Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00127752/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
- 2024/BZP 00008899/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-04
- 2024/BZP 00008927/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-04
- 2024/BZP 00008947/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-04
- 2024/BZP 00008966/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-04
- 2023/BZP 00230257/01 - Wynik z dnia 2023-05-24
- 2023/BZP 00250130/01 - Wynik z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicach wiejskich Gminy Pruszcz Gdański w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pruszcz Gdański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakątek 1
1.5.2.) Miejscowość: Juszkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pruszczgdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7319311.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicach wiejskich Gminy Pruszcz Gdański w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba989ebd-b9a5-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016529/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicach wiejskich Gminy Pruszcz Gdański w okresie od 1 marca 2023 roku do 8 grudnia 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127752
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 155520,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Bystrej, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 9720 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Wiślinie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 9720 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Rokitnicy, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 9720 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Cieplewie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 9720 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Lędowie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 9720 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Łęgowie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 9720 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Żukczynie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 9720 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Jagatowie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 9720 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Będzieszynie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 9720 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 10:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Juszkowie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 9720 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 11:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Rekcinie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 9720 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 12:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Goszynie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 9720 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 13:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Straszynie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 9720 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 14:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Wiślince, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 9720 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 15:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Żuławie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 9720 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 16:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Żuławce, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 216 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 9720 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postepowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 1, wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W związku z powyższym część nr 1 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 2 ustawy.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postepowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 2, wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W związku z powyższym część nr 2 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 2 ustawy.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postepowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 5, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym część nr 5 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 1 ustawy.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postepowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 7, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym część nr 7 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 1 ustawy.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9072 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9720 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9072 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Talaśka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: osoba fizyczna
7.3.4) Miejscowość: Jagatowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-010
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9072 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-08Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postepowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 9, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym część nr 9 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 1 ustawy.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postepowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 10, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym część nr 10 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 1 ustawy.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postepowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 11, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym część nr 11 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 1 ustawy.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postepowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 12, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym część nr 12 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 1 ustawy.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postepowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 13, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym część nr 13 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 1 ustawy.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9720 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9720 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9720 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Dołhan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: osoba fizyczna
7.3.4) Miejscowość: Wiślinka
7.3.5) Kod pocztowy: 83-011
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9720 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-08Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postepowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 15, wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W związku z powyższym część nr 15 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 2 ustawy.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postepowaniu, w zakresie dotyczącym zamówienia opisanego w części nr 16, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym część nr 16 przedmiotowego postępowania podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 1 ustawy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.