Ogłoszenie z dnia 2021-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00155531/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana SSP w budynku Biblioteki wraz z instalacją systemu zarządzania bezpieczeństwem pożarowym SIUP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 162
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 564 96 86
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@sgh.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sgh.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana SSP w budynku Biblioteki wraz z instalacją systemu zarządzania bezpieczeństwem pożarowym SIUP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4aa20a30-0199-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188078
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00155531/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADZP.25.26.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 813008,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana SSP w budynku Biblioteki wraz z instalacją systemu zarządzania bezpieczeństwem pożarowym SIUP.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w n/w załącznikach do SWZ:
Załącznik Nr 7 – Opis przedmiotu zamówienia,
Załącznik Nr 8 – Projekt wykonawczy,
Załącznik Nr 9 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,
Załącznik Nr 10 – Przedmiar robót,
Załącznik Nr 11 – Wzór umowy.
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45312100-8 – Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45450000-6 – Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45314300-4 – Instalowanie infrastruktury okablowania
45315600-4 – Instalacje niskiego napięcia
4. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, związaną w szczególności z wykorzystaniem możliwie największej ilości elementów i instalacji istniejących oraz wymaganej integracji
z instalacjami i systemami Zamawiającego, w oparciu o art. 131 ust. 2 ustawy, Zamawiający, pod rygorem odrzucenia oferty w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 18) Ustawy, wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub uzyskaniu dodatkowych informacji zawartych w dokumentacji powykonawczej obiektu, dostępnej na miejscu u Zamawiającego.
Wizja lokalna odbędzie się w dniu 27.08.2021 r. o godzinie 12:00 w budynku B Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie przy ul. Rakowiecka 22b, 02-521 Warszawa. Z uwagi na konieczność zachowania norm sanitarnych w związku COVID 19, Zamawiający prosi o zgłoszenie wniosku
w sprawie wizji lokalnej nie później niż do dnia 26.08.2021 r. na platformie lub na adres e-mail: dzp@sgh.waw.pl z jednoczesnym wskazaniem liczby osób, które będą uczestniczyły w wizji lokalnej. W zależności od liczby wniosków w sprawie wizji lokalnej Zamawiający może wyznaczyć dodatkowy termin odbycia takiej wizji.
5. Prace prowadzone będą na terenie czynnego obiektu. Specyfika obiektu wymusza ograniczenia
i prowadzenie prac zgodnie z SWZ, z załącznikami do SWZ oraz w uzgodnieniu z Administratorem obiektu i Koordynatorem.
6. Zamawiający udostępni Wykonawcy budynek Biblioteki niezwłocznie po zawarciu umowy, ale nie później niż w ciągu 5 dni od zawarcia umowy. Przez cały okres prowadzenia robót Wykonawca musi zapewnić możliwość bieżącego zbierania i odbioru odpadów. Zamawiający wskaże Wykonawcy tymczasowe miejsce na ustawienie pojemników do gromadzenia odpadów.
7. Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac w godzinach nocnych oraz w soboty i niedziele, przy czym prace prowadzone poza godzinami pracy SGH będą każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym
8. Prace należy wykonywać zgodnie ze Opisem przedmiotu zamówienia, Projektem wykonawczym
w zakresie prac: ETAP 1 modernizacji , Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarem robót, Umową i poleceniami Koordynatora.
9. Gwarancja i rękojmia:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 24-miesięcznej gwarancji jakości od daty odbioru końcowego, na roboty budowlane, wbudowane materiały i urządzenia wynikające z przedmiotu zamówienia oraz wyraził zgodę, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania robót zamiennych i dodatkowych. Szczegółowe uregulowania zawarte zostały w załączniku nr 11 do SWZ – wzór umowy.
11. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15) Ustawy.
Powody niedokonania podziału:
Zamówienie jest niepodzielne, ponieważ nie może być spełnione częściowo bez istotnej zmiany przedmiotu
i wartości zamówienia. Zamówienie jest dostosowane do realizacji przez małych i średnich przedsiębiorców, Sposób realizacji zamówienia i jego charakter wymaga bowiem realizacji przez jednego wykonawcę. Rozproszenie podmiotów w przypadku przedmiotowego zamówienia jest niemożliwe, ponieważ nie jest uzasadnione technicznie, organizacyjnie i ekonomiczne dzielenie zamówienia polegającego na remoncie budynku na zamówienia dotyczące poszczególnych pomieszczeń lub w podziale na prace będące składowymi prac remontowych.
12. Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych, wykonywanie tych czynności uzasadnia bowiem wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 Ustawy oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia zostały określone we wzorze umowy (Załącznik nr 11 do SWZ). Wymóg nie dotyczy osób skierowanych do realizacji zamówienia, o których mowa w rozdziale XIII ust. 1 pkt 4) lit. b) SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożono dwie oferty przewyższające kwotę jaką Zamawiający zamierzal przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia:
1) Oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę ELAR-SK Sp. z o.o., z siedzibą w Piastowie, przy ul. Powstańców Warszawy 1 (05-820) Piastów.
Cena oferty brutto: 2 077 393,25 zł.
2) Oferta nr 2 złożona przez Wykonawcę „OGNIOTOP” Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, przy ul. Trakt Lubelski 379F (04-667) Warszawa.
Cena oferty brutto: 2 197 568,48 zł.
Przed otwarciem ofert w dniu 14.09.2021 r. Zamawiający udostępnił informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę w wysokości: 1 000 000,00 zł brutto.
W związku z tym, że cena ofert złożonych w postępowaniu przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2077393,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2197568,48 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 31 przy ul. Marymonckiej 147 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Z. Nałkowskiej 9 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Romaszewskiego 4 w Warszawie.
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Biomol
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "TERMOMODERNIZACJA PRZEDSZKOLA GMINNEGO WRAZ Z BUDYNKIEM MIESZKALNYM W PEŁCZYSKACH W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- Przebudowa budynku Domu Ludowego w miejscowości Mniszek w Gminie Małogoszcz na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Roboty budowlane w zakresie termomodernizacji, wymiany źródła ciepła oraz budowy instalacji fotowoltaicznej w budynku użyteczności publicznej Myszyniec ul. Sienkiewicza 1, 07-430 Myszyniec
- Modernizacja części infrastruktury pasywnej oraz całej infrastruktury aktywnej sieci teleinformatycznej
- Remont pomieszczenia socjalnego, pomieszczenia gospodarczego i pomieszczenia sauny w piwnicy budynku ZAZ SOWA w Lipniaku
więcej: Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





