eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › DOSTAWA, MONTAŻ I WDROŻENIE SYSTEMU KOLEJKOWEGO W WOJEWÓDZKIM CENTRUM SZPITALNYM KOTLINY JELENIOGÓRSKIEJ W RAMACH PROGRAMU "DOSTĘPNOŚĆ PLUS DLA ZDROWIA"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA, MONTAŻ I WDROŻENIE SYSTEMU KOLEJKOWEGO W WOJEWÓDZKIM CENTRUM SZPITALNYM KOTLINY JELENIOGÓRSKIEJ W RAMACH PROGRAMU „DOSTĘPNOŚĆ PLUS DLA ZDROWIA”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogińskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-506

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz.jgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/739000

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA, MONTAŻ I WDROŻENIE SYSTEMU KOLEJKOWEGO W WOJEWÓDZKIM CENTRUM SZPITALNYM KOTLINY JELENIOGÓRSKIEJ W RAMACH PROGRAMU „DOSTĘPNOŚĆ PLUS DLA ZDROWIA”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-107aa76e-bf3c-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00190172

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Poprawa dostępności w Wojewódzkim Centrum Szpitalnym Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze dla osób ze szczególnymi potrzebami

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130702

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/PN/05/02/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje: dostawę, montaż i wdrożenie systemu kolejkowego w Wojewódzkim Centrum Szpitalnym Kotliny Jeleniogórskiej w ramach programu „Dostępność Plus dla Zdrowia”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1. wykonanie analizy przedwdrożeniowej, której celem jest weryfikacja założeń Zamawiającego;
Analiza Przedwdrożeniowa będzie wynikiem spotkań Stron, w trakcie których Zespół Wykonawcy zapozna się ze strategią Zamawiającego, jego potrzebami, strukturą organizacyjną i przebiegiem procesów. Etap ten zakończy się przygotowaniem przez Wykonawcę, w terminie do 14 dni roboczych od daty zawarcia Umowy, zbioru dokumentów pt. Analiza Przedwdrożeniowa.
2.2. dostawę i zainstalowanie licencjonowanego oprogramowania;
2.3. uruchomienie i konfiguracja systemu kolejkowego wraz z integracją z systemem Eskulap;
2.4. przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Zamawiającego z zarządzania i obsługi wdrożonego systemu kolejkowego;
2.5. świadczenie nieodpłatnych usług serwisowych oraz coroczną aktualizację /nadzór autorski interfejsu integracyjnego pomiędzy system Eskulap a Systemem Kolejkowym, w okresie trwania gwarancji.
3. W skład przedmiotu zamówienia (dostawa systemu kolejkowego) wchodzą następujące elementy:
3.1. System zarządzania treścią dla 40 urządzeń (aplikacja) – 1 szt.;
3.2. Jednostka sterująca – 15 szt.;
3.3. Wyświetlacz stanowiskowy – 5 szt.;
3.4. Wyświetlacz zbiorczy – 10 szt.;
3.5. Infokiosk – 2 szt.;
3.6. System do zarządzania ruchem pacjentów (aplikacja zintegrowana z infokioskiem) – 1 kpl;
3.7. Szkolenia dla pracowników Zamawiającego.
4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają: Załącznik Nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienie oraz Załącznik Nr 1a do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
5. Zamawiający stosowanie do treści art. 131 ust. 2 ustawy PZP żąda odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej. Wizja lokalna ma charakter obligatoryjny tj. zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy PZP Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy który nie odbył wizji lokalnej, o której mowa powyżej. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 15.03.2023 r. o godz. 10:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48151000-1 - Komputerowy system sterujący

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 734691,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 734691,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 734691,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONSULTANT IT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781388065

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

DOSTAWA ELEMENTÓW SYSTEMU KOLEJKOWEGO


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 734691,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.