eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzeleczkiPrzebudowa budynku Domu Kultury w Kujawach ( TRYB: ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ)



Ogłoszenie z dnia 2022-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Domu Kultury w Kujawach ( TRYB: ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRZELECZKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413107

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 4

1.5.2.) Miejscowość: Strzeleczki

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-364

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 407 66 60

1.5.8.) Numer faksu: 77 407 66 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@strzeleczki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzeleczki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku Domu Kultury w Kujawach ( TRYB: ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f4355ae-d503-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00190131

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041012/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa budynku Domu Kultury w Kujawach (TRYB: ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160202/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.IV.271.22.2022.MM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 406504,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego budynku Domu Kultury, zlokalizowanego w Kujawach przy ul. Prudnickiej 1, w celu poprawienia jakości użytkowania budynku, jego właściwości termicznych oraz funkcjonalnych. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz Audyt Energetyczny, stanowiące załącznik nr 10 do SWZ oraz załącznik nr 11 do SWZ.

Budynek zlokalizowany jest na działkach o numerach 272/1, 272/4, 272/3, obręb Kujawy, gmina Strzeleczki, powiat Krapkowicki, województwo Opolskie. Działki znajdują się na terenie nieobjętym Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego. W związku z tym projektowane prace przy budynku oraz w jego wnętrzu wymagają uzyskania decyzji o warunkach zabudowy dla przedmiotowej inwestycji. Uzyskanie warunków zabudowy jest w gestii projektanta.

Projektanci mają na celu utworzenie właściwych rozwiązań projektowych i wykonawczych oraz dostosowanie standardów technicznych, użytkowych i funkcjonalnych przebudowywanego obiektu do polepszenia jakości jego użytkowania.

Minimalne wymagania dotyczące dokumentacji:
a) Projekt budowlany – 5 egzemplarzy papierowych oraz wersja elektroniczna ;
b) Projekt wykonawczy – 3 egzemplarze papierowe oraz wersja elektroniczna;
c) Kosztorysy inwestorskie szczegółowe całości zadania z rozdzieleniem na poszczególne branże, z zestawieniem materiałów (opracowane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Monistra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2021 poz. 2458) – 2 egzemplarze papierowe oraz wersja elektroniczna;
d) Przedmiary robót z rozdziałem na poszczególne branże, opracowany w oparciu o rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 poz. 2454) – 2 egzemplarze papierowe oraz wersja elektroniczna;
e) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 egzemplarze papierowe oraz wersja elektroniczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne

45262700-8 - Przebudowa budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do niniejszego postępowania nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.