Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
21.2025 Sukcesywne wykonywanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.czech@umw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umw.edu.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
21.2025 Sukcesywne wykonywanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6eaadf27-42cb-4acf-bfbb-e445f336fcc5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186968
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00677052/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych - naprawa oraz impregnacja elewacji ceglanych, prace renowacyjne, iniekcje, prace konserwatorskie oraz sztukatorskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawę prawną zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki stanowi art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp w związku z art. 305 pkt 1 Pzp: Zamawiajacy może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego (udzielenie zamówienia podstawowego – AZP.260.24.2024.TP – część B, nastąpiło w dniu 03.06.2024 r.), dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: AZP.260.24.2024.TP
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.260.21.2025.WR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406504,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywne wykonywanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu w miarę potrzeb i na podstawie odrębnych zleceń w zakresie:
a) prac rozbiórkowych, nie wymagających uzyskania pozwolenia na rozbiórkę,
b) wykonywanie tynków i okładzin ściennych,
c) wykonywania zabudów z płyt gipsowo-kartonowych i sufitów podwieszanych
d) wykonywanie posadzek,
e) wykonywanie robót malarskich,
f) wykonywanie robót zewnętrznych i elewacyjnych,
g) naprawy i wymiany instalacji sanitarnych
h) naprawy i wymiany elementów instalacji elektrycznych,
i) wywiezienie i utylizacja odpadów pozostałych po wykonaniu robót.
2) Sposób wykonania przedmiotu zamówienia:
a) Prace remontowe będą wykonywane sukcesywnie, w miarę potrzeb oraz na podstawie odrębnych zleceń, które będą rozliczane na podstawie cen jednostkowych z zał. nr 2 do niniejszego Zaproszenia (ceny jednostkowe - branża budowlana), z zał. nr 3 do niniejszego Zaproszenia (ceny jednostkowe - branża elektryczna), z zał. nr 4 do niniejszego Zaproszenie (ceny jednostkowe – branża sanitarna).
b) W załącznikach 5, 6 i 7 do niniejszego Zaproszenia – przedmiarach robót dla branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, podano szacunkowe ilości poszczególnych prac remontowych tylko dla celów obliczenia ceny. Zamówienie określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości zamówienia i możliwość przesunięć ilościowych w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego. Wykonawca korzystając z załączonych przedmiarów i zestawień składników cenotwórczych – ceny roboczogodziny i stawki narzutów - branża budowlana, elektryczna i sanitarna, będących załącznikami nr 8, 9 i 10 do niniejszego Zaproszenia przygotuje szczegółowe kosztorysy. Ceny materiałów należy przyjąć łącznie z kosztami zakupu. Ceny jednostkowe określone w kosztorysach będą podstawą do rozliczeń poszczególnych zleceń.
c) Ceny przedstawione przez Wykonawcę w zał. nr 2, 3 i 4 do niniejszego Zaproszenia mają wynikać ze szczegółowych kosztorysów sporządzonych w oparciu o zestawienia składników cenotwórczych -jednolitej ceny roboczogodziny i stawki narzutów - branża budowlana, elektryczna i sanitarna, będących załącznikami nr 8, 9 i 10 do niniejszego Zaproszenia. Ceny materiałów należy przyjąć łącznie z kosztami zakupu. Na zgłoszenie Zamawiającego, Wykonawca przygotuje kosztorys ofertowy na dany zakres prac na podstawie załącznika nr 2, 3 i 4 do niniejszego Zaproszenia. Po akceptacji przez Zamawiającego, będzie on podstawą do wystawienia zlecenia. Po przeprowadzeniu naprawy Wykonawca rozliczy prace kosztorysem powykonawczym.
d) W przypadku wykonywania zakresu prac nie ujętego w wykazie cen jednostkowych, Wykonawca rozliczy je na podstawie katalogów nakładów rzeczowych powszechnie stosowanych przy kosztorysowaniu robót budowlanych i składników cenotwórczych określonych w załącznikach nr 8, 9 i 10 do niniejszego Zaproszenia. Natomiast materiały będą rozliczane według średnich cen rynkowych wykazanych w wydawnictwie Sekocenbud z poprzedniego kwartału łącznie z kosztami zakupu.
e) Odbiór robót będzie odbywał się w ciągu 7 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego pisemnego zgłoszenia o ich zakończeniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387041,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387041,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 387041,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Damian Będkowski, który zarejestrował działalność gospodarczą pod firmą: DB STUDIO Damian Będkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151694755
7.3.3) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 22-24
7.3.4) Miejscowość: Oborniki Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 55-120
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zapewnienie usług w związku z udziałem dolnośląskich przedsiębiorców w misji gospodarczej na targi Hong Kong Beauty&Wellness Expo w Hongkongu
- "Konserwacja i utrzymanie terenów zieleni wokół obiektów Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów". Zamówienie z prawem opcji
- Dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji projektu ABM nr 2021/ABM/05/00002-00 - 6 Zadań
- Wykonanie usług medycznych, tj. całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania KMP w Legnicy.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja tablic informacji pasażerskiej (DIP) na terenie miasta Wrocławia
- Dostawa mebli biurowych i krzeseł pracowniczych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie skarp składowiska odpadów
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokształcącego im. Dąbrówki w Poznaniu
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.