eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław21.2025 Sukcesywne wykonywanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2025-04-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
21.2025 Sukcesywne wykonywanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.czech@umw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umw.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

21.2025 Sukcesywne wykonywanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6eaadf27-42cb-4acf-bfbb-e445f336fcc5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186968

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00677052/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych - naprawa oraz impregnacja elewacji ceglanych, prace renowacyjne, iniekcje, prace konserwatorskie oraz sztukatorskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawę prawną zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki stanowi art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp w związku z art. 305 pkt 1 Pzp: Zamawiajacy może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego (udzielenie zamówienia podstawowego – AZP.260.24.2024.TP – część B, nastąpiło w dniu 03.06.2024 r.), dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: AZP.260.24.2024.TP

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZP.260.21.2025.WR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 406504,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywne wykonywanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu w miarę potrzeb i na podstawie odrębnych zleceń w zakresie:
a) prac rozbiórkowych, nie wymagających uzyskania pozwolenia na rozbiórkę,
b) wykonywanie tynków i okładzin ściennych,
c) wykonywania zabudów z płyt gipsowo-kartonowych i sufitów podwieszanych
d) wykonywanie posadzek,
e) wykonywanie robót malarskich,
f) wykonywanie robót zewnętrznych i elewacyjnych,
g) naprawy i wymiany instalacji sanitarnych
h) naprawy i wymiany elementów instalacji elektrycznych,
i) wywiezienie i utylizacja odpadów pozostałych po wykonaniu robót.
2) Sposób wykonania przedmiotu zamówienia:
a) Prace remontowe będą wykonywane sukcesywnie, w miarę potrzeb oraz na podstawie odrębnych zleceń, które będą rozliczane na podstawie cen jednostkowych z zał. nr 2 do niniejszego Zaproszenia (ceny jednostkowe - branża budowlana), z zał. nr 3 do niniejszego Zaproszenia (ceny jednostkowe - branża elektryczna), z zał. nr 4 do niniejszego Zaproszenie (ceny jednostkowe – branża sanitarna).
b) W załącznikach 5, 6 i 7 do niniejszego Zaproszenia – przedmiarach robót dla branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, podano szacunkowe ilości poszczególnych prac remontowych tylko dla celów obliczenia ceny. Zamówienie określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości zamówienia i możliwość przesunięć ilościowych w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego. Wykonawca korzystając z załączonych przedmiarów i zestawień składników cenotwórczych – ceny roboczogodziny i stawki narzutów - branża budowlana, elektryczna i sanitarna, będących załącznikami nr 8, 9 i 10 do niniejszego Zaproszenia przygotuje szczegółowe kosztorysy. Ceny materiałów należy przyjąć łącznie z kosztami zakupu. Ceny jednostkowe określone w kosztorysach będą podstawą do rozliczeń poszczególnych zleceń.
c) Ceny przedstawione przez Wykonawcę w zał. nr 2, 3 i 4 do niniejszego Zaproszenia mają wynikać ze szczegółowych kosztorysów sporządzonych w oparciu o zestawienia składników cenotwórczych -jednolitej ceny roboczogodziny i stawki narzutów - branża budowlana, elektryczna i sanitarna, będących załącznikami nr 8, 9 i 10 do niniejszego Zaproszenia. Ceny materiałów należy przyjąć łącznie z kosztami zakupu. Na zgłoszenie Zamawiającego, Wykonawca przygotuje kosztorys ofertowy na dany zakres prac na podstawie załącznika nr 2, 3 i 4 do niniejszego Zaproszenia. Po akceptacji przez Zamawiającego, będzie on podstawą do wystawienia zlecenia. Po przeprowadzeniu naprawy Wykonawca rozliczy prace kosztorysem powykonawczym.
d) W przypadku wykonywania zakresu prac nie ujętego w wykazie cen jednostkowych, Wykonawca rozliczy je na podstawie katalogów nakładów rzeczowych powszechnie stosowanych przy kosztorysowaniu robót budowlanych i składników cenotwórczych określonych w załącznikach nr 8, 9 i 10 do niniejszego Zaproszenia. Natomiast materiały będą rozliczane według średnich cen rynkowych wykazanych w wydawnictwie Sekocenbud z poprzedniego kwartału łącznie z kosztami zakupu.
e) Odbiór robót będzie odbywał się w ciągu 7 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego pisemnego zgłoszenia o ich zakończeniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387041,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387041,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 387041,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Damian Będkowski, który zarejestrował działalność gospodarczą pod firmą: DB STUDIO Damian Będkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151694755

7.3.3) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 22-24

7.3.4) Miejscowość: Oborniki Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-120

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa będzie obowiązywać 12 miesięcy od daty jej podpisania lub do wykonania umowy za łączną kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zwaną dalej „kwotą przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia”, o której mowa w ust. 2, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.