eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › "Modernizacja infrastruktury informatycznej w SP ZOZ Ośrodku Rehabilitacji w Suwałkach"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Modernizacja infrastruktury informatycznej w SP ZOZ Ośrodku Rehabilitacji w Suwałkach"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790317937

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Waryńskiego, 22A

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 087 5662260

1.5.8.) Numer faksu: 087 5662260

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: or@spzozor.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/ , www.rehabilitacja.suwalki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja infrastruktury informatycznej w SP ZOZ Ośrodku Rehabilitacji w Suwałkach"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c3c8320-c622-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186341

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010970/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Modernizacja infrastruktury informatycznej SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137916/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SGT.3331-2/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 265457,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa infrastruktury informatycznej wraz z wykonaniem wszystkich prac związanymi z konfiguracją, wdrożeniem, przeniesieniem i uruchomieniem dostarczonych urządzeń – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 4 i 5 do SWZ w ramach realizowanego zadania pn. ,,Modernizacja infrastruktury informatycznej w SP ZOZ Ośrodku Rehabilitacji w Suwałkach,,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu rzeczowo – cenowym oraz w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załączniku nr 4 i 5 do SWZ oraz w projekcie/wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ
3. Miejsce realizacji: SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach, ul. Waryńskiego 22A,16-400 Suwałki

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48620000-0 - Systemy operacyjne

48982000-5 - Pakiety oprogramowania do zarządzania konfiguracją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 351095,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351095,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 351095,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comarch Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770065406

7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II 39A

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Rodzaj części zamówienia przewidzianej do wykonania przez podwykonawcę:
Prace związane z konfiguracją, wdrożeniem, przeniesieniem i uruchomieniem całości planowanej inwestycji (bazy
danych dotychczas użytkowanych programów: HIS, EDM, EOD, Hurtownia Danych. Maszyny wirtualne: HIS, EDM,
Backup, RDSHOST1 i RDSHOST2, EOD, BI, DC1 i DC2, SBL, SB)
NAZWA/FIRMA PODWYKONAWCY:
COMARCH HEALTHCARE SPÓŁKA AKCYJNA
Aleja Jana Pawła II 39a
31-861 Kraków
REGON: 120652221, NIP: 6751382502


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 351095,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.