Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00669720/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
- 2024/BZP 00680212/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-31
- 2025/BZP 00011350/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: „Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach – rowy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 214 71 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: „Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach – rowy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08164bf2-26e1-4c1c-84c8-bddc3ba64a26
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186081
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050196/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.36 Sprawowanie nadzowu inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach-rowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00669720
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.54.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 92074,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: „Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach – rowy”. Zamówienie obejmuje świadczenie usługi w okresie realizacji zadania oraz w okresie rękojmi za wady i gwarancji jakości i polega na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu i rozliczeniu robót budowlanych.
Charakterystyka nadzorowanego zakresu prac:
Pełna dokumentacja postępowania na realizację robót budowlanych do pobrania na: www.bip.czechowice-dziedzice.pl w zakładce „Zamówienia Publiczne” Znak sprawy: ZP.271.49.2024 pod adresem:
https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/zapytania_email,182407,c4ed60d9e47ca6e83a60c5fd9bcfdcf1.html
Zakres obowiązków Wykonawcy:
Podstawowy zakres obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego wynika z przepisów ustawy Prawo budowlane.
Szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego został określony
w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 10 do SWZ, które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.
Przedmiotowe środki dowodowe:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w przedmiotowym postępowaniu.
W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych równoważnych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
Rozwiązania równoważne.
Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, producenta, dostawcę, homologacje, oznaczenie norm, patenty lub pochodzenia materiałów, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
Wymagania w zakresie zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy art. 95 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę.
Zgodnie z art. 95 ust.1 Ustawy Pzp Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony
w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), informuję, że postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, na zadanie pod nazwą: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: „Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach – rowy” zostało unieważnione zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.UZASADNIENIE
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W wyniku analizy możliwości finansowych Gminy nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej.
Zamawiający ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zadanie pod nazwą: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: „Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach – rowy”.
Kwota, którą Zamawiający przeznaczył na realizację zadania wynosi 113 251,38 złotych brutto.
W postępowaniu w wyznaczonym terminie wpłynęły następujące oferty firm:
1. KIEROWNIK BUDOWY WOJCIECH CIEJKA, Adres firmy: ul. Łanowa 41 L, 32-050 Skawina
Na kwotę: 43 050,00 zł
2. Wojtyła Sp. z o.o., Adres firmy: ul. Wiktora Przybyły 10/4, 43-300 Bielsko-Biała
Na kwotę: 91 300,00 zł
3. KABIS CONSULTING ENGINEERS Sp. z o.o., Adres firmy: ul. Wały Dwernickiego 117/121 lok P211, 42-202 Częstochowa
Na kotę: 156 210,00 zł
4. Inwestycje, Budownictwo, Handel „Inwest-Complex” Sp. z o.o., Adres firmy: ul. Góry Chełmskiej 15, 44-100 Gliwice
Na kotę: 147 600,00 zł
5. Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o., Adres firmy:
ul. J. i F. Białych 5, 44-200 Rybnik
Na kwotę: 92 127,00 zł
6. Firma Inżynieryjno Budowlana Tomasz Zegar, Adres firmy: ul. I. Paderewskiego 3B/20, 33-100 Tarnów
Na kwotę 89 000,00 zł Po poprawie omyłki 89 000,01 zł
7. BuildUp Poland Sp. z o.o., Adres firmy: ul. Oliwkowa 8a, 43-300 Bielsko-Biała
Na kwotę: 199 260,00 zł
Zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy Wojtyła Sp. z o.o. ponieważ została złożona przez wykonawcę: który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Wykonawca Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o. nie spełnia warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej. Wobec powyższego zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: została złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.”.
Zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy KIEROWNIK BUDOWY WOJCIECH CIEJKA . Wykonawca nie złożył wyjaśnień, uzupełnień podmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie. Wobec tego oferta złożona przez wykonawcę: który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń podlega odrzuceniu.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp, Zamawiający odrzucił oferty Wykonawców:
- KABIS CONSULTING ENGINEERS Sp. z o.o.,
42-202 Częstochowa;
- BuildUp Poland Sp. z o.o.,
ponieważ nie wyrazili zgody, o której mowa w art. 307 ust. 2, na przedłużenie terminu związania ofertą.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający nie udzielił zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
- "Remont urządzeń odwadniających drogi na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice"
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" - z podziałem na części: CZĘŚĆ nr VI: Różne produkty spożywcze
- "Remont chodników na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice cz. 2"
- "Wykonanie układu drogowego ul. Sadowej w Czechowicach-Dziedzicach wraz z łącznikami" z podziałem na zadania
- "Budowa linarium na terenie rekreacyjno-sportowym przy ul. Woleńskiej w Ligocie"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa tynku zewnętrznego na elewacji kościoła pw. św. Józefa Oblubieńca w Lubiechowie
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży sanitarnej przy realizacji zadania inwestycyjnego.
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla zadania pn. Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Rejtana 7B i 7C w Józefowie - ETAP II i III
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: ,,Droga dla pieszych i rowerów w ramach zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 461 w m. Dąbrówka Łubniańska i Łubniany"- z podziałem na zadania
- Usługa pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji budowy żłobków przy ul. Krzemionki, ul. Księcia Józefa, ul. Lubockiej oraz ul. Rybitwy.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa skrzyżowania w ciągu drogi wojewódzkiej nr 426 w miejscowości Strzelce Opolskie - z podziałem na zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.