eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łukta › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadania pn.: "Przebudowa dróg w miejscowości Zajączkowo i Nowe Ramoty"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadania pn.: „Przebudowa dróg w miejscowości Zajączkowo i Nowe Ramoty”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁUKTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743226

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mazurska 2

1.5.2.) Miejscowość: Łukta

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-105

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 896475070

1.5.8.) Numer faksu: 896475070

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: palmowska@lukta.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lukta.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/733824

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadania pn.: „Przebudowa dróg w miejscowości Zajączkowo i Nowe Ramoty”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb7c892e-b751-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188902

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014843/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa dróg w miejscowości Zajączkowo i Nowe Ramoty

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00113934

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GT.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1270342,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadania pn: „Przebudowa dróg w miejscowości Zajączkowo i Nowe Ramoty”. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1. zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w celu realizacji inwestycji pn.: „Przebudowa dróg w miejscowości Zajączkowo i Nowe Ramoty”, obejmującej:
- Przebudowę drogi w miejscowości Zajączkowo o nawierzchni z polbruku o długości ok. 502 m.,
- Przebudowę drogi w miejscowości Nowe Ramoty o nawierzchni asfaltowej o długości ok. 892 m.
2. wykonanie i zamontowanie tablicy informacyjnej w ilości szt. 1, jednostronnej o wymiarach 180x120 cm, zgodnie z Uchwałą Nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i uchwałami zmieniającymi tą uchwałę oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zaprojektowania i wykonania robót budowlanych stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy I Opinia geotechniczna, stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ, SWZ, wzór umowy wraz załącznikami.
4. Realizacja przedmiotu zamówienia jest podzielona na 2 etapy:
1) ETAP I – wykonanie dokumentacji projektowej, w tym budowlanej oraz technicznej sporządzonej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy i wytyczne Zamawiającego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę/dokonania zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych na ww. zadanie.
2) ETAP II – wykonanie robót budowlanych oraz uzyskanie przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem i/lub zaświadczenia
o niewniesieniu sprzeciwu wydanego na podstawie przepisu art. 54 ust.2 ustawy Prawo budowlane lub wydanego na wniosek Wykonawcy po upływie terminu do wniesienia sprzeciwu, wydanej/nych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w zakresie zamówienia oraz pełnienie nadzoru autorskiego na budowie podczas realizacji zadania.
5. Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną nie mniej niż 36 miesięczną gwarancję i rękojmię za wady od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i obowiązującymi przepisami prawa wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty są SWZ, PFU oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
7. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane.
8. Zadanie zostanie dofinansowane z Programu RZĄDOWY FUNDUSZ POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH.
9. Zamawiający działając na podstawie art. 310 ustawy Pzp informuje, iż przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, gdy środki publiczne, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2253802,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2958511,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2253802,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KATOPI LC Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521285485

7.3.3) Ulica: ul. Gen. J. Hallera 15/19

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-693

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty brukarskie, KATOPI Sp. z o. o., ul. Gen. J. Hallera 15/19, 10-693 Olsztyn


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2253802,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.