Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00148617/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
- 2023/BZP 00210069/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wdrożenie inteligentnych e-usług w gospodarce wodno-kanalizacyjnej dla odbiorców Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Młynarach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Młynary
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748130
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 29
1.5.2.) Miejscowość: Młynary
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-420
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 552486082
1.5.8.) Numer faksu: 552486400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mlynary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mlynary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.mlynary.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wdrożenie inteligentnych e-usług w gospodarce wodno-kanalizacyjnej dla odbiorców Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Młynarach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e481418-f525-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185053
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002927/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Wdrożenie inteligentnych e-usług w gospodarce wodno-kanalizacyjnej dla odbiorców Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Młynarach”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3 - „Cyfrowy region ” Działanie 3.1 „Dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148617/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.14.2021.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 524308,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na rzecz Zamawiającego prac wdrażających oraz udostępniających klientom Zamawiającego elektronicznego biuro obsługi klienta (dostępnego również przez urządzenia mobilne) z 6 szt. e-usług związanych z obsługą i rozliczaniem mediów (woda, ścieki) oraz dostawę wraz z montażem urządzeń pomiaru wody zintegrowanych z modułami radiowymi – 921szt. oraz modułami GSM – 11 szt. w ramach sieci wodociągowej Zamawiającego, do zdalnego odczytu zużycia mediów w obiektach budowlanych na terenie Gminy Młynary.
Dane z modułów radiowych będą zbierane z wykorzystaniem systemu nadzoru telemetrycznego PDA i przesyłane na serwer Zamawiającego. System zbudowany jako hybryda. W zakresie odczytu radiowego i agregowania danych ma bazować na własnym serwerze danych. W zakresie udostępniania danych dla mieszkańców będzie zasilany z systemu odczytu. System udostępniania danych i możliwości komunikacji z mieszkańcami będzie bazować na oprogramowaniu w chmurze obliczeniowej.
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3 - „Cyfrowy region ” Działanie 3.1 „Dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych” ,w ramach umowy o dofinansowanie projektu nr RPWM.03.01.00–28 – 0003/20–00 z dnia 30.04.2021r. jako Projekt pt. „Wdrożenie inteligentnych e-usług w gospodarce wodno-kanalizacyjnej dla odbiorców Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Młynarach” .
Ogólny zakres dostaw i usług do zrealizowania przez Wykonawcę zawiera :
a) Wartości niematerialne i prawne - Elektroniczne biuro obsługi klienta (również w wersji mobilnej) z 6 e-usługami wdrażane w ramach gospodarki wodno-kanalizacyjnej realizowanej przez Gminę Młynary oraz podmiot realizujący projekt - Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Młynarach do obsługi interesariuszy (mieszkańców i kontrahentów):
1) Usługa dostępu do faktur elektronicznych z możliwością płatności on-line, dostępu do aktualnego wskazania licznika oraz historycznych stanów rozliczeniowych .
2) Usługa dostępu do elektronicznego systemu powiadamiania i nadzoru (informacje o zagrożeniach i wydarzeniach)
3) Wniosek o określenie warunków technicznych przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej.
4) Wniosek o zawarcie umowy o dostawę mediów
5) Usługa zgłoszenia przez interesariusza zaistniałego zdarzenia np. awarii
6) Usługa kalendarza rezerwacji.
Podłączonych do systemu będzie minimum 932 użytkowników.
b) Platforma telemetryczna (z dostępem do chmury obliczeniowej) - Platforma telemetryczna powinna być stworzona z wykorzystaniem technologii Web, własnego serwera oraz chmury obliczeniowej w celu udostepnienia odczytu dla mieszkańców na aplikacjach mobilnych oraz zapewnienie komunikacji z mieszkańcami z wykorzystaniem aplikacji mobilnych.
c) Głowica telemetryczna – dostawa nowego urządzenia pośredniczącego w komunikacji pomiędzy radiowymi modułami urządzeń pomiarowych a aplikacją inkasencką zainstalowaną na urządzeniu mobilnym – np. smartfonie działającym w systemie Android lub IOS.
d) Integracja systemów rozliczeniowych - Nowy ebok oraz system telemetrii musi współpracować z posiadanymi przez Zamawiającego i ZWiK w Młynarach programami księgowymi i rozliczeniowymi, które obejmują nie tylko gospodarkę wodno-ściekową Zamawiającego i podmiotu realizującego projekt - ZWiK w Młynarach . W tym celu niezbędne powinno być zapewnienie odpowiedniego poziomu integracji całości, tak aby zapewnić płynny przepływ danych oraz możliwość ich prawidłowego odczytu i wykorzystania przez nowe i obecne oprogramowanie.
e) System telemetrii - moduły teletransmisji danych z układami pomiaru wody - Zintegrowane z wodomierzami 932 szt. moduły teletransmisji danych drogą radiową i GSM, dostawa wraz z montażem. Ponadto przewiduje się zakup i montaż 932 szt. wodomierzy zintegrowanych z modułami teletransmisji (poniżej ilości oraz średnice wodomierzy) :
Rodzaj FI RADIO: DN 15 – 507 szt.
Rodzaj FI RADIO: DN 20 – 414 szt.
Rodzaj FI GSM: DN 25 – 8 szt.
Rodzaj FI GSM: DN 32 – 3 szt.
Wartość wodomierzy dla rozmiaru DN15 , DN20, DN25 oraz DN32 nie może przekroczyć 3,15 % całkowitej ceny ryczałtowej brutto za wykonanie zamówienia , ze względu na finansowanie tego elementu zamówienia ze środków własnych Zamawiającego (wydatki nie kwalifikowalne dla projektu).
f) Zakup i dostawa wyposażenia - Sprzęt komputerowy niezbędny do obsługi systemu i klientów, w który wyposażony zostanie Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Młynarach. Zestaw komputerowy stacjonarny o parametrach: 1szt. komputer stacjonarny typu PC – 8 GB RAM, procesor spełniający wymagania wskazane w załączniku 6.2 do SWZ, 1 TB dysk twardy, monitor minimum LED Full HD - minimum 22 cale . Zawierający system operacyjny, pakiet oprogramowania biurowego oraz niezbędne do użytkowania akcesoria m.in. myszka komputerowa + klawiatura. Pełny opis wymagań zamieszczony jest w załączniku 6.1 do SWZ – Część 4
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKACH NR 6.1 oraz 6.2 do SWZ.
2 Wykonawca zobowiązany jest:
a) Opracować w ścisłej współpracy z Zamawiającym i Inżynierem kontraktu harmonogram realizacji prac, który będzie podlegać pisemnej akceptacji Zamawiającego. Harmonogram będzie stanowić załącznik do umowy z Wykonawcą i będzie podlegał aktualizacji.
b) Wykonać wszystkie prace związane z wdrożeniem e-usług, systemu telemetrii oraz montażem wodomierzy zgodnie z niniejszym zamówieniem oraz jego załącznikami, we ścisłej współpracy z ZWiK w Młynarach oraz Inżynierem kontraktu (ze strony Zamawiającego).
3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje techniczne, znaki towarowe, patenty lub określenia wskazujące na pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny uważa produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada takie same lub lepsze do produktu referencyjnego cechy i parametry. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego prace (w tym urządzenia i materiały) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji. Wykonawca spełnia ten obowiązek przez przedstawienie Zamawiającemu potwierdzenia, że oferowane usługi i urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego poprzez przedstawienie zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Rozwiązania równoważne nie mogą kolidować z dalszymi pracami prowadzonymi przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 644900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 644900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 644900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WODMIAR VR Wiśniewscy Spółka Jawna Spółka Komandytowa
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: NetLand Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Władysława Trylińskiego 16, 10-683 Olsztyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833300007
7.3.3) Ulica: ul. Lubelska 39
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-408
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 644900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
INNE PRZETARGI MŁYNARY
więcej: przetargi MŁYNARY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie"
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Czerniejowie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
- Wykonanie opracowania projektowego wymiany oświetlenia na energooszczędne typu LED i wykonanie opracowania projektowego montażu Systemu Zarządzania Budynkami wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Świadczenie usługi modernizacji i optymalizacji procesu obsługi pacjentów poprzez wdroż. oraz uruch. autom., telef. syst. inform. Call Center w tym IVR oraz udost. platf. do intern. komun. z pacjentem
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.