eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno › Modernizacja polegająca na przebudowie Ośrodka Kultury w Wichowie



Ogłoszenie z dnia 2023-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja polegająca na przebudowie Ośrodka Kultury w Wichowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza

1.5.2.) Miejscowość: Lipno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-600

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 2886200

1.5.8.) Numer faksu: 54 2872048

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lipno@uglipno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uglipno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/uglipno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja polegająca na przebudowie Ośrodka Kultury w Wichowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c103a19-b80e-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186872

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025943/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja Domu Kultury w Wichowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinasowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW) objęty Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 -2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115615

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.05.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 443718,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja polegająca na przebudowie Ośrodka Kultury w Wichowie - prace remontowe w zakresie branży budowlanej elektrycznej i sanitarnej:
• w pomieszczeniu istniejącego węzła sanitarnego: odciąć przyłącza elektryczne i wod.-kan., zdemontować ceramikę sanitarną, skuć płytki ze ścian i posadzki, rozebrać istniejące kabiny ustępowe /oznaczone w części graficznej kolorem niebieskim/ wraz z ceramiką sanitarną oraz armaturą, rozebrać ścianę działową od strony korytarza wraz ze stolarką drzwiową /oznaczone w części graficznej kolorem niebieskim/,
• zamurować otwory drzwiowe po zdemontowaniu stolarki drzwiowej, zaznaczone w części graficznej kolorem czerwonym;
• wykonać nowy podział pomieszczeń zaznaczony w załączniku graficznym kolorem czerwonym w systemie suchej zabudowy na pełną wysokość pomieszczeń na bazie ocynkowanych profili zimnogiętych 100 mm, obudowanych dwustronnie płytą gipsowo - kartonową z izolacją akustyczno - termiczną;
• od strony pomieszczeń sanitarnych zastosować wodoodporne płyty gipsowo - kartonowe;
• doprowadzić instalacje wodno - kanalizacyjne do nowo zaplanowanych miejsc zainstalowania umywalek, sedesów, wpustów podłogowych, niskiego zlewu w pom. porządkowym i zlewozmywaka w zapleczu kuchennym zgodnie z projektem branży sanitarnej;
• ścieki z nowoprojektowanych pomieszczeń będą włączone do istniejącej sieci i odprowadzane grawitacyjnie rurami PCV o przekroju DN 160/4 mm do istniejącego zbiornika bezodpływowego na terenie działki;
• nową kanalizację sanitarną zakończyć pionem wentylacyjnym z wywiewką wyprowadzoną ponad dach;
• pion kanalizacyjny u podstawy należy zaopatrzyć w rewizję;
• przed zasypaniem wykopów i zalaniem posadzek, kanalizację należy poddać próbie szczelności,
• w kuchni cateringowej /pom. nr 5/ skuć płytki ze ścian i posadzki i ułożyć nowe płytki ścienne do wysokości górnej opaski drzwiowej a na posadzce płytki gresowe antypoślizgowe w kolorystyce uzgodnionej z Inwestorem;
• na suficie i ścianach pomieszczenia kuchennego wykonać gładzie gipsowe, powierzchnie zagruntować i pomalować trzykrotnie białą farbą emulsyjną;
• po obwodzie nowo wydzielonych pomieszczeń sanitarnych, kabin ustępowych, pomieszczeniu porządkowym, magazynku podręcznym i zapleczu kuchni cateringowej, ułożyć płytki ścienne do wysokości górnej opaski drzwiowej a na posadzce płytki gresowe antypoślizgowe w kolorystyce uzgodnionej z Inwestorem;
• w kabinach ustępowych zamontować miski kompaktowe na stelażu podtynkowym z armaturą i deską sedesową;
• ściany, na których jest przewidziany montaż pisuarów i misek ustępowych, wykonać na wzmocnionych profilach systemowych;
• w przedsionku sanitariatu damskiego i męskiego zamontować po trzy umywalki wpuszczane w blat obudowany płytkami ściennymi z bateriami mieszaczowymi na konstrukcji z profili stalowych;
• w pomieszczeniu sanitarnym dla osób niepełnosprawnych zamontować umywalkę wiszącą z baterią mieszaczową na stelażu podtynkowym, za którym będzie ukryta instalacja wod.-kan. wraz z niezbędnymi pochwytami;
• nad umywalkami na długości blatów umywalkowych w pomieszczeniach sanitarnych wkleić lustra do wysokości górnej opaski drzwiowej;
• nad lustrem wykonać obniżenie w systemie lekkiej zabudowy szerokości 30 cm z profilem aluminiowym do montażu oświetlenia z taśm LED, załączanych na czujkę ruchu;
• przy umywalkach zamontować pojemniki na mydło w płynie /3 szt./ oraz pojemniki na ręczniki papierowe /3 szt./;
• przyłącza wod.-kan. do umywalek, pisuarów i spłuczek prowadzić w zabudowach ze stelaży a piony obudować płytami gipsowo – kartonowymi,
• dostęp do zaworów w systemie suchej zabudowy zapewnić przez drzwiczki rewizyjne.
• zamontować nową stolarkę drzwiową z regulowaną futryną nawiązującą kolorystyką do istniejącej zgodnie z zestawieniem,
• przy wszystkich nowych drzwiach zamontować odboje ścienne względnie podłogowe;
• w pomieszczeniach sanitarnych i korytarzu między zapleczem kuchennym a nowym węzłem sanitarnym oraz w korytarzu z holu do nowych pomieszczeń sanitarnych zamontować sufit podwieszony kasetonowy na wysokości nie mniejszej jak 2,50 m od posadzki,
• z pomieszczeń sanitarnych wyprowadzić wentylacje grawitacyjne ponad dach, wspomagane mechanicznie z opóźnionym wyłączeniem,
• z pomieszczeń zaplecza kuchennego, magazynku podręcznego i pomieszczenia porządkowego wyprowadzić wentylacje grawitacyjną ponad dach;
• w pomieszczeniu porządkowym zamontować niski zlew z poborem wody ciepłej i zimnej dla personelu sprzątającego;
• sufity i ściany remontowanych pomieszczeń po wykonaniu napraw uszkodzonych powierzchni oraz gładzi gipsowych, zagruntować i pomalować dwukrotnie białą farbą emulsyjną;
• na ścianach z płyt gipsowo – kartonowych, wykonać podwójną gładź gipsową i trzykrotne malowanie;
• wszystkie narożniki zewnętrzne ścian zabezpieczyć kątownikiem aluminiowym w systemie Nida – Gips;
• instalację wodną z cyrkulacją ciepłej wody do nowych pomieszczeń sanitarnych, pomieszczenia porządkowego kuchni cateringowej i zaplecza kuchni cateringowej doprowadzić /z zasobnika ciepłej wody - dostawa Inwestora/, zlokalizowanego w kotłowni zgodnie z projektem branży sanitarnej;
• wykonać naprawy posadzki i glazury ściennej na styku remontowanych i nieremontowanych pomieszczeń,
• wykonać miejscowe naprawy tynku oraz malowanie ścian i sufitów po robotach remontowo - adaptacyjnych j.w.;
• naprawa podkładów i posadzek po nowych przyłączach wod. - kan.,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262522-6 - Roboty murarskie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442180-2 - Powtórne malowanie

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 407133,52 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja polegająca na przebudowie Ośrodka Kultury w Wichowie - Instalacja powietrznej pompy ciepła.
wymiany instalacji zasilania ciepłej wody użytkowej wraz z włączeniem do zaprojektowanej instalacji wodnej:
• wymiana źródła ciepła dla instalacji CWU
• włączenie do zaprojektowanej instalacji zimnej wody, ciepłej wody oraz cyrkulacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze

4.5.5.) Wartość części: 36585,37 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 447380,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 686340,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 447380,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD BLACHARSKI LESŁAW WILIŃSKI" MARIUSZ WILIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881107936

7.3.3) Ulica: Polna 2

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 447380,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia postępowania na podstawie jak wyżej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.