eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I PIELUCHOMAJTEK DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO



Ogłoszenie z dnia 2023-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I PIELUCHOMAJTEK DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO – LECZNICZEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKUŃCZO-LECZNICY IM. ŚW. JANA PAWŁA II W BRZESKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121031194

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 33

1.5.2.) Miejscowość: Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146630146

1.5.8.) Numer faksu: 146630146

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zol@powiatbrzeski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppzolbrzesko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ba6c7dc-c747-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Powiatowy Publiczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I PIELUCHOMAJTEK DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO – LECZNICZEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ba6c7dc-c747-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191066

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147188

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DR-271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 131700,72 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 124884,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Powiatowego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Brzesku materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek w okresie od czerwiec 2023 r. do czerwiec 2024 r.
Poszczególne ilości przedmiotu zamówienia mogą ulec zwiększeniu w zależności od potrzeb pacjentów przebywających w danym momencie w Zakładzie. Wyszczególniony asortyment może zostać rozszerzony w miarę występujących potrzeb.
Sukcesywne zamawianie towaru określające ilość i asortyment odbywać się będzie telefonicznie lub faxem z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy.
Dostawa materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek następować będzie 2 razy
w miesiącu.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar na własny koszt.
Przyjęcie towaru następować będzie w magazynie Zamawiającego, po sprawdzeniu ilości
i rodzaju dostarczonej partii materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek.

Pakiet nr 1 Opatrunki


LP Nazwa towaru JM Ilość
1 Gaza opatrunkowa sterylna 17N 1/2 m2 GAZA (a'50) karton 130
2 Gaza opatrunkowa sterylna 17N 1m2 (a'25) karton 30
3 Kompresy gazowe jałowe bawełniane 17-nitkowe 8 warstwowe z 100% bawełny hydrofilowej w opakowaniu typu blister 5x5 x 3szt. a'50. karton 90
4 Kompresy gazowe jałowe bawełniane 17-nitkowe 8 warstwowe z 100% bawełny hydrofilowej w opakowaniu typu blister 7,5x7,5 x 3 szt. a'50. op 120
5 Kompresy gazowe jałowe bawełniane 17-nitkowe 8 warstwowe z 100% bawełny hydrofilowej w opakowaniu typu blister 10x10 x 3 szt. a'50. op 120
6 Lignina (wata celulozowana) 60/40 x 5 kg bielona op 10
7 Bandaż padtrzymujący wiskozowy 10cm/4m. Opakowanie 150 szt op 30
8 Przylepiec papierowy z hypoalergicznym klejem akrylowym, włókninowe podłoże przylepca ma posiadać mikropory. Jego struktura ma pozwalać na przerwanie przylepca w ręku. 2,5 cm x 5 m, Opakowanie 12 szt op 30
9 Włókniniowa taśma samoprzylepna. Posiadająca włókninowe podłoże z mikro porami zapewniające wysoką przepuszczalność pary wodnej. Nie hamujący oddychania skóry i wydzielania potu 15x10m szt 160
10 Opatrunek do mocowania kaniul samoprzylepny, jałowy. Opakowanie 100 szt. karton 40
11 Przylepiec mocujący z tkaniny 2,5cm x 5m (a'12) op. 10
12 Opatrunek gazowy nasączony parafiną paraffiNET 10cmx10cm (a'10) op. 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 19084,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Powiatowego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Brzesku materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek w okresie od czerwiec 2023 r. do czerwiec 2024 r.
Poszczególne ilości przedmiotu zamówienia mogą ulec zwiększeniu w zależności od potrzeb pacjentów przebywających w danym momencie w Zakładzie. Wyszczególniony asortyment może zostać rozszerzony w miarę występujących potrzeb.
Sukcesywne zamawianie towaru określające ilość i asortyment odbywać się będzie telefonicznie lub faxem z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy.
Dostawa materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek następować będzie 2 razy
w miesiącu.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar na własny koszt.
Przyjęcie towaru następować będzie w magazynie Zamawiającego, po sprawdzeniu ilości
i rodzaju dostarczonej partii materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek.


Pakiet nr 2 Pieluchomajtki

LP Nazwa towaru JM Ilość
1 Pieluchomajtki rozmiar M obwód w pasie 70 cm do 115 cm (+-5 cm) - dzienne dla osób z tendencją do uczuleń (nie zawierające lateksowych elementów), minimalna chłonność 2200g według norm ISO, falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, skierowane na zewnątrz, przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie), ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, - produkt 100% oddychający na całej powierzchni wszystkie warstwy wykonane z materiału przepuszczającego powietrze , ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą) , jak zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze, dwa wskaźnik wilgotności-tuszowy i klejowy, system neutralizujący nieprzyjemny zapach, anatomiczny kształt produktu, pakowane po 30 szt. op 650
2 Pieluchomajtki rozmiar L obwód w pasie 100 cm do 155 cm (+-5 cm) - dzienne dla osób z tendencją do uczuleń (nie zawierające lateksowych elementów), minimalna chłonność 2500g według norm ISO, falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, skierowane na zewnątrz, przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie), ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, - produkt 100% oddychający na całej powierzchni wszystkie warstwy wykonane z materiału przepuszczającego powietrze , ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą) , jak zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze, dwa wskaźnik wilgotności-tuszowy i klejowy, system neutralizujący nieprzyjemny zapach, anatomiczny kształt produktu, pakowane po 30 szt. op 800
3 Pieluchomajtki rozmiar XL obwód w pasie 130 cm do 175 cm (+-5 cm) - dzienne dla osób z tendencją do uczuleń (nie zawierające lateksowych elementów), minimalna chłonność 2500g według norm ISO, falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, skierowane na zewnątrz, przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie), ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, - produkt 100% oddychający na całej powierzchni wszystkie warstwy wykonane z materiału przepuszczającego powietrze , ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą) , jak zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze, dwa wskaźnik wilgotności-tuszowy i klejowy, system neutralizujący nieprzyjemny zapach, anatomiczny kształt produktu, pakowane po 30 szt. op 650
4 Podkłady higieniczne z wkladem chłonnym ,90x60 cm, wkład chłonny z pulpy celulozwej, miękka włóknina wierzchnia nie podrażniająca skóry,warstawa zewnętrzna foliowa,nieprzemakalna, antypoślizgowa, minimalna chłonność 900g według norm ISO, pakowane po 30 sztuk op 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 33770000-8 - Artykuły higieniczne z papieru

4.5.5.) Wartość części: 105800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15532,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22968,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15532,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: POD BOREM 18

7.3.4) Miejscowość: ZABRZE

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16775,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103467,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103467,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103467,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790

7.3.3) Ulica: ŻÓŁKIEWSKIEGO 20/26

7.3.4) Miejscowość: TORUŃ

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108640,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

USTAWA PZP

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.