eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przygotowanie i dostawa posiłków do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Fastach



Ogłoszenie z dnia 2021-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przygotowanie i dostawa posiłków do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Fastach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Fastach

1.3.) Oddział zamawiającego: ZSP Fasty

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200379424

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Białostocka 5

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-694

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 653 2631

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola.fasty@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zspfasty.edupage.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zspfasty.edupage.org

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostawa posiłków do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Fastach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc2a534b-eeaf-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186217

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128618/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP/3020/27/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 449000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostawie posiłków: śniadań, obiadów i podwieczorków do stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Fastach dla uczniów szkoły podstawowej i wychowanków przedszkola.
1. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży.
2.Posiłki maja składać się ze śniadania, obiadu i podwieczorku
3. Posiłki będą wydawane od 01.09.2021 r. do 31 08.2021 r. Zamawiający planuje, że należy dostarczać dziennie około 95 śniadań, około 195 obiadów i około 95 podwieczorków. Razem należy dostarczyć do przedszkola około 22040 śniadań tj. 95 x 232 dni żywieniowe; około 22040 podwieczorków tj. 95x 232 dni żywieniowe; do przedszkola i szkoły podstawowej około 52.500 obiadów tj. (95x232 dni żywieniowe - przedszkole)+ (100 x 177dni żywieniowe –szkoła podstawowa).
4. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno – epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz bierze odpowiedzialność za ich przestrzeganie
5. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie , na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP
6. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków w zależności od frekwencji dzieci w danym dniu – nie stanowi to zmiany umowy i nie wymaga aneksu.
7. Dostawa posiłków będzie odbywać zgodnie z umową, w każdym tygodniu, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, wakacji, oraz dni ustawowo wolnych od pracy (dotyczy również okresów ewentualnych obostrzeń wynikających z sytuacji epidemicznej) – o czym wykonawcy zostaną poinformowani. Zamawiający określa przewidywaną ilość zamawianych posiłków najpóźniej do godziny 14.00 w dniu poprzedzającym dzień dostawy.
8. Posiłki będą dostarczane do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Fastach najpóźniej do godz. 7.15 śniadania, 10.00 obiady, 12.30 podwieczorki.
9. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji pracy szkoły, dostawa posiłków może odbyć się o innej godzinie niż ustalona powyżej- po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
10. Zamawiający przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom w placówce .
11. Przewóz posiłków musi odbywać się środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności w termosach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę.
12. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać pojemniki na odpady pokonsumpcyjne i ich odbiór oraz utylizację odpadów własny koszt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 442441 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 502761,6 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 442441 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2) Rewolucja – Usługi Cateringowe Elżbieta Walicka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5461382850

7.3.3) Ulica: Piaskowa 4

7.3.4) Miejscowość: Łapy

7.3.5) Kod pocztowy: 18-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 442441 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.