eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › "KOMPLEKSOWA PRZEBUDOWA DROGI NR 104695F W CELU ZWIĘKSZENIA DOSTĘPNOŚCI DO KLUCZOWYCH USŁUG SPOŁECZNYCH W ŻAGANIU" W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„KOMPLEKSOWA PRZEBUDOWA DROGI NR 104695F W CELU ZWIĘKSZENIA DOSTĘPNOŚCI DO KLUCZOWYCH USŁUG SPOŁECZNYCH W ŻAGANIU” W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Słowiański 17

1.5.2.) Miejscowość: Żagań

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 684771040

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.zagan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zagan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„KOMPLEKSOWA PRZEBUDOWA DROGI NR 104695F W CELU ZWIĘKSZENIA DOSTĘPNOŚCI DO KLUCZOWYCH USŁUG SPOŁECZNYCH W ŻAGANIU” W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcd1ffe7-d1d6-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186718

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031292/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Kompleksowa przebudowa drogi nr 104695F w celu zwiększenia dostepnosci do kluczowych uslug społecznych w Żaganiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157683/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3983739,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych na podstawie uzyskanego pozwolenia realizacji inwestycji pn. „Kompleksowa przebudowa drogi nr 104695F w celu zwiększenia dostępności do kluczowych usług społecznych w Żaganiu”. Przedmiot zamówienia należy wykonać wg formuły „Zaprojektuj i wybuduj ” tj. I etap – przygotowanie niezbędnej dokumentacji projektowej – projekt budowlany i projekt techniczny wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń wynikających z przepisów szczegółowych wraz z uzyskaniem decyzji ZRiD z klauzulą natychmiastowej wykonalności lub zgody właściwego organu na przebudowę drogi oraz innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii, niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego. Etap II – wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanych i zatwierdzonych projektów budowlanych i technicznych.
Przedmiotowe zadanie polega na zaprojektowaniu i zrealizowaniu kompleksowej przebudowy drogi na 104695F ul. Skarbowa, działka nr 901, w Żaganiu na odcinku 700 m wg określonych w Programie Funkcjonalno- Użytkowym wytycznych oraz zgodnie z obowiązującymi na tym obszarze miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego oraz Zalecaniami Konserwatorskimi Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN.5142.133.2021 (mZag) z dnia 10.01.2022 r.

W związku z wąskim pasem drogowym, w celu realizacji założonych w projekcie elementów niezbędne jest zastosowanie zapisów Ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych i uzyskanie decyzji Zezwalającej na realizację inwestycji drogowej z klauzulą natychmiastowej wykonalności.
W związku z planowanym trybem realizacji inwestycji w procedurze Zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (tzw. ZRiD) dopuszcza się możliwość pozyskania nowych zaleceń konserwatorskich dopuszczających rozwiązania odmienne od aktualnie obowiązujących zgodnie z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego. Zakres dopuszczalnych zmian przy założeniu uzyskania akceptacji Lubskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków mógłby dotyczyć rodzaju nawierzchni (np. bitumiczna) oraz odstępstw w kwestii wycinki drzew celem ulokowania ścieżki rowerowej.

Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowi wytyczne do projektowania oraz służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych oraz realizacji przedmiotu zamówienia.

4.3. Zamówienie obejmuje swoim zakresem:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej, w której skład wchodzą :
a. projekt budowlany zgodnie z art. 34 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz.U z 2002 r, ,poz. 1333 ze zmianami),
b. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót,
c. kosztorys,
d. uzyskanie decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, w tym zapewnienie nadzoru archeologicznego nad prowadzonymi robotami ziemnymi,
e. uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego,
f. uzyskanie wszystkich wymaganych pozwoleń, uzgodnień, opinii technicznych, ekspertyz i badań technicznych oraz pokrycie ich kosztów,
g. uzyskanie Decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej lub decyzji o pozwoleniu na budowę,
h. opracowanie tymczasowej i stałej organizacji ruchu,
i. haromonogram rzeczowo-finansowy;
2) Dokumentację projektową wykonaną zgodnie z wymaganiami Zamawiającego dla
przedmiotowego zamówienia zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym,
pozostałymi dokumentami Zamawiającego, umową i obowiązującymi przepisami
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333), a
także zgodną z wszelkimi aktami obowiązującymi na terenie kraju normami,
wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa winna być
opracowana przez uprawnionych projektantów i powinna spełniać wymagania
Programu Funkcjonalno-Użytkowego. Roboty powinny być zaprojektowane zgodnie
z obowiązującym prawem, wymaganiami Zamawiającego, najnowszą praktyką
inżynierską i najlepszą dostępną techniką. Należy przyjąć rozwiązania zapewniające
prostą, niezawodną eksploatację Przedmiotu Zamówienia w długim okresie czasu;
3) Sporządzenie wszelkich innych ekspertyz i opracowań, których potrzeba ujawni się
w trakcie prac projektowych i realizacji;
4) Przedłożenie Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej wersji sporządzanej
dokumentacji projektowej, przed złożeniem jej do dalszych uzgodnień i pozwoleń;
5) Uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej lub decyzji
pozwolenia na budowę;
6) Zapewnienie kierownika budowy, oraz zapewnienie nadzoru archeologicznego jeżeli
zostanie ustanowiony decyzją LWKZ;
7) Sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
8) Przejęcie od Zamawiającego placu budowy;
9) Zapewnienie i prowadzenie obsługi geodezyjnej;
10) Wykonanie robót budowlanych zgodnych z dokumentacją i pozwoleniami;
11) Wykonanie niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń;
12) Zagospodarowanie terenu;
13) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, opracowanie dokumentacji
powykonawczej geodezyjnych pomiarów powykonawczych;
14) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.

4.4. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową z wynagrodzeniem ryczałtowym, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości obmiarowej określonych robót ujętych w projekcie w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia.
Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających
z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie ryczałtowej.
Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające wykonanie przedmiotu zamówienia.

4.5. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom PN-EN lub równoważnym oraz o gorszych parametrach niż określone w projekcie.
4.6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu gdzie mają być wykonywane roboty oraz aby uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy, dla przedmiotu zamówienia realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj. Wizje lokalna można przeprowadzić samodzielnie lub z przedstawicielem Zamawiającego po uprzednim umówieniu telefonicznym- tel. 68 477 1016.
4.7. Inwestycja jest dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
4.8. Zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą może nastąpić po otrzymaniu promesy z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
4.9. Inne dodatkowe informacje do opisu przedmiotu zamówienia :
1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowych części zamówienia;
2) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie te części zamówienia oraz o ile są mu znane to podał nazwy tych podwykonawców;
3) Zamawiający nie udziela zamówienia w częściach. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych;
4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej;
5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45232460-4 - Roboty sanitarne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływy terminu składania ofert tj do 30 maja 2022 r. do godziny 10.00 nie złożono żadnej oferty. Zgodnie z art. 255 ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.