Ogłoszenie z dnia 2021-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00096187/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa przyrządów pomiarowych dla Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OKRĘGOWY URZĄD MIAR W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 19
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-893
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 856 72 79
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oum.poznan@poczta.gum.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: poznan.gum.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://oum.poznan.gum.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Metrologia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa przyrządów pomiarowych dla Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-116c9005-d7d7-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191177
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015065/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa przyrządów pomiarowych dla Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096187/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO/RA/501-3/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 206193,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I zamówienia – Kalibrator ciśnienia (elektroniczny) Stanowisko do wzorcowania i legalizacji ciśnieniomeirzy/przetworników w których wymagane jest użycie jako medium azotu/powietrza w zakresie od (-,9-60) bar. Szczegółowy opis - zał. 4.1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 74916,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II Komparator masy o obsiążeniu Max <= 100 g z wzorcem adjustacyjnym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zał. 4.2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.5.) Wartość części: 113894,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• CZĘŚĆ III zamówienia – Wzorce masy klasy dokładności M1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zał. 4.3 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.5.) Wartość części: 2187,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• CZĘŚĆ IV zamówienia – Stanowisko do sprawdzania taksometrów po ocenie zgodności - 2 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zał. 4.4 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.5.) Wartość części: 15194,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79706,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79706,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79706,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIKA Polska Sp. z o.o. Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880200266
7.3.3) Ulica: Łęgska 29/35
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79706,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena jedynej i najkorzystniejszej oferty przewyższa wysokość środków jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2990 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2990 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2990 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radwag Wagi elektroniczne Witold Lewandowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960000327
7.3.3) Ulica: Toruńska 5
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2990 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45320 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45320 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45320 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CB ELECTRONICS Tech Jakub Cieślak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181901019
7.3.3) Ulica: Przybyszewskiego 43
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-849
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45320,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- AN/ZP/64/25 Montaż instalacji teleinformatycznej i multimedialnej w 7 salach hybrydowych wraz z zakupem sprzętu do telekonferencji.
- Dostawa urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
- Dostawa produktów leczniczych RTDL - Omaveloxolonum
- Wymiana nawierzchni ulic Mewy i Rybitwy w Poznaniu
- TP1 630/2025 dostawa myszy laboratoryjnych
- "Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych wraz z dzierżawą dozowników"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa przenośnych próbników powietrza dla Wydziału Biologii i Biotechnologii
- Doposażenie pracowni zawodowych dla kierunków Technik Informatyk oraz Technik Grafiki i Poligrafii Cyfrowej w zakresie infrastruktury sieciowej.
- Dostawa wyposażenia dla Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach w ramach projektu pn. "ELEKTRYK z nową jakością kształcenia"
- Dostawa aparatury laboratoryjnej i sprzętu medycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie (176)
- Sprzedaż i dostawa profesjonalnego wysokościomierza optycznego dla Wydziału Biologii i Ochrony Przyrody
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzeń pomiarowych dla potrzeb Instytutu Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ w ramach projektu "Key to future", w podziale na cztery części.
więcej: Przyrządy do pomiaru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.