Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00238546/01 - Wynik z dnia 2023-05-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizację 5-dniowych warsztatów wyjazdowych dla 2 opiekunów i 18 uczestników projektu dla ŚCZP.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Podhalański Szpital Specjalistyczny im. J. Pawła II w Nowym Targu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna14
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@pszs.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszs.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizację 5-dniowych warsztatów wyjazdowych dla 2 opiekunów i 18 uczestników projektu dla ŚCZP.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86461824-df58-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00184945
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Deinstytucjonalizacja szansą na dobrą zmianę – projekt zintegrowany. Obszar testowania: powiat nowotarski” nr POWR.04.01.00-00-D213/17. Realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.pszs.eu/www.platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.pszs.eu/www.platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Podano w Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DL-271-15/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „organizacja i realizacja 5 - dniowych warsztatów wyjazdowych dla 2 opiekunów i 18 uczestników dla ŚCZP - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki techniczno- rekreacyjne ośrodka
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże , że :- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie i prawidłowo ukończył 3 usługi , polegające na organizacji pobytu w ośrodku, gdzie w zakres każdych tych zamówień wchodziło zapewnienie wyżywienia i miejsc noclegowych dla min.20 osób wraz z wykazem tych usług z podziałem: przedmiot usługi, data wykonania, odbiorca.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
podano w Specyfikacji Warunków Zamówienia6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Cena jednostkowa za usługę organizacji warsztatów wyjazdowych dla uczestników projektu,w szczególności poprzez zapewnienie: transportu, ubezpieczenia uczestników warsztatów,
wyżywienia, miejsc noclegowych i atrakcji w ośrodku tj. cena brutto za osobodzień za jednego
uczestnika wynosi:
.......................... zł brutto,
Cena ta obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem zlecenia przez Wykonawcę, zgodnie
z warunkami realizacji stanowiącymi załącznik nr .......... do niniejszej umowy.
2. Strony ustalają, że zobowiązania finansowe Zamawiającego nie mogą przekroczyć kwoty
wynikającej z przemnożenia ceny jednostkowej określonej zgodnie z ust. 1 przez faktyczną
liczbę dni uczestnictwa w obozie osób korzystających z usług ośrodka w ramach obozu,
o którym mowa w § 1 ust. 2 niniejszej umowy.
3. Maksymalna wartość:
Wartość netto przedmiotu umowy (w przypadku korzystania z usług ośrodka 20 osób przez okres 5 dni) wynosi: .................... zł (słownie: ....................................... złotych 00/100).
Wartość podatku VAT przedmiotu umowy (w przypadku korzystania z usług ośrodka 20 osób przez okres 5 dni) wynosi .......................... (słownie:...........................................00/100).
Wartość brutto przedmiotu umowy (w przypadku korzystania z usług ośrodka 20 osób przez okres 5 dni) wynosi .....................................zł (słownie: .................................... złotych 00/100).
Faktyczna wartość brutto przedmiotu umowy będzie adekwatna do zakresu zrealizowanej usługi z uwzględnieniem zastrzeżenia Zamawiającego, który w związku z sytuacją epidemiczną w kraju przewiduje możliwość zmniejszenia liczby uczestników.
4. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania stałości cen na przedmiot umowy wymieniony w ust.1 przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem niezależnej od Wykonawcy zmiany stawki podatku VAT .
5. W przypadku zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania umowy, ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian.
6. Wykonawca ma obowiązek poinformować w formie pisemnej Zamawiającego-osobę wymienioną w § 1 ust. 8 o zmianie stawki podatku VAT.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści niniejszej umowy w przypadkach;
a) zmiany nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy - w przypadku zmiany tych danych,
b) rezygnacji Wykonawcy z powierzenia wykonania części/całości umowy podwykonawcy (JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA) – w przypadku takiej rezygnacji,
c) obniżenia ceny przez Wykonawcę – w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę.
d) zastosowania art. 15 r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. „o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych” (Dz.U. 2020, poz. 374, z późn. zmianami) – w przypadku zaistnienia odpowiednich okoliczności.
8. Zmiana, o której mowa w ust. 7 musi być odpowiednio udokumentowana przez każdą ze stron i obowiązuje po podpisaniu aneksu przez obie strony.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.pszs.eu/www.paltformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-28 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Wykonanie usług konserwacji i renowacji ksiąg stanu cywilnego z lat 1921-1945 dla Urzędu Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich w Nowym Targu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania "Budowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Targu wraz z Jednostką Ratowniczo - Gaśniczą"
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1651K Czarny Dunajec - Poronin w miejscowości Ratułów
- Pełnienie gotowości do usuwania awarii na wodociągu Krempachy - Nowa Biała w 2025r.
- Modernizacja pomieszczeń socjalnych w Hali Gorce MCSiR w Nowym Targu
- Roboty remontowe w budynku Szkoły Podstawowej w Krauszowie
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji wyjazdu na kolonie letnie dla dzieci ze świetlic środowiskowych w gminie Waśniów
- Usługa organizacji wyjazdu na kolonie letnie dla dzieci ze świetlic środowiskowych w gminie Waśniów
- Przygotowanie i organizacja jednodniowych szkoleń profilaktycznych dla kierowców w wieku 60 i więcej lat z elementami praktycznymi - "Bezpieczny senior - doskonalenie techniki jazdy"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie jednego 10 - dniowego obozu terapeutycznego dla dzieci z FASD lub zaburzeniami neurorozwojowymi (9 noclegów) dla 10 osób
- Zapewnienie całodobowego schronienia dla osób bezdomnych, kobiet i mężczyzn z terenu miasta i gminy Opoczno 2025
- Zorganizowanie Pakietów Rehabilitacyjnych realizowanych w latach 2025-2026 w ramach realizacji projektu pn. ,,Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.