eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiBudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Glinianej - etap od S1 do P1



Ogłoszenie z dnia 2021-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Glinianej – etap od S1 do P1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Piotrków Trybunalski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pasaż Karola Rudowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 447327796

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@piotrkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/piotrkow_tryb

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Glinianej – etap od S1 do P1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51c30124-f42a-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185664

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001274/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Glinianej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135812/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZ.271.15.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1910711,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres inwestycji obejmuje roboty na odcinku od S1 do P1:
1) Roboty drogowe:
• Roboty przygotowawcze
• Roboty rozbiórkowe
• Odtworzenie konstrukcji jezdni
• Odtworzenie konstrukcji jezdni nieulepszonej
• Odtworzenie chodnika i zjazdów
• Czasowa organizacja ruchu

2) Roboty inżynieryjne:
• Roboty ziemne
• Roboty montażowe – kanały grawitacyjne, tłoczne
Parametry inwestycji:
• rury kamionkowe kielichowe glazurowane Dn300mm system C, uszczelka
S lub K
• rury kamionkowe kielichowe glazurowane Dn200mm system C, uszczelka
• rury kamionkowe kielichowe glazurowane Dn150mm system F, uszczelka L
• rury PE100 ø160x9,5mm SDR17
• rury PE100 ø90x5,4mm SDR17
• rury ochronne stalowe ø323,9x8,8mm – przecisk
• rury ochronne stalowe ø406x10mm – przecisk
• rury ochronne stalowe ø219x7,1mm – przecisk
• rury ochronne dwudzielne ø110mm
• rury ochronne dwudzielne ø160mm
• studnie ø1200mm bet C35/45- odwadniająca-ruroc. Tłoczny
• studnie ø1200mm bet C35/45- rewizyjna -ruroc.
• studnie ø1000mm bet. C35/45 z włazami żel. D400 ø600mm
• studnie ø1200mm bet. C35/45 z włazami żel. D400
• przepompownia z polimerobetonu ø2000mm kpl. 1
• studnie bet. ø1000 z włazami żel. D400 ø600mm – rozprężne
• studnie bet. ø1200 z włazami żel. D400 ø600mm – rozprężne
3) Roboty elektryczne:
• Wewnętrzna linia zasilania
4) Roboty zieleniarskie:
• Odtworzenie trawników
5) Dodatkowe wymagania:
• Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągły dostęp pieszy
do posesji.
• Należy poinformować mieszkańców i użytkowników ulic, w których będą prowadzone prace o rozpoczęciu i planowanym zakończeniu robót na 10 dni przed planowanym rozpoczęciem robót.
• Należy zapewnić pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny,
• Należy przeprowadzić niezbędne próby i badania wynikające z przepisów
i prawa budowlanego.
• Należy przeprowadzić wizję stanu technicznego elewacji budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót przed rozpoczęciem robót. Wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej.
Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego.
• Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek – gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania, oraz uzyskać niezbędne zgody na prowadzenie robót m.in.: zajęcie terenu na czas budowy w ZDiUM, włączenie w istniejącą sieć kanalizacji sanitarnej PWiK Sp. z o.o.
• wykonawca w czasie trwania rękojmi na własny koszt dokona raz w roku przeglądu wykonanej inwestycji, z powiadomieniem odpowiednich instytucji,
a następnie protokół z przeglądu dostarczy zamawiającemu. W przypadku stwierdzenia wad, wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego przestąpienia do ich usunięcia i czas naprawy nie powinien przekroczyć 14 dni od wykonania przeglądu. Po usunięciu należy ponownie wykonać przegląd
i dostarczyć go do Zamawiającego.
• Wykonawca, na własny koszt, dokona przeglądu gwarancyjnego końcowego z powiadomieniem odpowiednich instytucji, w tym Zamawiającego a protokół dostarczy inwestorowi, na trzy tygodnie przed upływem terminu gwarancji.
W przypadku wystąpienia, usterki zawarte w protokole należy naprawić
w ciągu 14 dni od sporządzenia protokołu i ponownie wykonać przegląd.
W protokole Wykonawca poda sposób i nr rachunku na który ma zostać zwrócone zabezpieczenie gwarancyjne do umowy.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II.
4. Zamawiający nie przewiduje skorzystać z opcji.
5. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, tj.: roboty montażowe kanalizacji sanitarnej.
6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia, tj.: roboty montażowe kanalizacji sanitarnej.
7. Informacje dotyczące weryfikacji i uprawnień zamawiającego opisane są w §5, §14 projektowanych postanowień umowy, stanowiącej CZĘŚĆ III SWZ.
8. Zamawiający nie przewiduje:
1) odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej lub
2) sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
9. Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, w szczególności wskazane w art. 94 ust. 1 pkt 1 – 10 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2734873,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2734873,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2734873,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRADA S.C. Adam Olczak, Łukasz Piątek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 771 289 84 84

7.3.3) Ulica: J. Tuwima 3/10

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2734873,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj


PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII

więcej: Przygotowanie terenu pod budowę »







Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.