Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00027314/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
- 2023/BZP 00037199/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-17
- 2023/BZP 00195546/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie badań dotyczących Ekonomii Społecznej w województwie opolskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: ROPS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531584375
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 25C
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-315
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: (77) 44 15 250
1.5.8.) Numer faksu: (77) 44 15 259
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rops@rops-opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rops-opole.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b5c5f07-91e2-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie badań dotyczących Ekonomii Społecznej w województwie opolskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b5c5f07-91e2-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185678
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Wsparcie dla opolskiego modelu promocji, upowszechniania oraz rozwoju sektora ekonomii społecznej” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Integracja Społeczna, Działanie 8.3 Wsparcie podmiotów ekonomii społecznej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00027314
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UZP.4011.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 149333,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1. Ewaluacja systemu wsparcia ekonomii społecznej w województwie opolskim.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy – odpowiednio do części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72316000-3 - Usługi analizy danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
73110000-6 - Usługi badawcze
73210000-7 - Usługi doradcze w zakresie badań
79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka
79315000-5 - Usługi badań społecznych
79419000-4 - Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji
73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
4.5.5.) Wartość części: 69000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2. Przygotowanie i opracowanie raportu na temat aktualnego stanu sektora ekonomii społecznej w woj. opolskim.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy – odpowiednio do części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72316000-3 - Usługi analizy danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
73110000-6 - Usługi badawcze
73210000-7 - Usługi doradcze w zakresie badań
79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka
79315000-5 - Usługi badań społecznych
79419000-4 - Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji
73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
4.5.5.) Wartość części: 49333,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3. Aktualizacja Regionalnego Programu Rozwoju Ekonomii Społecznej na lata 2023-2027.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy – odpowiednio do części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72316000-3 - Usługi analizy danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
73110000-6 - Usługi badawcze
73210000-7 - Usługi doradcze w zakresie badań
79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka
79315000-5 - Usługi badań społecznych
79419000-4 - Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji
73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
4.5.5.) Wartość części: 31000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107693 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72693 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lokalne Badania Społeczne Marcin Jóźko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180814554
7.3.3) Ulica: ul. Kaliskiego 39/8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-476
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN JÓŹKO LOKALNE BADANIA SPOŁECZNE
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN JÓŹKO LOKALNE BADANIA SPOŁECZNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72693,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88806 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46986 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lokalne Badania Społeczne Marcin Jóźko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180814554
7.3.3) Ulica: ul. Kaliskiego 39/8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-476
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN JÓŹKO LOKALNE BADANIA SPOŁECZNE
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN JÓŹKO LOKALNE BADANIA SPOŁECZNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46986,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19680 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31857,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lokalne Badania Społeczne Marcin Jóźko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180814554
7.3.3) Ulica: ul. Kaliskiego 39/8, 01-476 Warszawa
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-476
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN JÓŹKO LOKALNE BADANIA SPOŁECZNE
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN JÓŹKO LOKALNE BADANIA SPOŁECZNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31857,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa kompleksowego przygotowania oraz obsługi pikniku na rzecz rodziny i rodzicielstwa zastępczego.
- Dostawa subskrypcji oprogramowania biurowego
- Wykonanie badań laboratoryjnych na zadaniach inwestycyjnych realizowanych na drogach wojewódzkich w 2024 r.
- "Naprawy bieżące urządzeń dźwigowych marki Hiab i urządzeń samo-załadowczych marki Multilift"
- Zakup aparatury i sprzętu medycznego
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 451 na odcinku Pielgrzymowice-Wilków od km 20+069 do km 21+346
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie badania pt. Wpływ Polityki Spójności 2014-2020 na rozwój miast i ich obszarów funkcjonalnych
- Tworzenie i aktualizacja bazy GESUT dla obrębów wiejskich gm. Szprotawa:
- Opracowanie koncepcji rozwoju Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Tworzenie i aktualizacja bazy GESUT dla obrębów wiejskich gm. Żagań:
- Przeprowadzenie badania i opracowanie raportu
- Wykonanie badania pn. "Ocena powdrożeniowa Programu Rozwój Lokalny w ramach Mechanizmów Finansowego EOG oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2022 - podsumowanie i wnioski".
więcej: Usługi analizy danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.