Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00095686/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
- 2025/BZP 00106091/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oraz instalacja sprzętu i wyposażenia dla pracowni gastronomicznych (2 części) w ramach projektu „Postaw na zawodowców"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Brzezinach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100934685
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstytucji 3 Maja 5
1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-060
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspbrzeziny@zspbrzeziny.szkoly.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zspbrzeziny.szkoly.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-34753049-eddf-4deb-8e86-7fb6444ce2cf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oraz instalacja sprzętu i wyposażenia dla pracowni gastronomicznych (2 części) w ramach projektu „Postaw na zawodowców"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34753049-eddf-4deb-8e86-7fb6444ce2cf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00188477
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095669/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 dostawa sprzętu AGD
1.2.2 wyposażenie pracowni gastronomicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Postaw na zawodowców” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego działania 08.08 Kształcenie zawodowe w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, nr umowy FELD.08.08-IZ.00-0072/23.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00095686
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/PNZ/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Nazwa Liczba sztuk/zestawów
1. podgrzewacz do talerzy 1
2. bemar 1
3. fontanna czekoladowa z podestem (stolikiem) 1
4 opiekacz 1
5. blender ręczny 10
6. wyciskarka wolnoobrotowa 5
7. krajalnica do wędlin i sera z nożem 1
8. grill gazowy 1
9. wózek do flambirowania 1
10. czajnik elektryczny - hotelowy 2
11. witryna chłodnicza, ekspozycyjna 1
12. suszarka do żywności 1
13. naleśnikarka elektryczna 4
14. gofrownica elektryczna 10
15. robot kuchenny planetarny 9
16. blender ręczny 9
17. piec konwekcyjny 1
18. podstawa do pieca konwekcyjnego 1
19. mikser ręczny 9
20. witryna chłodnicza, ekspozycyjna 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39315000-3 - Urządzenia restauracyjne
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
39711211-1 - Miksery kuchenne
39711330-1 - Elektryczne tostery
39711340-4 - Podgrzewacze do talerzy
39711350-7 - Gofrownice
42214100-0 - Piece kuchenne
42214110-3 - Grille
42513210-0 - Witryny chłodnicze
4.5.5.) Wartość części: 112886,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. dyspenser do soków z systemem chłodzenia 12. maszynka do makaronu ręczna 10
3. patelnia ⌀240 mm 10
4. patelnia ⌀200 mm 10
5. wyciskarka do owoców cytrusowych 5
6. grill na węgiel drzewny 1
7. prasa do hamburgerów 10
8. brytfanna ze stojakiem do grillowania drobiu 4
9. zestaw narzędzi do grillowania 4
10. termometr cyfrowy (sonda do grilla, mięsa, pieczenia) 4
11. termos 15 l ze stali nierdzewnej 2
12 termos transportowy 2
13 komplet noży kuchennych 10
14 garnek niski z pokrywą min 3 litry 10
15 garnek średni z pokrywą min. 1,9 litra 10
16 zmiotka okruszków 2
17 deska do serwowania okrągła z drewna 5
18 deska do serwowania serów i przekąsek obrotowa 5
19 zestaw sztućców (nóż, widelec, łyżka, łyżeczka, widelczyk do ciasta) 10
20 komplet sztućców (30-elementowy) 10
21 podgrzewacz do potraw 10
22 nóż do siekania ziół 10
23 zestaw noży do sera 10
24 krajalnica do sera 10
25 krajacz do sera z pokrywką 10
26 gilotyna do sera 10
27 deska do sera z gilotyną 10
28 etażera bufetowa 4
29 zestaw do serwisu przystawek 9
30 forma do ciasta - rodzaj 1 9
31 forma do ciasta - rodzaj 2 9
32 forma do ciasta - rodzaj 3 9
33 forma do ciasta - rodzaj 4 9
34 komplet noży kuchennych 9
35 garnek niski z pokrywką ze stali nierdzewnej 9
36 garnek średni z pokrywką 9
37 etażerka 3-poziomowa 9
38 stojak na desery 9
39 stojak akrylowy zdejmowany 3 poziomowy 9
40 zestaw formy do ciast i tart 9
41 zestaw form silikonowych 9
42 zestaw tylek cukierniczych 9
43 zestaw jednorazowych worków cukierniczych 9
44 okrągły, plastikowy podkład pod tort/ciasto (zestaw) 9
45 zestaw liter do wycinania z masy cukrowej 9
46 obręcz do cięcia ciast opaska tortu regulowana 9
47 zestaw tortownic okrągłe i kwadratowe 9
48 stolnica drewniana 10
49 wałek do ciasta 10
50 zestaw do serwisu monoporcji 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39221150-3 - Termosy
39221180-2 - Naczynia do gotowania
39221200-9 - Zastawa stołowa
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39241120-0 - Noże kuchenne
4.5.5.) Wartość części: 108703,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105655,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233275,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111130 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ONE PLEX KATARZYNA BENDIG
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922112891
7.3.4) Miejscowość: SKARSZEWY
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111130 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93908,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262837,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ONE PLEX KATARZYNA BENDIG
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922112891
7.3.4) Miejscowość: SKARSZEWY
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112970 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów gospodarczych i środków czystości, DZP.261.11.2025
- Dostawa z montażem wyposażenia przedszkoli gminnych w Niebieszczanach i Jurowcach
- Modernizacja i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Jastrzębi
- Wyposażenie kwater internatowych w artykuły łazienkowe oraz w wyposażenie gospodarstwa domowego
- "Dostawa wyposażenia do żłobka W Lipnicy Wielkiej w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029" - z podziałem na części w 2025 r.
- Dostawa urządzeń gastronomicznych
więcej: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.