eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebiniaPoprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 79 na terenie gminy Trzebinia.



Ogłoszenie z dnia 2021-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 79 na terenie gminy Trzebinia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 0327111046, 0327111045

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/umtrzebinia,a,1973832,poprawa-bezpieczenstwa-ruchu-drogowego-na-przejsciach-dla-pieszych-wciagu-drogi-krajowej-nr-79-na-te.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 79 na terenie gminy Trzebinia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03b787f4-f45c-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188546

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001659/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 79 na terenie Gminy Trzebinia.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136072/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BR.RDT.271.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 795054,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano-montażowych obejmujących zabudowanie elementów oświetlenia ulicznego, dedykowanego dla doświetlenia przejść dla pieszych – łącznie na 19 istniejących przejściach dla pieszych wyznaczonych w ciągu drogi krajowej nr 79, na terenie gminy Trzebinia, powiat chrzanowski, województwo małopolskie.
W zakresie projektowym zadanie obejmuje opracowanie projektu zmiany stałej organizacji ruchu, uwzględniającej zabudowanie elementów oświetlenia ulicznego dedykowanego dla doświetlenia przejść dla pieszych, które zgodnie ze stanowiskiem Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego, należy traktować jako urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, wraz z uzyskaniem wymaganych opinii i zatwierdzeniem projektu przez organ zarządzający ruchem na drodze oraz opracowanie projektu technicznego wykonania przyłączy kablowych z latarni istniejącego oświetlenia ulicznego do projektowanych punktów świetlnych, doświetlających przejścia dla pieszych, wraz z uzyskaniem wymaganych opinii i uzgodnień – w tym uzgodnień z właścicielami urządzeń uzbrojenia podziemnego usytuowanych w rejonie projektowanych punktów świetlnych i przyłączy lub opinii Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowych Starostwa Powiatowego w Chrzanowie.
W zakresie robót budowlano-montażowych zadanie obejmuje zabudowanie latarni dedykowanych dla doświetlenia przejść dla pieszych, po 2 szt. na 19 przejściach – łącznie 38 szt, wykonanie przyłączy kablowych ze wskazanych latarni istniejącego oświetlenia ulicznego do projektowanych punktów świetlnych, doświetlających przejścia dla pieszych (łącznie ok. 570 m) wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi, w tym wykonaniem przewiertów sterowanych pod istniejącymi elementami pasa drogowego (łącznie ok. 285 m). Podane długości przyłączy kablowych i przewiertów – są orientacyjne, długości te będą zależne od przyjętych rozwiązań projektowych.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie wymaganych sprawdzeń i pomiarów kontrolnych oraz sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w programie funkcjonalno-użytkowym.

Wykonawca udzieli na zrealizowane roboty budowlane minimum 36 miesięcznej gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77311000-3 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 589785,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 713400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 589785,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU ELEMAR Marcin Cudak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282027182

7.3.3) Ulica: Piaski 28

7.3.4) Miejscowość: Zagórze

7.3.5) Kod pocztowy: 32-555

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 589785,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.