Ogłoszenie z dnia 2025-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00105527/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-14
- 2025/BZP 00109870/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących
w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy – pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fordońska 6
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-085
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_byd@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będącychw posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy – pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd7892ae-086b-4071-85e2-ca61f67ea3e6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189012
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00105527
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GDDKiA.O.BY.D-3.2421.1.2025.1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 –Oddział w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
2) określanie każdorazowo przewidywanego zakresu i kosztów wykonania usługi,
3) wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
4) wykonywanie bieżących konserwacji pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
5) wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym blacharskich i lakierniczych,
6) wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
7) demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja,
8) montaż nowych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw,
9) ewentualną dostawę niezbędnych uzgodnionych z Zamawiającym części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,
10) serwis klimatyzacji - wg potrzeb Zmawiającego,
11) serwis ogumienia - sezonowa wymiana kół/opon, wykonywanie drobnych napraw ogumienia - wg potrzeb Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 230000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 –Rejon w Bydgoszczy, Osówiec 139, 86-014 Sicienko,1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
2) określanie każdorazowo przewidywanego zakresu i kosztów wykonania usługi,
3) wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
4) wykonywanie bieżących konserwacji pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
5) wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym blacharskich i lakierniczych,
6) wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
7) demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja,
8) montaż nowych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw,
9) ewentualną dostawę niezbędnych uzgodnionych z Zamawiającym części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,
10) serwis klimatyzacji - wg potrzeb Zmawiającego,
11) serwis ogumienia - sezonowa wymiana kół/opon, wykonywanie drobnych napraw ogumienia - wg potrzeb Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 170000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 - Rejon w Inowrocławiu, Latkowo 11, 88-100 Latkowo,1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
2) określanie każdorazowo przewidywanego zakresu i kosztów wykonania usługi,
3) wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
4) wykonywanie bieżących konserwacji pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
5) wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym blacharskich i lakierniczych,
6) wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
7) demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja,
8) montaż nowych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw,
9) ewentualną dostawę niezbędnych uzgodnionych z Zamawiającym części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,
10) serwis klimatyzacji - wg potrzeb Zmawiającego,
11) serwis ogumienia - sezonowa wymiana kół/opon, wykonywanie drobnych napraw ogumienia - wg potrzeb Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 - Rejon w Świeciu, ul. Jesionowa 2A, 86-100 Świecie,1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
2) określanie każdorazowo przewidywanego zakresu i kosztów wykonania usługi,
3) wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
4) wykonywanie bieżących konserwacji pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
5) wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym blacharskich i lakierniczych,
6) wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
7) demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja,
8) montaż nowych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw,
9) ewentualną dostawę niezbędnych uzgodnionych z Zamawiającym części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,
10) serwis klimatyzacji - wg potrzeb Zmawiającego,
11) serwis ogumienia - sezonowa wymiana kół/opon, wykonywanie drobnych napraw ogumienia - wg potrzeb Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 - Rejon w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń,1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
2) określanie każdorazowo przewidywanego zakresu i kosztów wykonania usługi,
3) wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
4) wykonywanie bieżących konserwacji pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
5) wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym blacharskich i lakierniczych,
6) wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
7) demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja,
8) montaż nowych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw,
9) ewentualną dostawę niezbędnych uzgodnionych z Zamawiającym części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,
10) serwis klimatyzacji - wg potrzeb Zmawiającego,
11) serwis ogumienia - sezonowa wymiana kół/opon, wykonywanie drobnych napraw ogumienia - wg potrzeb Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 110000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 - Rejon we Włocławku, ul. Chopina 1, 87-800 Włocławek1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
2) określanie każdorazowo przewidywanego zakresu i kosztów wykonania usługi,
3) wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
4) wykonywanie bieżących konserwacji pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
5) wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym blacharskich i lakierniczych,
6) wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
7) demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja,
8) montaż nowych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw,
9) ewentualną dostawę niezbędnych uzgodnionych z Zamawiającym części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,
10) serwis klimatyzacji - wg potrzeb Zmawiającego,
11) serwis ogumienia - sezonowa wymiana kół/opon, wykonywanie drobnych napraw ogumienia - wg potrzeb Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 110000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO-RENO-LAK Tomasz Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON : 093071520
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 42
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-825
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO-RENO-LAK, Tomasz Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 093071520
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 42
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-825
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w ww postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w ww postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDPOL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 521018146
7.3.3) Ulica: ul. Suwalska 55
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Związek Motorowy Okręgowy Zespół Działalności Gospodarczej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 090501108
7.3.3) Ulica: ul. Białogardzka 7
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-808
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca wykona przy pomocy Podwykonawców zakres usługi, który będzie zgodny z zakresem przedstawionym w opisie przedmiotu zamówienia i polegać będzie na:
Naprawy blacharsko – lakiernicze
Naprawy elektromechaniczne
Serwis klimatyzacji, naprawa opon, czyszczenie DPF.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- WZPiFP-86-25 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ w KMP we Włocławku, w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Tucholi, oraz w KPP w Sępólnie Krajeńskim
- Dostawa tabletu
- Remont budynku administracyjno -biurowego w bazie Rumiankowo
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z wdrożeniem
- Remont lokali mieszk. (pustostanów) przy ul. Nakielskiej 113/2,Gdańskiej 54/14, Ks. P. Skargi 10/4A i Sułkowskiego 48/33 w Bydgoszczy zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Remont dachów na budynkach: Drugiego US w Bydgoszczy, US w Tucholi, US w Żninie, KPUCS w Toruniu budynek F i G
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu w 2025 roku
- Świadczenie usług w zakresie obsług technicznych, napraw bieżących i powypadkowych pojazdów służbowych użytkowanych przez KPP w Kole
- Wynajem długoterminowy samochodu osobowego na lata 2025-2029 na potrzeby Urzędu Miasta w Inowrocławiu
- Obsługa techniczna samochodów służbowych
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.