eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola UhruskaBudowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stulno gm. Wola Uhruska



Ogłoszenie z dnia 2021-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stulno gm. Wola Uhruska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLA UHRUSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197859

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Wola Uhruska

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-230

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 82-59-15-003, 82-59-15-006

1.5.8.) Numer faksu: 82-59-15-003, 82-59-15-006

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wolauhruska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugwolauhruska.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://ugwolauhruska.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stulno gm. Wola Uhruska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5305b52-d330-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184543

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000863/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stulno gm. Wola Uhruska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane w ramach działania ,,Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich", poddziałanie ,,Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090525/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1923417,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1.1. część 1 zamówienia – „Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Stulno gm. Wola Uhruska”.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i uruchomienie komunalnej oczyszczalni ścieków dla 250 RLM.
Należy zastosować mechaniczno-biologiczną oczyszczalnię ścieków
o przepustowości ok. 25 m3/d, oczyszczającą do poziomu wymaganego przepisami ścieki od 250 RLM. Wymagane parametry ścieków oczyszczonych:

Wskaźnik zanieczyszczeń -> Ściek surowy - Ściek oczyszczony - Redukcja [%]
BZT5 mg/l -> 600 - 25,0 - 95,8
ChZT mg/l -> 1200 - 125,0 - 89,6
Zawiesina ogólna mg/l -> 500 - 35,0 93,0

Należy zaprojektować, wykonać i uruchomić oczyszczalnię mechaniczno-biologiczną ze złożem zraszanym lub biologicznym złożem obrotowym bez węzła przeróbki osadu (zakłada się odbiór osadu taborem asenizacyjnym
i jego dalszą przeróbkę w oczyszczalni w Bytyniu).

Szczegółowy zakres prac oraz opis przedmiotu zamówienia zawarto w rozdz. 4 SWZ oraz załącznikach do SWZ (m.in. zał. nr 1 PFU z przedmiarem robót).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45252130-8 - Wyposażenie zakładów odprowadzania ścieków

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 672527 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1.2. część 2 zamówienia – „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Stulno gm. Wola Uhruska”.

1) Sieci kanalizacji sanitarnej.
Zgodnie z koncepcją należy zaprojektować i wykonać sieć kanalizacji sanitarnej o następujących parametrach:
 długość kanałów grawitacyjnych DN 200 mm – ok. 2668,0 mb
 długość kanałów ciśnieniowych DN 50-75 mm – ok. 200,0 mb
 długość kanałów ciśnieniowych DN 90 mm – ok. 24,0 mb
 liczba pompowni sieciowych – 2 szt.
 liczba pompowni lokalnych – 4 szt.
2) Odcinka sieci wodociągowej.
Zgodnie z koncepcją należy zaprojektować i wykonać rozbudowę sieci wodociągowej o następujących parametrach:
– długość sieci wodociągowej DN 110 mm – ok 280,0 mb
– liczba nadziemnych hydrantów ppoż. – 2 szt.

Dopuszcza się zmianę długości i przebiegu tras sieci wodociągowej
i kanalizacyjnej podczas prac projektowych pod warunkiem umożliwienia przyłączenia wszystkich nieruchomości ujętych w koncepcji.
W trakcie prac projektowych Wykonawca zobowiązany będzie do zebrania zgód właścicieli nieruchomości na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na terenie ich nieruchomości.

Szczegółowy zakres prac oraz opis przedmiotu zamówienia zawarto w rozdz. 4 SWZ oraz załącznikach do SWZ (m.in. zał. nr 1 PFU z przedmiarem robót).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1250890,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 983016 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 983016 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 983016 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): HYDROTERM Spółka z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: INWESTYCJE LINIOWE INVEST-LINE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 181150963 NIP: 7922290808

7.3.4) Miejscowość: Michałówka 67

7.3.5) Kod pocztowy: 37-550

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

dostawa i montażu zbiornika oczyszczalni z wyposażeniem uzbrojonym w złoże wraz z rozruchem i przeszkoleniem personelu - NAVOTECH Inżynieria Środowiska Sp. z o.o.

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 983016 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1889000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2544009 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1889000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. WA-MAX Zygmunt Wawryk w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 110021505 NIP: 5650001308

7.3.3) Ulica: Suchawska 15/5

7.3.4) Miejscowość: Włodawa

7.3.5) Kod pocztowy: 22-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1889000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.