eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieRemont sanitariatów w II Liceum Ogólnokształcącym im. Heleny Malczewskiej w Zawierciu



Ogłoszenie z dnia 2025-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sanitariatów w II Liceum Ogólnokształcącym im. Heleny Malczewskiej w Zawierciu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE im. HELENY MALCZEWSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000730170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: DASZYŃSKIEGO 2

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@malczewska.zawiercie.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malczewska.com/kategorie/kontakt

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1057806

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sanitariatów w II Liceum Ogólnokształcącym im. Heleny Malczewskiej w Zawierciu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19ba464a-f177-4f6f-8250-7c3b8fa62e22

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189767

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043799/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont łazienki na piętrze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093063

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0009/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 51522,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Remont sanitariatów w II Liceum Ogólnokształcącym im. Heleny Malczewskiej w Zawierciu”.
Remont obejmuje wykonanie na rzecz Zamawiającego robót budowlanych, w szczególności:
1) roboty rozbiórkowe,
2) roboty instalacyjne,
3) roboty wykończeniowe,
4) wyposażenie.
Przedmiot zamówienia został przez Zamawiającego określony w SWZ wraz z załącznikami, tj. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – STWiORB (załącznik nr 10 do SWZ), przedmiar robót (załącznik nr 9 do SWZ) oraz projektowane postanowieniami umowy (załącznik nr 1 do SWZ).
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na roboty budowlane stanowiące przedmiotu zamówienia (w tym materiały) na okres nie krótszy niż 48 miesięcy, który rozpocznie swój bieg od dnia podpisania od dnia podpisania Protokołu końcowego odbioru robót.
Zamawiający wymaga, aby w okresie realizacji zamówienia, tj. od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia odbioru końcowego robót, Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż wartość umowy brutto

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67424,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97999,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67424,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stilino Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9542872787

7.3.3) Ulica: Warszawska 40/2a

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-008

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67424,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.