Ogłoszenie z dnia 2021-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00126834/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja systemu CCTV na terenie nieruchomości pozostającej w trwałym zarządzie MRPiT.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Rozwoju i Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369267361
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Trzech Krzyży 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-507
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrpit.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mrpit.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemu CCTV na terenie nieruchomości pozostającej w trwałym zarządzie MRPiT.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af1ddeb3-e939-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189383
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009751/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Modernizacja systemu CCTV
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126834/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG-V.2610.19.2021.MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 211382,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu CCTV na terenie nieruchomości pozostającej w trwałym zarządzie MRPiT zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Żurawiej 4a.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 5 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.W przedmiotowym postępowaniu wystąpiły kumulatywnie wszystkie trzy wskazane w przywołanym przepisie przesłanki oraz mają one charakter trwały i nieprzewidywalny, tj.:
Ad. 1) wystąpiła istotna zmiana okoliczności – pracownicy obsługujący sprawy działu praca stali się pracownikami Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej (MRiPS), a miejscem pracy tych pracowników jest nieruchomość przy ul. Żurawiej 4a, w której miała być realizowana przedmiotowa inwestycja. Ponadto docelowo planuje się, że nieruchomość ta będzie w trwałym zarządzie MRiPS.
Ad. 2) jej zaistnienie musi powodować, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym – finansowanie inwestycji planowano zrealizować ze środków publicznych sklasyfikowanych w części budżetowej 20 – gospodarka, której dysponentem nie jest Minister Rodziny i Polityki Społecznej. Po przejęciu trwałego zarządu nad nieruchomością przy ul. Żurawiej 4a przez MRiPS, finansowanie przedmiotowej inwestycji przez Zamawiającego jest bezprzedmiotowe, gdyż nie będzie ona służyć statutowym celom Zamawiającego.
Ad. 3) zmiany okoliczności nie można było wcześniej przewidzieć – Zamawiający mimo dołożenia należytej staranności nie był w stanie przewidzieć przekształcenia byłego Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii oraz Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej.
Mając powyższe na uwadze Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 5 ustawy unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208914,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289454,87 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego na cele opałowe do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Lesznowoli
- "Zakup subskrypcji oraz świadczenie usług serwisowych dla wszystkich licencji SAP BO będących w posiadaniu Narodowego Funduszu Zdrowia".
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej zamontowanej w budynku PW ITC w częściach C i D w okresie 36 miesięcy
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia świadczone w okresie 23 miesięcy
- "Budowa budynku administracyjnego, budynku magazynowo - garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Obwodu Drogowego w Siedlcach." - nr postępowania 266/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowo-budowlane, budowa instalacji fotowoltaicznej oraz punktów ładowania samochodów elektrycznych w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Zagospodarowanie terenu po ROD "Radość" wraz z modernizacją stawu w Gliwicach"
- Zapewnienie ciągłości dostaw podstawowych usług w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na terenie Gminy Sułkowice cz. VI
- Instalacja kamer przeciwpożarowych wraz z systemem automatycznej detekcji dymu
- Zapytanie ofertowe na wykonanie monitoringu dla budynku Siewna 23B
- Dostawa, montaż i ustawienie elementów pierwszego wyposażenia żłobka w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





