eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż jeziora Gołdap



Ogłoszenie z dnia 2023-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż jeziora Gołdap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gołdap

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671231

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 14

1.5.2.) Miejscowość: Gołdap

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 876156000

1.5.8.) Numer faksu: +48 876150800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pom@goldap..pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goldap.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c91103e-a2ea-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż jeziora Gołdap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c91103e-a2ea-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188720

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021199/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Zmniejszenie presji na chronione gatunki i siedliska występujace na obszarze jeziora Gołdap poprzez budowę ciagu pieszo - rowerowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt dofinansowywany w ramach Osi Priorytetowej 5 - „Środowisko przyrodnicze i racjonalne wykorzystanie zasobów” Działania 5.3. – „Ochrona różnorodności biologicznej” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00084453

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-WIK.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2150481,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia części 1 jest budowa ciągu pieszo – rowerowego o łącznej długości 1,46 km i szer.3,0m , budowa linii oświetleniowej z lampami parkowymi ze źródłem światła ledowym -64 szt., ustawienie wzdłuż ścieżki 10 koszy i 9 ławek. Ciąg pieszo - rowerowy o nawierzchni nieutwardzonej z mieszanki gruntu rodzimego- optymalnej żwirowo - gliniastej 0/20mmo gr. min 10 cm. Ograniczenie ciągu pieszo – rowerowego obrzeżem betonowym 8 x 30 cm z wyłączeniem odcinka od km. 1+064,77 do km1+170,04. Na odcinku istniejącego parkingu (przy OHP) istniejąca nawierzchnia o szer. ok.2-2,5m do wymiany (przebudowy) na nawierzchnię z kostki brukowej z górną powierzchnią płukaną o gr.8cm koloru czerwonego.
2. W ramach przedmiotu zamówienia zarówno dla części 1 i 2 planowana jest wycinka drzew. Realizacja wycinki zgodnie z wydaną i załączoną decyzją BiOŚ.613.55.2019 z 25.09.2019 r., decyzją zmieniającą BiOŚ.613.33.2021 z 27.09.2021 r. oraz decyzją zmieniającą BiOŚ.613.25.2022 z 21.03.2022 r.. Wykonanie ekspertyzy ornitologicznej i zapewnienie nadzoru ornitologicznego po stronie wykonawcy robót.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót – stanowiących załączniki nr 12, 13 14, 15, 17, 18, 20 oraz załącznik nr 24 i 26 do SWZ.
4. Minimalny wymagalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego.
Uwaga! Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
5. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) zapewnienia nadzoru ornitologicznego,
b) zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia,
c) wykonania inwentaryzacji powykonawczej,
d) ustanowienia kierownika budowy, robót budowlanych,
e)organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywozu nieczystości itp.),
f) utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz terenu w rejonie prowadzonych robót,
g) uporządkowania terenu po zakończeniu robót, itp.,
h) ponoszenia opłat administracyjnych,
i) wykonania tymczasowej organizacji ruchu;
6. Wszędzie tam, gdzie w SWZ i załącznikach do niej znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych.
7. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, przyjmuje się, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
8. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Wykaz podstawowych cech równoważności użytych urządzeń i materiałów stanowi załącznik nr 21 do SWZ.
9. Ciężar wykazania spełnienia tych wymagań leży po stronie Wykonawcy, który w składanej ofercie powinien podać w celu wykazania zastosowanych rozwiązań równoważnych, szczegóły parametrów zaproponowanych materiałów i urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 1452846,27 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia części 2 jest budowa Miejsca Obsługi Rowerów (MOR) wyposażonego w: zadaszoną wiatę z ławkami i stolikami, taras widokowy wykończony deską tarasową, hamaki, leżaki, stację naprawy rowerów, stojaki na rowery, lornetkę, pojemniki na odpadki segregowane, 7 szt. koszy Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie oświetlenia – montaż 4 słupów oświetleniowych oraz wykonanie monitoringu -budowa linii światłowodowej z montażem 3 kamer.
2. W ramach przedmiotu zamówienia zarówno dla części 1 i 2 planowana jest wycinka drzew. Realizacja wycinki zgodnie z wydaną i załączoną decyzją BiOŚ.613.55.2019 z 25.09.2019 r., decyzją zmieniającą BiOŚ.613.33.2021 z 27.09.2021 r. oraz decyzją zmieniającą BiOŚ.613.25.2022 z 21.03.2022 r.. Wykonanie ekspertyzy ornitologicznej i zapewnienie nadzoru ornitologicznego po stronie wykonawcy robót.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót – stanowiących załączniki nr 12, 14, 15 (uwaga: części 1 dotyczy zakres pergoli), 16, 17, 18, 19 oraz załącznik nr 25 do SWZ.
4. Minimalny wymagalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego.
Uwaga! Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
5. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) zapewnienia nadzoru ornitologicznego,
b) zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia,
c) wykonania inwentaryzacji powykonawczej,
d) ustanowienia kierownika budowy, robót budowlanych,
e)organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywozu nieczystości itp.),
f) utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz terenu w rejonie prowadzonych robót,
g) uporządkowania terenu po zakończeniu robót, itp.,
h) ponoszenia opłat administracyjnych,
i) wykonania tymczasowej organizacji ruchu;
6. Wszędzie tam, gdzie w SWZ i załącznikach do niej znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych.
7. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, przyjmuje się, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
8. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Wykaz podstawowych cech równoważności użytych urządzeń i materiałów stanowi załącznik nr 21 do SWZ.
9. Ciężar wykazania spełnienia tych wymagań leży po stronie Wykonawcy, który w składanej ofercie powinien podać w celu wykazania zastosowanych rozwiązań równoważnych, szczegóły parametrów zaproponowanych materiałów i urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 697634,83 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2059097,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2059097,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2059097,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOP-KOP Krzysztof Świtaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8471524310

7.3.3) Ulica: Graniczna

7.3.4) Miejscowość: Niedrzwica

7.3.5) Kod pocztowy: 19-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2059097,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część 2 postępowania unieważniona została na podstawie art. 255 pkt 3) ww. Ustawy, ponieważ oferta z najniższą ceną w wysokości 835 049,08 zł brutto, przewyższa kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na finansowanie tej części zamówienia, tzn kwotę 451 797,55 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 835049,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 835049,08 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.