Ogłoszenie z dnia 2021-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00136072/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 79 na terenie gminy Trzebinia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 0327111046, 0327111045
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/umtrzebinia,a,1973832,poprawa-bezpieczenstwa-ruchu-drogowego-na-przejsciach-dla-pieszych-wciagu-drogi-krajowej-nr-79-na-te.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 79 na terenie gminy Trzebinia.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03b787f4-f45c-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188546
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001659/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 79 na terenie Gminy Trzebinia.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136072/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BR.RDT.271.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 795054,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano-montażowych obejmujących zabudowanie elementów oświetlenia ulicznego, dedykowanego dla doświetlenia przejść dla pieszych – łącznie na 19 istniejących przejściach dla pieszych wyznaczonych w ciągu drogi krajowej nr 79, na terenie gminy Trzebinia, powiat chrzanowski, województwo małopolskie.
W zakresie projektowym zadanie obejmuje opracowanie projektu zmiany stałej organizacji ruchu, uwzględniającej zabudowanie elementów oświetlenia ulicznego dedykowanego dla doświetlenia przejść dla pieszych, które zgodnie ze stanowiskiem Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego, należy traktować jako urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, wraz z uzyskaniem wymaganych opinii i zatwierdzeniem projektu przez organ zarządzający ruchem na drodze oraz opracowanie projektu technicznego wykonania przyłączy kablowych z latarni istniejącego oświetlenia ulicznego do projektowanych punktów świetlnych, doświetlających przejścia dla pieszych, wraz z uzyskaniem wymaganych opinii i uzgodnień – w tym uzgodnień z właścicielami urządzeń uzbrojenia podziemnego usytuowanych w rejonie projektowanych punktów świetlnych i przyłączy lub opinii Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowych Starostwa Powiatowego w Chrzanowie.
W zakresie robót budowlano-montażowych zadanie obejmuje zabudowanie latarni dedykowanych dla doświetlenia przejść dla pieszych, po 2 szt. na 19 przejściach – łącznie 38 szt, wykonanie przyłączy kablowych ze wskazanych latarni istniejącego oświetlenia ulicznego do projektowanych punktów świetlnych, doświetlających przejścia dla pieszych (łącznie ok. 570 m) wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi, w tym wykonaniem przewiertów sterowanych pod istniejącymi elementami pasa drogowego (łącznie ok. 285 m). Podane długości przyłączy kablowych i przewiertów – są orientacyjne, długości te będą zależne od przyjętych rozwiązań projektowych.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie wymaganych sprawdzeń i pomiarów kontrolnych oraz sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w programie funkcjonalno-użytkowym.
Wykonawca udzieli na zrealizowane roboty budowlane minimum 36 miesięcznej gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77311000-3 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 589785,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 713400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 589785,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU ELEMAR Marcin Cudak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282027182
7.3.3) Ulica: Piaski 28
7.3.4) Miejscowość: Zagórze
7.3.5) Kod pocztowy: 32-555
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 589785,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TRZEBINI
więcej: przetargi w Trzebini »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remonty dróg na terenie gminy Turawa - etap II - z podziałem na 3 części
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





