eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pi³aWynajem torów p³ywackich do nauki i doskonalenia p³ywania



Og³oszenie z dnia 2021-09-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Wynajem torów p³ywackich do nauki i doskonalenia p³ywania

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji w Pile

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000684240

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Bydgoska 76

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pi³a

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosir.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: mosir.pila.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wynajem torów p³ywackich do nauki i doskonalenia p³ywania

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-df529fae-17a1-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00184400

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00184200/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Wynajem torów p³ywackich do nauki i doskonalenia p³ywania

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://mosirpila.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mosirpila.ezamawiajacy.pl
e-mail: sekretariat@mosir.pila.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Udzia³ w postêpowaniu mo¿liwy jest po bezp³atnej rejestracji/utworzeniu darmowego konta. Link do rejestracji: https://oneplace.marketplanet.pl/poczatek
Wykonawca zobowi±zany jest do monitorowania postêpowania na Platformie pod adresem: https://mosirpila.ezamawiajacy.pl
Ogólne zasady korzystania z Platformy:
a) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania wykonawcy do Systemu na subdomenie MOSiR w Pile https://mosirpila.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
b) wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego;
podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje wymagane zgody, klika polecenie „zarejestruj siê”,
c) po otrzymaniu wiadomo¶ci z linkiem nale¿y za jego pomoc± potwierdziæ adres email,
d) po potwierdzeniu adresu e-mail nale¿y zalogowaæ siê przy pomocy przycisku „zaloguj” w celu ukoñczenia procesu rejestracji,
e) po zalogowaniu nale¿y wybraæ zak³adkê rejestracja (po wype³nieniu formularza rejestracyjnego nale¿y wys³aæ wniosek rejestracyjny do weryfikacji – przy pomocy przycisku „wy¶lij wniosek”),
f) istnieje równie¿ mo¿liwo¶æ potwierdzenia danych na wniosku rejestracyjnym za pomoc± podpisu kwalifikowanego (w oknie, które pojawi siê po przes³aniu wniosku do weryfikacji nale¿y klikn±æ przycisk „Podpisz wniosek”),
g) rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym zamawiaj±cy zaleca wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej,
h) po za³o¿eniu konta wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przypadku w±tpliwo¶ci zwi±zanych z korzystaniem z Platformy, wykonawca powinien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Marketplanet: tel. +48 22 25 72 223, e-mail: oneplace.admin@marketplanet.pl
Wykonawca powinien zapoznaæ siê z aktualn± instrukcj± dla wykonawców dostêpn± na Platformie w zak³adce Regulacje i procedury procesu zakupowego. Wykonawca akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej MarketPlanet.
Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty w formacie „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
b) dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES, przy czym wykonawca zobowi±zany jest wtedy za³±czyæ oprócz dokumentu, którego podpis dotyczy, oddzielny plik z podpisem, czyli 2 pliki.
Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny, obs³uguj±cy pliki w formacie pdf.
Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj., w szczególno¶ci: .pdf, .xls, .doc, .docx, zip, rar, jpg, przy czym ze wzglêdów technicznych zaleca siê stosowanie formatu .pdf o wielko¶ci plików do 100 MB.
Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej – e-mail: sekretariat@mosir.pila.pl, z wyj±tkiem przesy³ania dokumentów, o których mowa w pkt 25 rozdzia³u III SWZ. W korespondencji wykonawca powinien powo³aæ siê na numer
postêpowania: 1/PTP/2021.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fiz. w zwi±zku z
przetwarzaniem danych osob. i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1.Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozp. 2016/679, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.
2.Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania ani zmian± postanowieñ umowy.
3.Zg³oszenie ¿±dania ogr. przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozp. 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania.
4.W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozp. 2016/679, spowoduje ogr. przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³. do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozp. 2016/679.
5. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprost. lub uzupe³nienia danych osob., o którym mowa w art. 16 rozp. 2016/679, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³.
6.W postêpowaniu s± przetwarzane dane osob. podlegaj±ce ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozp. 2016/679.
7.W postêpowaniu i po zakoñczeniu postêpowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje siê przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozp. 2016/679.
8. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozp. 2016/679, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1)administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji w Pile z siedzib± ul. Bydgoska 76, 64-920 Pi³a, reprezentowana przez Dyrektora.
2)Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poczt± elektroniczn± na adres e-mail: vadex@vadex.com.pl;
3)dane osobowe osób fizycznych przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozp. 2016/679 w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego –Wynajem torów p³ywackich do nauki i doskonalenia p³ywania, oznaczenie sprawy: 1/PTP/2021
4)osoba fizyczna posiada:
a)na podst. art. 15 rozp. 2016/679 prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;
b)na podst. art. 16 rozporz±dzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c)na podstawie art. 18 rozp. 2016/679 prawo ¿±dania od administratora ogr. przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679;
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO,
9.osobie fizycznej nie przys³uguje:
a)w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozp. 2016/679 prawo do usuniêcia danych osobowych;
b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozp. 2016/679;
c)na podst. art. 21 rozp. 2016/679 prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania osób fiz. jest art. 6 ust. 1 lit. c rozp. 2016/679.
10.Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zam. publ. jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków zwi±zanych z udzia³em w post., w tym równie¿ obow. wynikaj±cych z rozp. 2016/679, w szczególno¶ci obowi±zek inf. przewidziany w art. 13 rozp. 2016/679 wzglêdem osób fiz., których dane
osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Obowi±zek inf. wynikaj±cy z art. 13 rozp. 2016/679 nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fiz., której dane
dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie ujawnia siê informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649), je¿eli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz wykaza³, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5.
Zamawiaj±cy mo¿e okre¶liæ w dokumentach zamówienia lub w og³oszeniu o zamówieniu wymaganie dotycz±ce zachowania poufnego charakteru informacji przekazanych wykonawcy w toku postêpowania o udzielenie zamówienia.
Je¿eli jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci lub interesem publicznym, zamawiaj±cy mo¿e nie ujawniaæ:
1) danych osobowych, w przypadku zamówienia udzielonego na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b,
2) wysoko¶ci wynagrodzenia, w przypadku zamówienia udzielonego na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 2
‒ w zakresie dostaw lub us³ug, z zakresu dzia³alno¶ci kulturalnej zwi±zanej z organizacj± wystaw, koncertów, konkursów, festiwali, widowisk, spektakli teatralnych, przedsiêwziêæ z zakresu edukacji kulturalnej lub z gromadzeniem materia³ów bibliotecznych przez biblioteki lub muzealiów, a tak¿e z zakresu dzia³alno¶ci archiwalnej zwi±zanej z gromadzeniem materia³ów archiwalnych, je¿eli zamówienia te nie s³u¿± wyposa¿aniu zamawiaj±cego w ¶rodki trwa³e przeznaczone do bie¿±cej obs³ugi jego dzia³alno¶ci, o ile wykonawca, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zastrzeg³, ¿e dane te nie mog± byæ udostêpniane.
Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.10)), zwanego dalej „rozporz±dzeniem 2016/679”, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do up³ywu terminu na ich wniesienie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/PTP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem torów p³ywackich do nauki lub doskonalenia p³ywania dla dzieci i doros³ych.
2. Zamawiaj±cy wymaga udostêpnienia jednocze¶nie ka¿dorazowo co najmniej 8 torów p³ywackich o d³ugo¶ci 25 m (w tym co najmniej 2 torów p³ywackich z mechanizmem wyp³ycania do g³êboko¶ci maks. 1 m).
Uwaga. Ilo¶æ dostêpnych jednocze¶nie ka¿dorazowo torów p³ywackich jest jednym z kryteriów oceny ofert.
3. Zamawiaj±cy wymaga mo¿liwo¶ci uczestnictwa w zajêciach jednorazowo co najmniej 40 æwicz±cych.
4. Zamawiaj±cy wymaga ¶wiadczenia us³ugi w wymiarze 1789,5 godzin zajêæ (na torach zwyk³ych) oraz 172,5 godzin zajêæ na torach z mechanizmem wyp³ycania.
5. Wykonawca zapewni opiekê ratowników zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.
6. Wykonawca udostêpni zaplecze sanitarne dla uczestników oraz pomieszczenie socjalne dla instruktorów, z mo¿liwo¶ci± przechowywania sprzêtu wykorzystywanego w procesie nauki i doskonalenia p³ywania.
7. Je¿eli miejsce ¶wiadczenia us³ugi jest po³o¿one poza granicami administracyjnymi miasta Pi³y, Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca zapewni³ transport uczestników z siedziby Zamawiaj±cego do miejsca ¶wiadczenia us³ugi i z powrotem, zgodnie z harmonogramem zajêæ, który jest za³±cznikiem nr 8 do SWZ. Koszt transportu Wykonawca uwzglêdni w cenie oferty.
8. Zajêcia odbywaæ siê bêd± zgodnie z harmonogramem, stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ. Zajêcia ka¿dorazowo nie mog± rozpoczynaæ siê wcze¶niej ni¿ o godz. 16.
9. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do przestrzegania regulaminów korzystania z p³ywalni, obowi±zuj±cych na obiektach Wykonawcy.
10. Zamawiaj±cy dopuszcza powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy.
11. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcy i podania nazw podwykonawców, je¶li s± ju¿ znani.
12. Zamawiaj±cy stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) polegaj±cych na czynno¶ciach ratownika.
13. Szczegó³owe wymagania dotycz±ce realizacji i egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zosta³y okre¶lone w Projektowanych postanowieniach umowy (za³±cznik nr 7 do SWZ).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-04 do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilo¶æ zaoferowanych torów p³ywackich

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy
2. dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania, w postaci:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru (wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia tego dokumentu, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e go uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów) lub:
b) pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy (je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentu wskazanego w ppkt a));
Wymagania te stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego (wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z ustanowionym pe³nomocnikiem) oraz do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach. W przypadku wskazania przez wykonawcê dostêpno¶ci podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów, o których mowa ppkt a), pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów.
3. zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (je¶li dotyczy) – za³. nr 4 do SWZ.
4. o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania (je¿eli dotyczy),
5. o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (je¿eli dotyczy)
6. o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp (je¿eli dotyczy) – za³. nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej w postaci aneksu, z zastosowaniem art. 455 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
2. Zamawiaj±cy, niezale¿nie od wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w ustawie Pzp, przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, w razie zaistnienia przynajmniej jednej z opisanych poni¿ej okoliczno¶ci oraz na warunkach opisanych poni¿ej.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wynagrodzenia Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach:
a) zmiany przez w³adzê ustawodawcz± okre¶lonej w umowie stawki podatku od towarów i us³ug VAT w trakcie realizacji niniejszej umowy. Podatek VAT bêdzie naliczany w warto¶ciach wynikaj±cych z przepisów obowi±zuj±cych w dniu wystawienia faktury. Jednocze¶nie kwota brutto wynagrodzenia umownego, okre¶lona w umowie zostanie aneksem do umowy odpowiednio zmieniona;
b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy wynikaj±c± ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie do wysoko¶ci zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia; w przypadku ww. zmiany Wykonawca przedk³ada Zamawiaj±cemu wykaz zatrudnionych do realizacji umowy pracowników, dla których ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacj± kosztów wynikaj±c± z przedmiotowej zmiany;
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne – je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego. W przypadku ww. zmiany Wykonawca przedk³ada Zamawiaj±cemu wykaz personelu, który realizuje przedmiot umowy i dla którego ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacj± kosztów wynikaj±c± z przedmiotowej zmiany;
d) zmiany przez w³adze ustawodawcz± zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz.U. 2020 , poz. 1342). Ciê¿ar udowodnienia le¿y po stronie Wykonawcy.
4. Podstaw± wprowadzenia zmian postanowieñ umowy jest pisemny wniosek Strony umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-27 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://mosirpila.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-27 10:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-22

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.