eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Zakup akcesoriów komputerowych dla pracowników NASK-PIB" (2 Części)



Ogłoszenie z dnia 2021-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup akcesoriów komputerowych dla pracowników NASK-PIB” (2 Części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nask.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup akcesoriów komputerowych dla pracowników NASK-PIB” (2 Części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8da12d31-d822-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187660

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106014/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2111.19.2021.206.PKO[OSE2021]

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 115891,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 111304,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów komputerowych dla pracowników NASK-PIB, zwanymi dalej „Akcesoriami komputerowymi” lub „Akcesoriami”, oraz udzielenie przez Wykonawcę gwarancji i zapewnienie w jej ramach serwisu gwarancyjnego i wsparcia technicznego na dostarczone Akcesoria. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy, liczonych od daty podpisania Protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń, stanowiącego Załącznik nr 4 do wzoru umowy.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia z dokładnym opisem zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ dla Części 1.
3. Realizacja Przedmiotu zamówienia tj. termin dostawy Akcesoriów wraz z dokumentacją w zakresie Części 1 nastąpi w terminie do 14 dni (kalendarzowych) od dnia zawarcia Umowy. Za termin dostarczenia Przedmiotu zamówienia przyjmuje się datę wskazaną jako dzień odbioru Przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń wskazaną w Protokole odbioru jakościowego przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, o którym mowa w § 7 ust. 6 wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na SWZ.
5. Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w odpowiedzi na SWZ, będzie kierował się kryterium i jego znaczeniem oraz będzie oceniał oferty w kryterium pt.:”Cena oferty brutto C)”. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego Oferta uzyska największą liczbę punktów w ramach ww. kryterium.
6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszym Zaproszeniu norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tj.: Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną liczbę Części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w ramach danej Części.
8. Zamówienie może zostać udzielone jednemu Wykonawcy w odniesieniu do jednej lub dowolnej liczby Części zamówienia lub Wykonawcom wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do jednej Części zamówienia albo w odniesieniu do dowolnej liczby Części zamówienia.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp.
10. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

30234000-8 - Nośniki do przechowywania

30237280-5 - Akcesoria zasilające

30237410-6 - Myszka komputerowa

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

32342000-2 - Urządzenia głośnikowe

32342100-3 - Słuchawki

32342200-4 - Słuchawki douszne

32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

4.5.5.) Wartość części: 30459,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów komputerowych dla pracowników NASK-PIB, zwanymi dalej „Akcesoriami komputerowymi” lub „Akcesoriami”, oraz udzielenie przez Wykonawcę gwarancji i zapewnienie w jej ramach serwisu gwarancyjnego i wsparcia technicznego na dostarczone Akcesoria. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy, liczonych od daty podpisania Protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń, stanowiącego Załącznik nr 4 do wzoru umowy.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia z dokładnym opisem zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ dla Części 2.
3. Realizacja Przedmiotu zamówienia tj. termin dostawy Akcesoriów wraz z dokumentacją w zakresie Części 2 nastąpi w terminie do 14 dni (kalendarzowych) od dnia zawarcia Umowy. Za termin dostarczenia Przedmiotu zamówienia przyjmuje się datę wskazaną jako dzień odbioru Przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń wskazaną w Protokole odbioru jakościowego przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, o którym mowa w § 7 ust. 6 wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na SWZ.
5. Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w odpowiedzi na SWZ, będzie kierował się kryterium i jego znaczeniem oraz będzie oceniał oferty w kryterium pt.:”Cena oferty brutto C)”. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego Oferta uzyska największą liczbę punktów w ramach ww. kryterium.
6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszym Zaproszeniu norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tj.: Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną liczbę Części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w ramach danej Części.
8. Zamówienie może zostać udzielone jednemu Wykonawcy w odniesieniu do jednej lub dowolnej liczby Części zamówienia lub Wykonawcom wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do jednej Części zamówienia albo w odniesieniu do dowolnej liczby Części zamówienia.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp.
10. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

30234000-8 - Nośniki do przechowywania

30237280-5 - Akcesoria zasilające

30237410-6 - Myszka komputerowa

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

32342000-2 - Urządzenia głośnikowe

32342100-3 - Słuchawki

32342200-4 - Słuchawki douszne

32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

4.5.5.) Wartość części: 80844,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41624,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45866,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41624,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BCODERS Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512398447

7.3.3) Ulica: ul. Owczarska 7

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-351

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41624,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100921,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109359,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100921,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BCODERS Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512398447

7.3.3) Ulica: ul. Owczarska 7

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-351

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100921,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.