eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew"Wykonanie robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Tczewie"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Tczewie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tczewski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675267

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piaskowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.tczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.tczew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Tczewie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a278e604-cc43-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186107

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054433/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Wykonanie robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Tczewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145854/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn. „Wykonanie robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Tczewie”.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: siedziba Starostwa Powiatowego w Tczewie, ul. Piaskowa 2.
UWAGA: Przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposażenia remontowanych pomieszczeń, o których mowa w punkcie 2.1.5.1. projektu wykonawczego, stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
4.2 Roboty budowlane zostały przez Zamawiającego podzielone na następujące zakresy (uwzględniwszy poszczególne branże budowlane):
4.2.1 Wykonanie prac naprawczo-malarskich w pomieszczeniach biurowych budynku siedziby Starostwa Powiatowego w Tczewie przy ul. Piaskowej 2 tj.:
Prace obejmują następujące pomieszczenia:
1) Referat Ewidencji Gruntów i Budynków Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami – pom. nr: 023, 024, 025 (archiwum), 025A;
2) Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg – pom. nr: 037 (archiwum podręczne);
3) Archiwum Zakładowe – pom. nr 039.
4.2.2 Zakres prac naprawczo-malarskich obejmuje:
1) Przygotowanie pomieszczeń do prac remontowych (zabezpieczenie podłóg, lamp, okien i drzwi; demontaż i montaż opraw gniazd elektrycznych, komputerowych oraz włączników światła).
2) Przygotowanie ścian i sufitów do malowania.
3) Naprawę pęknięć i ubytków (fazowanie pęknięć, gruntowanie, wklejanie siatki/fizeliny klejem wysoko elastycznym, dwukrotne szpachlowanie i szlifowanie.
4) Gruntowanie emulsją głęboko penetrującą.
5) Malowanie ścian i sufitów farbą podkładową.
6) Malowanie ścian i sufitów farbą nawierzchniową - biała/kolor.
7) Wymiana kratek wentylacyjnych.
8) Akrylowanie okien, drzwi oraz narożników wewnętrznych.
9) Usuwanie na bieżąco i na własny koszt zbędnych materiałów i odpadów.
10) Utrzymanie w czystości miejsca pracy w tym ciągów komunikacyjnych.
11) Uporządkowanie i posprzątanie pomieszczeń po zakończeniu prac.
12) Dodatkowo w pomieszczeniu nr 037 wykonanie zabudowy kanału grzewczego z płyt KG na stelażu aluminiowym o wymiarach 370cm x 32cm x32cm wraz z drzwiczkami rewizyjnymi i kratkami wentylacyjnymi oraz uzupełnienie ubytków w istniejącej zabudowie z płyt KG.
4.2.3 Dodatkowe ustalenia:
1) Do malowania przyjęto powierzchnie:
‑ ściany – około 350,17 m2 ;
‑ sufity – około 163,20 m2;
Do zabezpieczenia przyjęto powierzchnie:
‑ okna – około 33,12 m2
‑ drzwi – około 21,00 m2
‑ podłogi – około 163,20 m2
2) Przyjęto 10% szpachlowania – uzupełnienie ubytków – około 51,34 m2.
3) Prace naprawczo-malarskie muszą być przeprowadzone w poszczególnych pomieszczeniach budynku równorzędnie lub bezpośrednio jedna po drugiej, w celu zminimalizowania okresu wyłączenia danego pomieszczenia z użytkowania.
4) Warunki gwarancji: Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty naprawczo-malarskie gwarancji jakości, minimum na 60 m-cy.
Długość okresu gwarancji jakości stanowi jedno z kryteriów oceny ofert (szczegóły dotyczące wagi poszczególnych kryteriów oceny ofert zawiera Rozdział 16 SWZ).
5) Prace będą realizowane w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Tczewie od poniedziałku do piątku (poniedziałek –środa 7.30-15.30; czwartek 7.30-16.30; piątek 7.30-14.30). Dopuszcza się możliwość realizacji zamówienia poza godzinami pracy, po uprzednim uzyskaniu zgody oraz uzgodnieniu terminu z Naczelnikiem Wydziału Administracji i Zarządzania Kryzysowego lub osobą zastępującą,
6) Wydzielenie z archiwum zakładowego pomieszczeń biurowych 039A,B,C,D
w oparciu o projekt budowlany i projekt wykonawczy, stanowiące Załącznik
nr 1 i nr 2 do umowy, w których określono poszczególne powierzchnie do malowania i zabezpieczenia.

4.2.4 Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w pomieszczeniach biurowych Starostwa Powiatowego w Tczewie.
Prace elektryczne obejmują następujące pomieszczenia:
1) Referat Ewidencji Gruntów i Budynków Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami – pom. nr: 023, 024, 025 (archiwum), 025A;
2) Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg – pom. nr: 037 (archiwum podręczne);
3) Archiwum Zakładowe – pom. nr 039 do podziału na 039A,B,C,D zgodnie z projektem wykonawczym, załącznik nr 2 do umowy.

4.2.5 Zakres prac modernizacyjnych oświetlenia wewnętrznego obejmuje:
1) Przygotowanie pomieszczeń do prac demontażowo-montażowych (zabezpieczenie podłóg i wyposażenia pomieszczeń).
2) Demontaż opraw nastropowych świetlówkowych – 35 szt. (nie licząc opraw w pomieszczeniu nr 039 Archiwum Zakładowe).
3) Montaż nowych opraw LED z ramką dystansową o wymiarach 60 cm x 60cm;
4) moc 45W; stopień ochrony IP 20; barwa światła 4000 K; strumień świetlny 4500 lm -38 szt. (nie licząc opraw w pomieszczeniu nr 039 Archiwum Zakładowe).
5) Wykonanie połączeń, zmiana układu i sprawdzenie działań opraw.
6) Ewentualna wymiana wyłącznika na potrójny.
7) Ewentualne wykonanie bruzd i ułożenie nowych przewodów zasilających.
8) Gipsowanie dziur i ewentualnych bruzd.
9) Usuwanie na bieżąco i na własny koszt zbędnych materiałów i odpadów, zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa.
10) Utrzymanie w czystości miejsca pracy w tym ciągów komunikacyjnych.
11) Uporządkowanie i posprzątanie pomieszczeń po zakończeniu prac.
12) Wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia światłomierzem z aktualną legalizacją, sporządzenie protokołu z wynikami pomiarów oraz schematem usytuowania opraw oświetleniowych.
13) Ponadto w pomieszczeniu 037 – z obwodu gniazd wtyczkowych wykonanie przewodem YDY 3x2,5mm nowego obwodu gniazd wtyczkowych i opraw oświetleniowych (około 11m przewodu oraz listwy). Instalację wykonać w listwach kablowych n/t. Zainstalowanie nowych 3 opraw oświetleniowych LED na dwóch stanowiskach pracy (2/1), które zapewnią natężenie oświetlenia minimum 500 lux. Zainstalowanie podwójnego gniazda wtyczkowego n/t powyżej blatu biurka oraz dwóch wyłączników jednobiegunowych n/t. Wykonanie pomiarów skuteczności ochrony od porażeń oraz pomiarów natężenia oświetlenia stanowisk pracy. Opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z protokołami pomiarów.
4.2.6 Dodatkowe ustalenia:
1) Prace muszą być przeprowadzone w poszczególnych pomieszczeniach budynku równorzędnie lub bezpośrednio jedna po drugiej, w celu zminimalizowania okresu wyłączenia danego pomieszczenia z użytkowania.
2) Warunki gwarancji: Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty naprawczo-malarskie gwarancji jakości, minimum na 60 m-cy zgodnie z pisemną gwarancją stanowiącą załącznik nr 5 do umowy.
Długość okresu gwarancji jakości stanowi jedno z kryteriów oceny ofert (szczegóły dotyczące wagi poszczególnych kryteriów oceny ofert zawiera Rozdział 16 SWZ).
3) Prace będą realizowane w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Tczewie od poniedziałku do piątku (poniedziałek –środa 7.30-15.30; czwartek 7.30-16.30; piątek 7.30-14.30). Dopuszcza się możliwość realizacji zamówienia poza godzinami pracy, po uprzednim uzyskaniu zgody oraz uzgodnieniu terminu z Naczelnikiem Wydziału Administracji i Zarządzania Kryzysowego lub osobą zastępującą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.