eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Państwowego Muzeum Archeologicznego w Warszawie - budynek Arsenału 2025-2026



Ogłoszenie z dnia 2025-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Państwowego Muzeum Archeologicznego w Warszawie – budynek Arsenału 2025-2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE MUZEUM ARCHEOLOGICZNE W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016289146

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Długa 52

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-241

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pma.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pma.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aa6b369c-d13d-48b2-8e0c-b45c20ca33cd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Państwowego Muzeum Archeologicznego w Warszawie – budynek Arsenału 2025-2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa6b369c-d13d-48b2-8e0c-b45c20ca33cd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00191204

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00128081/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Muzeum Archeologicznego w Warszawie - Arsenał 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148894

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/1/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 324570,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z późn, zm.) zwaną dalej: ustawą PE. Dostawa (zakup i dystrybucja) energii elektrycznej będzie realizowana dla budynku Państwowego Muzeum Archeologicznego w Warszawie (PMA) przy ul. Długiej 52 w Warszawie.
2. Sytuacja z marca 2025 r:
PMA posiada dwa PUNKTY POBORU ENERGII ELEKTRYCZNEJ (PPE):
1) ppe 590 3801 0000077849 3 (umowa z 19.09.2023 do końca 03.03.2025), Moc przyłączeniowa: 65 kW
2) ppe 590 3801 0001234573 7 (umowa z 23.12.2024 do końca 03.03.2025), tzw przyłącze rezerwowe; Wielkość zużycia energii elektrycznej na miesiąc 8 000 kWh; Moc przyłączeniowa 100kW
3. Przewidywana zmiana po 31.03.2025 r:
Państwowe Muzeum Archeologiczne w Warszawie od wielu lat prowadzi inwestycję remontu północnego i wschodniego skrzydła. Po zakończeniu inwestycji, co ma nastąpić w 2025 r. niezbędne będzie dostarczenie znacznie większej ilości energii elektrycznej, którą obecnie PMA nie dysponuje. Finalnie ma być utworzone przez STOEN nowe przyłącze o mocy przyłączeniowej 715 kW (najprawdopodobniej od maja b.r.).
4. Przewidywana sytuacja w trakcie trwania umowy w momencie doprowadzenia przez Stoen nowego źródła prądu:
1) Punkt ppe 590 3801 0000077849 3 zostanie zlikwidowany (najprawdopodobniej z końcem kwietnia b.r.)
2) Zostanie założony nowy PPE o mocy przełączeniowej 715 kW i przewidywanym rocznym zapotrzebowaniu 156 847,93 kWh, grupa taryfowa C21 *)
*) Zapotrzebowanie na energię elektryczną w 2024 roku wyniosło 94 108,76 kWh. Z uwagi na fakt, że nie jest jeszcze ustalony termin oddania do użytkowania remontowanych skrzydeł Arsenału, a ponadto PMA będzie chciało ograniczyć zużycie energii wyłączając w miarę możliwości klimatyzację i wentylację, dlatego wstępnie przyjęto, że w najbliższym roku zapotrzebowanie na energię elektryczną nie powinno wzrosnąć o więcej niż 2/3 zużycia energii elektrycznej w 2024 r. Na tej podstawie PMA przyjęło, że dla nowego punktu PPE o mocy przełączeniowej 715 kW należy wskazać zapotrzebowanie w wysokości 94 108,76 + 94 108,76*2/3 = 94 108,76 + 62 739,17= 156 847,93 kWh.
5. Zużycie energii elektrycznej podane powyżej ma charakter orientacyjny i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Sprzedawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii.
6. Rzeczywiste rozliczenia odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo – rozliczeniowych za dostawę energii elektrycznej zgodnie z ofertą Wykonawcy. Natomiast rozliczenia za dystrybucję energii elektrycznej odbywać się będą na podstawie opłat wynikających z Taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej.
7. Ewentualna zmiana prognozowanego zużycia energii elektrycznej nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość tej energii, wg cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy.
8. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania na dzień rozpoczęcia świadczenia usługi kompleksowej umowy z Operatorami Systemu Dystrybucyjnego, do których sieci przyłączone są obiekty Zamawiającego, umożliwiające świadczenie usługi kompleksowej dla obiektów objętych niniejszym zamówieniem.
9. W ramach opcji przewidzianej w umowie Zamawiającemu przysługuje prawo zwiększenia szacowanej ilości energii elektrycznej, nie więcej niż 20% szacowanej ilości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354592,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 402230,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354592,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E.ON Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250000794

7.3.3) Ulica: ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-347

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354592,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres trwania umowy rozpoczyna bieg z chwilą skutecznego rozwiązania dotychczas obowiązującej umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.