Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00141713/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa oczyszczalni ścieków w Niemczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIEMCZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 10
1.5.2.) Miejscowość: Niemcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-230
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.niemcza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gmniemcza.e-zp.finn.pl/, https://bip.um.niemcza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmniemcza.e-zp.finn.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa oczyszczalni ścieków w Niemczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b797ac4c-c7ae-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018146/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa oczyszczalni ścieków w Niemczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141713/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1. „Przebudowa oczyszczalni ścieków w Niemczy” w systemie zaprojektuj i wybuduj.
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa oczyszczalni ścieków w Niemczy” w systemie zaprojektuj i wybuduj, dofinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
1.1. Zadanie będzie obejmowało wykonanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę a następnie przebudowę istniejącej oczyszczalni ścieków z technologii SBR na mechaniczno – biologiczną oczyszczalnię membranową o przepustowości 1000 m3/dobę i min. 6000 RLM, zgodnie z uzyskanym pozwoleniem na budowę wraz z jej wyposażeniem.
1.2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa SWZ – część IIIA Opis Przedmiotu Zamówienia.
1.3. Zakres rzeczowy będzie realizowany w etapach:
a) etap I - opracowanie koncepcji projektowej;
b) etap II - opracowanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę;
c) etap III – realizacja robót budowlanych.
2. Szczegółowe warunki realizacji określono w SWZ CZĘŚĆ IIA – Wzór Umowy.
Zadanie 2. Pełnienie funkcii inżyniera kontraktu dla zadania pn. „Przebudowa oczyszczalni ścieków w Niemczy” w systemie zaprojektuj i wybuduj, dofinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: „Inżynier kontraktu” dla Projektu pn.: „Przebudowa oczyszczalni ścieków w Niemczy” realizowanego w systemie zaprojektuj i wybuduj z udziałem dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
Usługa Inżyniera Kontraktu, polegać będzie na nadzorze technicznym i merytorycznym przez cały okres realizacji zadania tj. zarządzaniu zadaniem inwestycyjnym, w tym przygotowaniu (łącznie z pomocą prawną), organizacji, nadzorze, koordynacji i zakończeniu całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją Projektu. Oznacza to co najmniej pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami PB, kontroli zgodności wykonywanych robót m. in. z dokumentacją projektową, wydanymi decyzjami administracyjnymi oraz zasadami wiedzy inżynierskiej, kontroli zgodności wykonywanych dostaw i usług, sporządzanie raportów, koordynowanie rozliczeń finansowych Projektu oraz uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancyjnym.
Szczegółowy opis zakresu zadania nr 2 i warunki jego realizacji określono w SWZ - część IIIB OPZ dla zadania nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie nr 1 - art. 255 pkt 1 - Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.Zadanie nr 2 - art. 255 pkt 2 - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowy dróg powiatowych".
- "Wykonanie podłogi w Sali gimnastycznej ZS Elektrycznych".
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Rożno-Parcele, gmina Aleksandrów Kujawski
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- Konserwacje i remonty leśnych dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwie Lębork w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.