Ogłoszenie z dnia 2021-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00126574/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
- 2021/BZP 00135355/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów – mammografy w ramach Narodowej Strategii Onkologicznej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W GARWOLINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ w Garwolinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 712353954
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 50
1.5.2.) Miejscowość: Garwolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozp@spzozgarwolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgarwolin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spzozgarwolin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów – mammografy w ramach Narodowej Strategii Onkologicznej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edb498bc-eb87-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185385
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126574/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP/06/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów – mammografy w ramach Narodowej Strategii Onkologicznej zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 3 do SWZ oraz w ilości w nim określonej.
Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień:
• 33.11.16.50-2 urządzenia do mammografii
Przedmiot zamówienia składa się z jednego niepodzielnego zadania.
Dostarczony sprzęt medyczny musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie później niż w 2021 roku, wolny od wad fizycznych i prawnych, a także musi spełniać wymagania Zamawiającego.
Minimalny okres gwarancji (minimum miesięcy od dnia przekazania protokołu zdawczo – odbiorczego) wynosi minimum 24 miesiące.
Zakup sprzętu nie obejmuje kosztów jego dostawy, zainstalowania, serwisowania i przeszkolenia personelu w zakresie obsługi sprzętu.
Naprawy i przeglądy sprzętu medycznego w okresie gwarancji i po jej upływie wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego.
Na określone w pkt 4.6 SWZ zakresy realizacji zadania Wykonawca wystawi Zamawiającemu odrębną fakturę na koszty dostawy, zainstalowania, serwisowania i przeszkolenia personelu.
W okresie gwarancji Wykonawca przeprowadzi w ramach ceny umownej z faktury wskazanej w pkt 4.8 SWZ przeglądy przedmiotu umowy w ilości i zakresie zgodnym z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej (DTR). Tego typu przeglądy będą dokonywane bez odrębnego wezwania ze strony bezpośredniego odbiorcy, w terminie z nim uzgodnionym.
W okresie gwarancji wszelkie naprawy, wymiany części, zalecane przez producenta przeglądy i konserwacje, ogólnie zwane serwisem, Wykonawca świadczy na własny koszt w ramach realizacji przez Zamawiającego pkt 4.8. SWZ
Celem wykonania napraw gwarancyjnych i usług serwisowych Wykonawca uzyska dostęp do przedmiotu umowy.
Wykonawca zobligowany jest przedstawić warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego (załącznik nr 6 do SWZ).
W zakresie realizacji gwarancji na sprzęt medyczny Zamawiający wymaga wskazania wytwórcy lub wskazanego przez niego autoryzowanego przedstawiciela zgodnie z art. 90 ust. 4 Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz.U. 2020, 186 t. j.).
Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia okresu gwarancji o czas naprawy.
W przypadku trzykrotnej naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwy element danego sprzętu lub sprzęt na nowy.
W razie stwierdzenia wad lub usterek (awarii) w okresie gwarancyjnym, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy urządzenia w terminie 3 dni roboczych od dnia zaistnienia wady lub usterki, a w przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy w terminie 7 dni roboczych (przez dni robocze Strony rozumieją dni od poniedziałku
do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych).
Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania, w związku z czynnościami podejmowanymi w ramach gwarancji oraz serwisu, stosownych wpisów w dokumentacji przekazanej bezpośredniemu odbiorcy wraz z przedmiotem umowy.
Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w okresie eksploatacji, jeśli są one spowodowane nie stosowaniem się do dostarczonej przez niego instrukcji obsługi.
Wykonawca gwarantuje dostępność części zamiennych do urządzenia przez okres 10 lat licząc od daty podpisania protokołu odbioru, z wyjątkiem komponentów IT – minimum 5 lat z zachowaniem praw licencyjnych dotyczących oprogramowania przy zmianie sprzętu.
Szczegółowa specyfikacja techniczna sprzętu medycznego stanowi załączniki nr 3 do SWZ.
Opisy, materiały informacyjne producenta potwierdzające spełnianie przez zaoferowany sprzęt medyczny wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych należy dostarczyć w języku polskim.
Przedmiot umowy musi posiadać atesty i dopuszczenia wymagane odrębnymi przepisami oraz jest fabrycznie nowy, kompletny i po zainstalowaniu będzie gotowy do eksploatacji bez żadnych dodatkowych zakupów poza materiałami eksploatacyjnymi.
Oferowane urządzenia, oprócz spełniania odpowiednich parametrów, muszą gwarantować bezpieczeństwo pacjentów i personelu medycznego.
Przedmiot umowy powinien zostać wykonany z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, dokumentacją, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy.
Wykonanie i koszt integracji z systemem RIS/PACS posiadanym przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy.
W przypadku opisania przedmiotu zamówienia w sposób o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP Zamawiający każdorazowo dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, czemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy w odpowiednich miejscach dodanie zwrotu „lub równoważne”.
Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby była możliwa identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33111650-2 - Urządzenia do mammografii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 619272 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 583869,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 619272 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDIX Sławomir Szwed Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141785010
7.3.3) Ulica: ul. Kokoryczki 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-191
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 619272 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-08INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1305W w miejscowości Celejów i Wilga - ETAP II
- ZAKUP SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO W RAMACH ZADANIA "TWORZENIE I UZUPEŁNIANIE ZAPASÓW MAGAZYNOWYCH NA POTRZEBY OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ DLA GMINY GARWOLIN"
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO W RAMACH PROJEKTU "WIATR W ŻAGLE"
- "Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów, szkoleń rozwijających kompetencje zawodowe nauczycieli- podnoszenie kwalifikacji zawodowych nauczycieli w ramach projektu "Wiatr w żagle"
- Dostawa miału węglowego do Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Miętnem.
więcej: przetargi w Garwolinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





