eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomiankiBudowa zaplecza sanitarnego oraz trybun wraz z infrastrukturą techniczną w ramach zad. 2015/22 "Budowa obiektu sportowego do piłki nożnej w tym m. in. zaplecza sanitarnego oraz trybun".



Ogłoszenie z dnia 2023-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zaplecza sanitarnego oraz trybun wraz z infrastrukturą techniczną w ramach zad. 2015/22 „Budowa obiektu sportowego do piłki nożnej w tym m. in. zaplecza sanitarnego oraz trybun”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomianki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181768394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 115

1.5.2.) Miejscowość: Łomianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@poczta.lomianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2023

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zaplecza sanitarnego oraz trybun wraz z infrastrukturą techniczną w ramach zad. 2015/22 „Budowa obiektu sportowego do piłki nożnej w tym m. in. zaplecza sanitarnego oraz trybun”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5eb2b335-ad28-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187632

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00069839/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 2021/02 Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej i budowa nowego Zespołu Szkół w Łomiankach Dolnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097198

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.05.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego 2015/22 „Budowa obiektu sportowego do piłki nożnej w tym m. in. zaplecza sanitarnego oraz trybun”.
2. UWAGA: Zamawiający dysponuje pełną dokumentacją projektową. Zakres robót objęty w przedmiotowym postepowaniu obejmuje etap II i etap III dokumentacji projektowej.
3. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w szczególności:
1) Etap I:
a) Wykonanie badań technicznych w akredytowanym laboratorium
wraz z jednoznaczną opinią rzeczoznawcy budowlanego istniejących konstrukcji żelbetowych pod kątem możliwości wykorzystania tych elementów jako konstrukcji trybun,
b) Wykonie rozbiórki oraz utylizacji żelbetowej konstrukcji schodów trybun
oraz wykonanie nowej konstrukcji żelbetowej schodów trybun na podstawie badań technicznych określonych w § 1 ust 2 pkt 2.1 ppkt a) umowy, których wnioski wskazują jednoznacznie na brak możliwości wykorzystania istniejącej konstrukcji.
2) Etap II:
a) Wykonanie badań archeologicznych oraz uzyskanie stosownych zgód wymaganych przepisami prawa,
b) Zapewnienie nadzoru archeologicznego,
c) Wykonanie robót przygotowawczych i robót ziemnych,
d) Wykonie robót budowlanych budynku zaplecza sanitarnego oraz trybuny
do stanu zerowego tj. Wykonanie prac do poziomu płyty (podłogi) parteru: fundamenty, ściany fundamentowe, izolacja pionowa i pozioma fundamentów, instalacji pod posadzkowej oraz przygotowanie przepustów/przejść instalacyjnych.
3) Etap III:
Wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową polegających na budowie zaplecza sanitarnego w stanie surowym zamkniętym tj. wykonanie kompletnej konstrukcji nośnej, wymurowanie ścian zewnętrznych przegród, wykonanie kominów, wykonie konstrukcji stropodachu, montaż drzwi zewnętrzne oraz stolarki okiennej oraz wykonanie konstrukcji żelbetowej zadaszonej trybuny.
4) Etap IV:
Wykonanie robót instalacyjnych tj. instalacji wewnętrznych wod.-kan., instalacji elektrycznej w budynku zaplecza sanitarnego.
5) Etap V:
a) Wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową polegających na budowie konstrukcji stalowej zadaszonej trybuny.
b) Wykonanie kompletnych robót budowlanych objętych dokumentacją projektową polegających na budowie budynku zaplecza sanitarnego, zadaszonej trybuny, kas biletowych umożliwiających korzystanie z budynków.
c) Wykonanie pozostałych robót instalacyjnych (m.in. przyłącza i instalacje wewnętrzne wod.-kan., gaz, oświetlenia wewnętrznego w obiektach, instalacji elektrycznej, instalacji wewnętrznej gazowej i centralnego ogrzewania),
d) Wykonanie placów wewnętrznych, ciągów wewnętrznych komunikacyjnych, parkingów, ogrodzeń, furtek itd.,
e) Wykonanie elementów małej architektury (np.: koszy na odpady, stojaków
na rowery itd.),
f) Wykonanie zagospodarowania terenu zielenią urządzoną (np.: trawników, nasadzenia),
g) Wykonanie dokumentacji powykonawczej dla całej inwestycji,
h) Uzyskanie prawomocnej decyzji na użytkowanie dla całego zamierzenia inwestycyjnego,
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9793455,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9793455,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9793455,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GRANABUD SP. Z O.O.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GRANABUD PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO BUDOWLANE RAFAŁ GĘBAL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272797883

7.3.3) Ulica: UL. ŁACIŃSKA 4/37

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-451

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9793455,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 529 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.