eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrąszewicePrzebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Brąszewicach



Ogłoszenie z dnia 2021-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Brąszewicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brąszewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934418

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sieradzka 98

1.5.2.) Miejscowość: Brąszewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-277

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438211778

1.5.8.) Numer faksu: 438211873

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_braszewice@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.braszewice.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.braszewice.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Brąszewicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60fb7e00-e889-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001081/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Brąszewicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126487/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IT.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2219476,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – stanowiących Załącznik nr 8 do niniejszej SWZ. Wykaz elementów robót z podziałem zakresu robót jakie należy wykonać w roku 2021 i 2022 przedstawiony jest w Załączniku nr 8. Przedmiary robót załączone do SWZ (Załącznik nr 8) maja charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to , że umowa na roboty budowlane będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej, nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.
2. Główne elementy planowanych do wykonania robót:
1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe wraz z utylizacją,
2) Przebudowa i rozbudowa budynku technologicznego SUW – rozbiórka istniejącego budynku SUW z pozostawieniem części ław fundamentowych i posadowieniu nowego budynku Stacji Uzdatniania Wody,
3) Demontaż istniejących obudów studni głębinowych nr 1 i 2 i budowa nowych nadziemnych w konstrukcji stalowej w osłonie z laminatu poliestrowo – szklanego na płytach fundamentowych, z kompletną armaturą i nowymi pompami, (w związku z niedawną wymianą rurociągi tłoczne w studniach pozostają bez zmian),
4) Budowa żelbetowego osadnika wód popłucznych, monolitycznego z betonu zbrojonego.
5) Budowa neutralizatora ścieków z chlorowni, jako bezodpływowy zbiornik o pojemności V = 3000 wykonany z GRP,
6) Budowa ogrodzenia, bram wjazdowych oraz furtki:
7) Utwardzenie terenu stacji,
8) Demontaż i budowa instalacji elektrycznej, przebudowa istniejącego przyłącza napowietrznego na ziemne,
9) Budowa instalacji oświetlenia terenu:
10) Budowa wiaty pod agregat prądotwórczy wraz z dostawą i montażem stacjonarnego agregatu prądotwórczego o mocy 80 kVa,
11) Budowa instalacji sterowania automatyki urządzeń technologicznych wraz z systemem monitoringu pracy urządzeń oraz archiwizacji i wizualizacji stacji uzdatniania wody,
12) Demontaż i budowa rurociągów wodno – kanalizacyjnych wynikających z nowych rozwiązań technologicznych
13) Dostawa i montaż nowej instalacji technologicznej (bez zmian pozostaje istniejący na działce zbiornik retencyjny na wodę uzdatnioną V=150m3
14) Wyposażenie obiektów kanalizacyjnych
UWAGI:
Urządzenia z demontażu należy przekazać do decyzji Inwestora lub w razie jego wskazań zutylizować.
3. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także:
1) Zapewnienie ciągłości dostaw wody do odbiorców obsługiwanych przez SUW w Brąszewicach,
2) Protokólarne przejęcie terenu budowy,
3) Wyznaczenie kierownika budowy, sprawdzenie terenu budowy i zgłoszenia wszelkich uwag i zastrzeżeń w protokole przejęcia terenu budowy,
4) Prowadzenie dziennika budowy,
5) Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy (w tym: umieszczenie tablicy informacyjnej o budowie),
6) Prowadzenie robót zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji zadania (wzór harmonogramu stanowi Załącznik nr 8 do SWZ),
7) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, zaleceniami producentów urządzeń oraz z zachowaniem należytej staranności,
8) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą posiadać wszelkie niezbędne atesty i aprobaty techniczne i odpowiadać wymaganiom określonym w Ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz.U.2021 poz.1213),
9) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za prace wykonane przez podwykonawców,
10) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami, 11) Usuwania wszelkich usterek i wad stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w uzgodnionym przez strony w terminie, nie dłuższym jednak niż termin technicznie uzasadniony konieczny do ich usunięcia,
12) Ponoszenie odpowiedzialności za stan bhp, ochronę ppoż. i dozór mienia na terenie budowy, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie budowy na terenie przejętym od Zamawiającego,
13) Zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej (tyczenie i inwentaryzację powykonawczą),
14) Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych pomiarów, prób, odbiorów i badań,
15) Dostarczanie pełnej dokumentacji technicznej powykonawczej, w tym niezbędnych atestów, certyfikatów i deklaracji, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób, kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi i eksploatacji.
16) Wykonanie instrukcji eksploatacji i użytkowania stacji uzdatniania wody,
17) Oznakowanie obiektu znakami bezpieczeństwa z zakresu ochrony przeciwpożarowej i bhp zgodnie z przepisami, wyposażenie obiektu w niezbędny sprzęt ochrony przeciwpożarowej i bhp.
18) Kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
19) Uzyskanie pozytywnych opinii odpowiednich służb państwowych, w szczególności wymaganych Prawem Budowlanym, Prawem Pracy, Prawem Wodnym,
20) Uzyskanie pozytywnej oceny higienicznej na zastosowane materiały od Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Sieradzu zgodne z art. 12 ust 2 ustawy o zaopatrzeniu w wodę i odprowadzaniu cieków (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz.2028)
21) Uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie,
22) Przeszkolenie personelu Zamawiającego w pełnym zakresie funkcjonowania SUW,
23) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót,
24) Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na okres min. 36 miesięcy, której bieg rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru wykonania robót.
25) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
26) Zamawiający informuje, że nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 7 i 8 PZP

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2970450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2979921,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2970450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalcompact Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 004780325

7.3.3) Ulica: Wierzbowa 23

7.3.4) Miejscowość: Toarnowo Podgórne

7.3.5) Kod pocztowy: 62-080

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2970450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.