eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).



Ogłoszenie z dnia 2025-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 32 777 49 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.gliwice@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87f08e60-715e-4d79-a08e-fcc8be10a27c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00188602

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112251/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.104 Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni Gliwice (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.wody.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem: www.przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta
z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
13. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., docx, .rtf, pdf, .xls.
14. Zamawiający informuje, że adres e-mail: zamowienia.gliwice@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych lub Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
15. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
16. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki.
3.17. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A,
00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania C.ROZ.2710.47.2025.APS prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
h) posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
a) nie przysługuje Państwu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: C.ROZ.2710.47.2025.APS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 97560,98 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na technicznej obsłudze elementów i urządzeń automatyki oraz elektryki. Celem jest zapewnienie bezpiecznej, poprawnej technicznie i bezawaryjnej pracy w/w instalacji poprzez lokalizację oraz usuwanie awarii (i ich skutków) na obiektach hydrotechnicznych objętych postępowaniem dla obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni Gliwice.
Obiekty Hydrotechniczne objęte powyższym postępowaniem w celu realizacji usuwania zgłoszonych awarii oraz ich skutków przez wyłonionego w postępowaniu wykonawcę:
 Śluza Kłodnica, ul. Wandy 3/2, 47-206 Kędzierzyn - Koźle
 Śluza Rudziniec, ul. Dębowa 1, 44-160 Rudziniec;
 Śluza Dzierżno – komora południowa, ul. Śluza 1, 44-120 Bycina;
 Śluza Łabędy – komora południowa, ul. Kanałowej 1, 44-109 Gliwice-Łabędy.
 Stopień Wodny Koźle (zabytkowa śluza, Nowy Jaz, Stary Jaz), ul. Wyspa 20, 47-200 Kędzierzyn -Koźle;
 Jaz na rzece Kłodnicy w km 27+900 Pławniowice – Kierownik OH Śluza Rudziniec;
 Jaz na rzece Kłodnicy 43+100 Gliwice, ul. Portowa – Kierownik OH Śluza Łabędy;
 ZPH Polder Buków - ul. Kamieniecka 22, 44-362 Bluszczów;
 ZPH Zbiornik Racibórz - ul. Nieboczowska 11, 47-400 Racibórz;
 Pompownia Ciechowice, ul. Betonowa 4, 47-442 Ciechowice;
 Pompownia Turze, ul. Wałowa 1, 47-420 Turze;

Złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej;
Wizja lokalna jest obowiązkowa. Złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej skutkuje jej odrzuceniem na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50600000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji materiałów dla bezpieczeństwa i obrony

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów za wszystkie kryteria z ofert nieodrzuconych, wg wzoru: Sp = C+TL
gdzie:
Sp - łączna ilość punktów za wszystkie kryteria możliwa do zdobycia 100 pkt.
C -suma zdobytych punktów przez ofertę danego Wykonawcy jako koszt 1 roboczogodziny pracy na obiekcie pracownika serwisu Wykonawcy w kryterium Cena – maksymalna liczba możliwych do zdobycia punktów – 60 pkt;

TL – suma zdobytych punktów, w kryterium maksymalny czas przystąpienia Wykonawcy do lokalizacji na obiekcie awarii, po jej zgłoszeniu przez Zamawiającego – maksymalna liczba możliwych do zdobycia punktów – 40 pkt;
Kryterium Ceny – „C”
Kryterium ceny obejmuje możliwość sumarycznego w tym zakresie, zdobycia 60 pkt w trakcie oceny oferty:
C = (Crb + Cak) = max 60 pkt.
Gdzie :
Crb – koszt ceny 1 roboczogodziny pracy na obiekcie 1 osoby serwisu Wykonawcy – waga kryterium 0,80;
Cak – koszt 1 wezwania do awarii krytycznej – waga kryterium – 0,2;

Crb – koszt ceny 1 roboczogodziny przedstawiony w ofercie Wykonawcy. Powyższa 1 roboczogodzina obejmuje całkowity koszt roboczogodziny pracy na obiekcie zawierający koszty dojazdu w postaci kilometrów i roboczogodzin dojazdu od najbliższej siedziby firmy, przy założeniu dojazdu jednym pojazdem. Koszt 1 roboczogodziny pracy na obiekcie hydrotechnicznym - oznaczająca cenę pracy 1 osoby serwisu przez okres 1 godziny pracy na obiekcie w godzinach 8:00 -16:00 w dni robocze.
Powyższa roboczogodzina, będzie liczona od chwili rozpoczęcia pracy na obiekcie hydrotechnicznym zgłaszającym awarię, aż do jej zakończenia oraz uwzględniana przy wycenach w kosztorysach wstępnych oraz końcowych.
Rozpoczęcie liczenia roboczogodzin nastąpi od chwili rozpoczęcia pracy pracowników serwisowych Wykonawcy na obiekcie hydrotechnicznym zgłaszającym awarię, aż do jej zakończenia w danym dniu. Suma roboczogodzin z wszystkich dni pracy dla lokalizacji awarii oraz jej skutków na obiekcie potwierdzona przez kierownika danego obiektu hydrotechnicznego zostanie uwzględniona w kosztorysie wstępnym naprawy.

Zamawiający przyjmuje, że jedna roboczogodzina wynosi 60 minut dla 1 osoby. Zamawiający przyjmuje, że liczba osób pracujących nad lokalizacją awarii nie przekroczy 2 osób i zakłada, że osoby te będą dysponowały odpowiednimi narzędziami, wiedzą, kwalifikacjami i doświadczeniem oraz niezbędnymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonanie lokalizacji i usunięcia awarii. W innym przypadku Zamawiający będzie wymagał uzasadnienia konieczności pracy dodatkowych osób. Powyższa roboczogodzina złożona w ofercie Wykonawcy zostanie użyta przy wycenach w kosztorysach wstępnych przygotowywanych przez Wykonawcę wycenach, celem usunięcia lokalizacji awarii, jej skutków oraz jej naprawy.

Zamawiający dokona oceny ofert pod względem kryterium Crb korzystając z poniższego wzoru:

Crb = ( Najniższy koszt 1 roboczogodziny pracy na obiekcie z wszystkich złożonych ofert)/(Koszt 1 roboczogodziny pracy na obiekcie ocenianej oferty) * 60 *0,80 = ……. pkt.

W ocenie Crb przyjęto wagę kryterium = 0,80.
Ustalenie ceny roboczogodziny pracy serwisu wykonawcy odbywać się będzie, w oparciu o koszt roboczogodziny w złożonej ofercie Wykonawcy w następujący sposób :
Cena 1 roboczogodziny, będzie wykorzystana w przygotowywaniu kosztorysu wstępnego, rozliczeń pracy na obiektach hydrotechnicznych, protokołu końcowego do obliczeń należności za całkowity czas pracy pracowników serwisu Wykonawcy na obiekcie przy lokalizacji i usuwaniu zgłoszonych awarii. Będzie obowiązywać przy lokalizacjach awarii i naprawach wykonywanych w godzinach 8:00-16:00 w dni robocze – cena określona przez wykonawcę w złożonej ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas Wykonawcy do przystąpienia lokalizacji awarii na obiekcie, po jej zgłoszeniu przez Zamawiającego.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

7.2.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:

7.2.4.1 dotyczącej wiedzy i doświadczenia:
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
jednej usługi serwisu i usuwania usterek / awarii z zakresu automatyki i elektryki o wartości min. 70.000,00 zł brutto

Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia poszczególny warunek, o którym mowa odpowiednio w pkt. 1 i 2 powyżej musi zostać spełniony przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia .
Nie dopuszcza się sumowania doświadczenia między konsorcjantami w ramach poszczególnych warunków, o którym mowa odpowiednio w pkt. 1 i 2 powyżej.
Powyższe zasady dotyczą również sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp. Wykonawca może wykazać tylko jeden podmiot, który zrealizował poszczególną usługę wskazaną odpowiednio w pkt. powyżej.

7.2.4.2 dotyczącej osób:
Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającymi odpowiednie uprawnienia/kwalifikacje zawodowe umożliwiające realizację zamówienia, tj.:
(a) jedną osobę posiadającą uprawnienia SEP E1 do 1 kV
(b) jedną osobę posiadającą uprawnienia SEP D1 do 1 kV
Zamawiający dopuszcza łączenie przez jedną osobę kilku uprawnień określonych w ppkt. a ÷ b.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.3.1. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10.2.3 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
10.3.2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż
3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
10.3.3. oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.4.1. wykaz usług (zgodny w treści z Załącznikiem Nr 8 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, składany wykaz powinien dotyczyć usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
10.4.2. wykaz osób (zgodny w treści z Załącznikiem Nr 12 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2) Dowód potwierdzający odbycie wizji w terenie w formie oświadczenia Wykonawcy, zgodny w treści z Załącznikiem nr 3 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
11.1. Wykonawcy występując wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
11.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
11.3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
11.4. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2.4.1 SWZ, poszczególne wymagania tam wskazane odpowiednio w ppkt 1 i 2 muszą być spełnione przez jednego z Wykonawców składających ofertę wspólną (nie dopuszcza się sumowania doświadczenia między konsorcjantami w ramach poszczególnych warunków, o którym mowa odpowiednio w pkt 7.2.4.1 ppkt. 1 i 2 ). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ.
11.5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne
z treścią Załącznika Nr 9 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 15 kwietnia 2022 r. poz. 835) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone
w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
11.6. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3.1-10.3.3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
11.7. W odniesieniu do warunków udziału w postepowaniu dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - Załącznik Nr 10.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

18.1. Umowa zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ.
18.2. Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 4 do SWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.
18.3. Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 15 Wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://przetargi.wody.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-05 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.