eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Organizacja szkoleń dla uczestników projektu "Partnerstwo dla Rodziny" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020



Ogłoszenie z dnia 2023-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja szkoleń dla uczestników projektu „Partnerstwo dla Rodziny” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja szkoleń dla uczestników projektu „Partnerstwo dla Rodziny” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57d79f27-b11d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186839

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041364/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Kompleksowa organizacja - przygotowanie i przeprowadzenie osiemnastu szkoleń w formule stacjonarnej lub online (projekt Partnerstwo dla rodziny)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106627

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 341940 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie 14 tygodni od dnia zawarcia umowy z zastrzeżeniem, że ostatnie szkolenie nie może zakończyć się później niż 16 czerwca 2023 r. Realizacja czterech pierwszych szkoleń (po dwa na każde z województw) powinna rozpocząć się w terminie do 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy. Szczegółowy harmonogram świadczenia usług zostanie ustalony po podpisaniu umowy z wykonawcą.
2. Szczegółowy harmonogram świadczenia usług zostanie ustalony po podpisaniu umowy z wykonawcą. Usługa obejmuje 144 godziny lekcyjne (1 godz. lekcyjna = 45 min., 1 dzień szkoleniowy to 8 godzin lekcyjnych) w województwie pomorskim oraz 80 h godzin lekcyjnych (1 godz. lekcyjna = 45 min., 1 dzień szkoleniowy to 8 godzin lekcyjnych) w województwie warmińsko-mazurskim. Szkolenia będą odbywać się dla 18 grup, w 18 terminach. Szkolenia prowadzone będą w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w ramach czasowych 9.00-17.00. (W przypadku szkoleń on-line 8.30- 15.30), z wyłączeniem dni wolnych od pracy. Dzień rozpoczynający szkolenie nie może przypadać na dzień rozpoczęcia innego szkolenia (z uwzględnieniem obu województw).
3. Podstawową formą realizacji szkoleń jest forma stacjonarna. Zamawiający dopuszcza zmianę realizacji formy szkolenia ze stacjonarnej na online w przypadku pogorszenia się sytuacji epidemiologicznej związanej z pandemią Covid-19 lub braku możliwości realizacji szkoleń w formie stacjonarnej . O wyborze formy szkolenia będzie każdorazowo decydował Zamawiający. Informację na temat zmiany formy szkolenia ze stacjonarnej na online Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej na 14 dni przed zaplanowaną datą szkolenia. Przy czym wynagrodzenie wykonawcy będzie wypłacone w wysokości rzeczywistej w zależności od formy i zakresu świadczonej usługi – zgodnie z zapisami §3 umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 SWZ oraz we wzorze umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z wymaganiami zawartymi w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ i ofertą Wykonawcy.
6. Jeżeli w niniejszej SWZ Zamawiający wskazuje przy opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia lub znaki towarowe lub pochodzenie produktów lub nazwy własne oznacza to, iż dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, które będą tożsame lub nie gorsze pod względem jakościowym i użytkowym od wymienionych przez Zamawiającego z nazwy asortymentu. Zaproponowane przez Wykonawcę produkty równoważne muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 1 do SWZ. W przypadku zaproponowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, jak również podać nazwę handlową produktu oraz opisać produkty równoważne wraz z podaniem walorów potwierdzających ich równoważność.
7. Zamawiający, działając na podstawie art. 95 ust. 1 i 2 ustawy informuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę/ów na podstawie stosunku pracy osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy. Czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, które Zamawiający wskazuje jako wymagające zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, są to czynności wymagające nadzoru ze strony Wykonawcy, z wyjątkiem:
- czynności które wymagają prowadzenia działalności gospodarczej,
- czynności, które są wykonywane bezpośrednio i wyłącznie przez Wykonawcę.
1) Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności administracyjno - biurowe w trakcie realizacji zamówienia, tj. między innymi czynności związane z:
a. zapewnieniem materiałów niezbędnych do przeprowadzenia szkoleń;
b. monitorowaniem uczestnictwa w szkoleniach;
c. przygotowywaniem dokumentacji z przebiegu szkoleń;
d. bieżącym kontaktem z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie dot. realizacji przedmiotu umowy.
Wymagania szczegółowo opisane w §2 wzoru umowy.
2) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o którym mowa pkt 1: Zamawiający ma prawo skontrolowania Wykonawcy w zakresie spełniania wymagań określonych w pkt. 1. Na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie stosunku pracy,
lub,
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy zatrudnionego pracownika,
- zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika
- poświadczony za zgodność inny dokument regulujący stosunek pracy zatrudnionego pracownika, zawierający w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę oraz rodzaj zawartej umowy oraz zakres obowiązków pracownika.
3) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie stosunku pracy: powiadomienia właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się
o przeprowadzenie przez niego kontroli.
8. W przypadku używania pojazdów samochodowych przy wykonywaniu zamówienia, Wykonawca zapewni łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych używanych przy wykonywaniu Przedmiotu Umowy wynoszący co najmniej 10%, zgodnie z przepisem art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych. Ponadto Wykonawca przedłoży na każde wezwanie Zamawiającego oświadczenie o spełnianiu powyższych wymogów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319860 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270180 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adept Sp. z o.o. Sp. K.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 957-104-85-07

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-855

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270180 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.