Og³oszenie z dnia 2025-04-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00631545/01 - Og³oszenie z dnia 2024-12-04
- 2024/BZP 00644332/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-10
- 2024/BZP 00654286/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-16
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek oraz kserokopiarek dla Powiatu Sanockiego oraz jednostek podleg³ych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT SANOCKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440703
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sanok
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.7.) Numer telefonu: 13 46 52 942
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-sanok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://powiat-sanok.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2a1e1cbd-9212-4d53-98d3-b6af3b89b83b1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek oraz kserokopiarek dla Powiatu Sanockiego oraz jednostek podleg³ych2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2a1e1cbd-9212-4d53-98d3-b6af3b89b83b
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00187617
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00093535/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa artyku³ów biurowych oraz materia³ów eksploatacyjnych do drukarek oraz kserokopiarek dla Powiatu Sanockiego oraz jednostek podleg³ych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00631545
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.272.15.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 164688,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieu¿ywanych materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ drukuj±cych i kopiuj±cych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegaj±ca na sprzeda¿y i dostarczeniu do siedziby Zamawiaj±cego oraz jednostek podleg³ych materia³ów eksploatacyjnych do drukarek oraz kserokopiarek wraz z odbiorem zu¿ytych materia³ów. Szczegó³owy opis asortymentu zosta³ zawarty w za³±czniku w za³±czniku nr 1 Szczegó³owy wykaz asortymentu materia³y eksploatacyjne.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30125100-2 - Wk³ady barwi±ce
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192112-9 - G³owice barwi±ce do maszyn drukuj±cych
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30192113-6 - Wk³ady drukuj±ce
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 121456,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 121456,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121456,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Golden Line Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381686462
7.3.3) Ulica: ul. Krakowska, 150
7.3.4) Miejscowo¶æ: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-072
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-10
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 121456,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Wykonanie us³ug dezynfekcji i doczyszczenia (po zamkniêciu basenu) w Centrum Rehabilitacji i Sportu w Sanoku - basen wewnêtrzny
- Us³uga polegaj±ca na zagospodarowaniu odpadów o kodzie 20 03 07
- Zakup samochodu siedmio osobowego (SUV) dla Domu Dziecka im. ¦w. Józefa w Sanoku.
- "Budowa ³±cznika obwodnicy Sanoka (DK28) z drog± powiatow± nr P2212R (ul. Okulickiego) w Sanoku - etap 2 robót km od 0+602,55 do 0+641,70 oraz od 0,000,00 do 0+202,68".
- Dostawa wielozadaniowego no¶nika osprzêtu (podno¶nika teleskopowego)
wiêcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne dostawy materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ drukuj±cych i kopiuj±cych HP dla jednostek organizacyjnych WUM", znak sprawy AEZ/S-235/2025
- DOSTAWA MATERIA£ÓW BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO STAROSTWA POWIATOWEGO W PU£TUSKU
- Dostawa urz±dzeñ wielofunkcyjnych
- Sukcesywna dostawa tonerów na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
- Dostaw materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ drukuj±cych
- "Zakup sprzêtu multimedialnego i TIK"
wiêcej: Wk³ady barwi±ce »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





