eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłońskBudowa fontanny chodnikowej typu dry plaza



Ogłoszenie z dnia 2023-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa fontanny chodnikowej typu dry plaza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG I MOSTÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130335984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zajazd 8

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdimplonsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdimplonsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa fontanny chodnikowej typu dry plaza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27fe4b98-df5e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185085

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zdimplonsk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdimplonsk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte zostały w rozdziale XI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 08/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie fontanny chodnikowej typu dry plaza z dyszami zamgławiającymi na Placu 15 Sierpnia w Płońsku (09-100).
2. Fontanna będzie składać się z niecki fontanny przykrytej płytami terazzo oraz dwóch zbiorników podziemnych zlokalizowanych w pobliżu fontanny.
3. Na przedmiot zamówienia składa się:
1) ułożenie i montaż rur i wyposażenia fontanny w trakcie budowy niecki (budowa niecki po stronie Zamawiającego);
2) wykonanie przyłącza wodociągowego oraz kanalizacyjnego;
3) wykonanie zasilania elektrycznego komór technicznych z istniejącej skrzynki elektrycznej;
4) wyposażenie podziemnej maszynowni fontanny (budowa zbiornika po stronie Zamawiającego);
5) wyposażenie zbiornika buforowego magazynującego wodę (budowa zbiornika po stronie Zamawiającego);
6) montaż wyposażenia technologicznego fontanny i układu sterowania;
7) montaż układu dysz zamgławiających zintegrowanych z grillem lamp;
8) montaż oświetlenia fontanny
9) montaż rusztu pod warstwę wykończeniową niecki (ułożenie płyt stanowiących wykończenie niecki po stronie Zamawiającego);
10) uporządkowanie terenu po wykonanych robotach;
11) wykonanie uruchomienia próbnego fontanny;
12) przeprowadzenie instruktażu z zakresu obsługi fontanny;
13) wykonanie dokumentacji powykonawczej i instrukcji obsługi fontanny (dokumentacja przekazana Zamawiającemu w wersji elektronicznej, 1 egzemplarz w wersji papierowej).
4. Zamawiający wykona nieckę fontanny, dwa podziemne zbiorniki, tj. maszynownię i zbiornik buforowy, oraz ułoży warstwę wykończeniową niecki.
5. Wykonawca będzie obecny w trakcie wykonywania niecki i układania płyt stanowiących warstwę wykończeniową niecki. W trakcie w/w robót Wykonawca ułoży/ wykona montaż rur i wyposażenia fontanny (w tym: dysze zamgławiające, oświetlenie itp.).
6. Wykonawca wykona przedmiot umowy zgodnie z SWZ i jej załącznikami, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z własnych nowych materiałów (poza płytami - materiałem wykończeniowym niecki) oraz przy użyciu własnego sprzętu.
8. Płyty stanowiące materiał wykończeniowy niecki zostaną dostarczone przez Zamawiającego.
9. Po zakończeniu prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą i instrukcję obsługi fontanny.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
11. Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę urządzenia i wbudowane materiały muszą być fabrycznie nowe, stanowić wyłączną własność Wykonawcy i być wolne od praw i roszczeń osób trzecich, a także muszą posiadać stosowne dokumenty (certyfikat, atest bezpieczeństwa lub deklarację zgodności producenta potwierdzającą spełnianie wymogów, karty katalogowe producenta zawierające wszystkie parametry techniczno – eksploatacyjne, itp.). Użycie materiałów czy urządzeń bez stwierdzenia ich pochodzenia jest niedopuszczalne.
Zamontowanie materiałów czy urządzeń, które nie będą spełniać ww. wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi.
12. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu dokumentów wymienionych w ust. 7 wraz z dokumentacją powykonawczą.
13. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac. (dot. m.in. materiału roślinnego oraz ewentualnych uszkodzeń istniejących nawierzchni, urządzeń wodnych, kabli, rur oraz innych instalacji podziemnych i nadziemnych).
14. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji niniejszego zamówienia konieczności wykonania robót zamiennych. Pozostałe informacje dotyczące robót zamiennych określa Załącznik 1 - Projekt umowy.
15. Dopuszcza się także możliwość rezygnacji z wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentach zamówienia (roboty zaniechane), w sytuacji gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowej realizacji niniejszego zamówienia. Wartość robót zaniechanych nie może przekroczyć 20% wartości zamówienia. Pozostałe informacje dotyczące robót zaniechanych zawiera Załącznik 1 - Projekt umowy.
16. Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia robót dodatkowych, których łączna wartość jest niższa niż 15% wartości pierwotnej umowy, zgodnie z art. 455 ust. 2 ustawy Pzp.
17. Planowane roboty będą prowadzone pod nadzorem archeologicznym zgodnie z decyzją Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 128/DC/2021 z dnia 15.03.2021 r. (załącznik nr 8). Roboty będą prowadzone równolegle z badaniami archeologicznymi.
Obsługa archeologiczna zostanie zapewniona przez Zamawiającego.
18. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy - co najmniej 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34930000-5 - Urządzenia wodne

44115500-4 - Układy natryskowe

42122210-5 - Układy hydrauliczne

31527400-0 - Oświetlenie podwodne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust.1 ustawy pzp i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej.
2. Wykonawcy zobowiązani będą spełnić warunki dotyczące:
• zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie fontanny miejskiej za kwotę co najmniej 300 000, 00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-09 10:20

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-07

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.