Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00113429/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu oraz dostarczaniu obiadów dla 45 osób korzystających z Klubu Seniora w ramach Centrum Usług Środowiskowych „WISIENKA – 4”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004353043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rokicińska 125
1.5.2.) Miejscowość: Andrespol
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-020
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@andrespol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opsandrespol.naszbip.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a4470ec4-fd3a-4f01-bfb8-4bf8f277b6041.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu oraz dostarczaniu obiadów dla 45 osób korzystających z Klubu Seniora w ramach Centrum Usług Środowiskowych „WISIENKA – 4”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4470ec4-fd3a-4f01-bfb8-4bf8f277b604
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt Centrum Usług Środowiskowych „WISIENKA –4” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00113429
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS.ZP.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowania i dostarczania posiłków w formie obiadów dwudaniowych dla 45 osób korzystających z Klubu Seniora.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie, dostarczenie i serwowanie posiłków oraz uprzątnięcie miejsca serwowania posiłków po ich zakończeniu dla uczestników Klubu Seniora „WISIENKA – 4” w Andrespolu przy ul. Ceramicznej 2A.
3. Usługa świadczona będzie 5 dni w tygodniu w dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy zgodnie z zapotrzebowaniem dietetyczno – ilościowym określonym przez Zamawiającego.
4. Zamawiający przewiduje szacunkową całkowitą ilość posiłków w okresie od 1 kwietnia 2025r. do 30 września 2026r., w ilości 17 055 sztuk
5. Zamawiający zastrzega, że podane ilości posiłków będących przedmiotem zamówienia są wielkościami wyliczonymi w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, które z kolei zależą od rzeczywistej ilości uczestników Klubu i ich specyficznych potrzeb żywieniowych.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 11 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca świadczący usługę ponosi pełną odpowiedzialność cywilną za jakość przygotowanych i dostarczanych posiłków oraz za skutki wynikające z zaniedbań przy przygotowaniu, transporcie i wydawaniu posiłków mogących mieć wpływ na zdrowie żywionych osób. Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty wszelki kar lub innych sankcji nałożonych na niego lub zamawiającego w związku z nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, w szczególności wynikających z braku wymaganej jakości przygotowanych i dostarczanych posiłków oraz z zaniedbań przy przygotowaniu, transporcie i wydawaniu posiłków mogących mieć wpływ na zdrowie żywionych osób.
8. Za przestrzeganie przepisów HACCAP, zbiorowego żywienia, wymagań sanitarno-epidemiologicznych oraz ustawy o przeciwdziałaniu COVID-19 (w związku z świadczeniem usług
cateringowych) odpowiada Wykonawca. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność przed jednostkami uprawnionymi do kontroli w zakresie żywienia osób.
9. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania posiłków z naturalnych produktów najwyższej jakości, z gwarancją świeżości artykułów i produktów, bez używania produktów typu instant lub wysoko przetworzonych dań gotowych lub posiłków typu „fastfood”. Zamawiający nie dopuszcza zastępowania posiłków przemysłowymi daniami gotowymi oraz podawania posiłków wyprodukowanych dzień wcześniej i poddanych regeneracji.
10. Wykonawca ma obowiązek dostarczania posiłków własnym transportem zgodnie z wymogami prawnymi Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej i w przeznaczonych do tego celu pojemnikach. Obiady będą dostarczane w termosach i pojemnikach będących własnością Wykonawcy, gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości przewożonych potraw.
11. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa.
12. Wykonawca zobowiązany będzie przygotowywać posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP, a także powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 25.08.2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 roku, poz. 1448 tj.) oraz w przepisach wykonawczych.
13. Projekt Centrum Usług Środowiskowych „WISIENKA – 4” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269469,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450170,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269469,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEALWAY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721336812
7.3.3) Ulica: Os. Łokietka 104
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-616
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269469,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ANDRESPOL
więcej: przetargi ANDRESPOL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług codziennego całodobowego żywienia pacjentów
- Prowadzenie stołówki szkolonej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Koleczkowie i przygotowywanie posiłków na miejscu z możliwością ich dalszej odsprzedaży poza terenem Zespołu wraz z dzierżawą
- PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE OBIADÓW DLA MZS NR 5 W GORLICACH ORAZ PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE CAŁODZIENNYCH POSIŁKÓW DLA ODDZIAŁÓW MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 5 W BUDYNKU MZS 5 GORLICACH
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów pn.: "Poznaję rolnictwo ekologiczne z Pomorskim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego w Lubaniu"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi gastronomicznej polegającej na serwowaniu śniadań dla gości Bursy im. St. Pigonia - Dom Profesorski UJ
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.