eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £ód¼ › roboty budowlane polegaj±ce na instalacji systemu monitorowania terenu szko³y, monta¿u i zakupie zestawu do monitorowania w ramach zadania "Bezpieczna szko³y - kontynuacja projektu".



Og³oszenie z dnia 2021-09-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
roboty budowlane polegaj±ce na instalacji systemu monitorowania terenu szko³y, monta¿u i zakupie zestawu do monitorowania w ramach zadania „Bezpieczna szko³y – kontynuacja projektu”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Ogólnokszta³c±ca Szko³a Baletowa im. Feliksa Parnella

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000648215

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wroc³awska 3/5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £ód¼

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-052

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto £ód¼

1.5.7.) Numer telefonu: 42/613-10-20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik_baletowa@idsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.e-cea.pl/1305

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

roboty budowlane polegaj±ce na instalacji systemu monitorowania terenu szko³y, monta¿u i zakupie zestawu do monitorowania w ramach zadania „Bezpieczna szko³y – kontynuacja projektu”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1838521b-1a07-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00185959

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https: //bip.e-cea.pl/1305/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ za pomoc± formularza do komunikacji

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca jest zobowi±zany przekazaæ dokumenty za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ W przypadku przekazywania w postêpowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowany dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê z Wykonawcami za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem: kierownik_baletowa@idsl.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Zamawiaj±cy; inspektorem ochrony danych osobowych w Szkole mo¿na siê skontaktowaæ telefonicznie pod numerem +48 42 613-10-20 lub poprzez adres e-mail: iod_baletowa@idsl.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): na podstawie art. 19 ust.1 uPZP, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: 3_2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 16000,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na instalacji systemu monitorowania terenu szko³y, monta¿u i zakupie zestawu do monitorowania w ramach zadania „Bezpieczna szko³y – kontynuacja projektu”. Wykonawca zobowi±zany jest do zakupu zestawu monitoringu w sk³ad, którego wchodz±: -10 szt. kamer wewnêtrznych, - 6 szt. kamer zewnêtrznych -kamery kolorowe dzieñ/ noc, wandaloodporna, - cyfrowy rejestrator obrazu 16-kana³owy zaopatrzony w twardy dysk do ci±g³ej pracy, - monitor do odtwarzania obrazu z kamer, - wideofon do furtki/wej¶cia do szko³y, - 4 szt. stacji bramowych, - okablowanie niezbêdne do prawid³owego funkcjonowania urz±dzeñ sk³adaj±cych siê na ca³y system monitorowania Prace budowlane polegaj± na przeprowadzeniu instalacji systemu monitorowania wewn±trz w budynku szko³y na 4 kondygnacjach oraz na terenie wokó³ szko³y nale¿±cym do Ogólnokszta³c±cej Szko³y Baletowej. Zamówienie obejmuje tak¿e wszelki dodatkowe akcesoria niezbêdne do prawid³owej instalacji i pracy systemu monitorowania budynku oraz terenu wokó³ niego, tj: przewody, kable, puszki ³±czeniowe, zasilacze. Zamawiaj±cy nak³ada na Wykonawcê przeprowadzenia szkolenia z zakresu obs³ugi urz±dzeñ monitoruj±cych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32323500-8 - Urz±dzenia do nadzoru wideo

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi
kryteriami:
Cena ( C ) – 60 %
Okres gwarancji ( G ) – 40 %
Oferta najkorzystniejsza to oferta, która uzyska najwy¿sz± sumê punktów zgodnie z poni¿szymi zasadami: K = C + G

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: formularz ofertowy oraz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik 2a do SWZ)

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu (za³±cznik 2b do SWZ)

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

o¶wiadczenie o posiadanej przez Wykonawcê zdolno¶ci technicznej, zawodowej (za³±cznik 2d do SWZ)

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

z³o¿eniu o¶wiadczeni, ¿e Wykonawca posiada wymagan± przez Zamawiaj±cego zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± (za³±cznik 2d do SWZ)

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

O¶wiadczenie dot. rachunku bankowego (za³±cznik 2e do SWZ)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z
Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jaki zakres zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-03 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-04 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.