eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › CP-24-283/2023/UE - Usługa edukacyjna polegająca na na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych w ramach projektu finansowanego ze środków EFS w ramach POWER 2014-2020

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
CP-24-283/2023/UE - Usługa edukacyjna polegająca na na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych w ramach projektu finansowanego ze środków EFS w ramach POWER 2014-2020

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM MEDYCZNE KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289093

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marymoncka 99/103

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-813

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 225693700

1.5.8.) Numer faksu: 225693712

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DZP@cmkp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cmkp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cmkp.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/384209

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

CP-24-283/2023/UE - Usługa edukacyjna polegająca na na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych w ramach projektu finansowanego ze środków EFS w ramach POWER 2014-2020

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d26cb318-ab91-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183889

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073596/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługi edukacyjne polegające na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych online oraz opracowanie materiałów dydaktycznych dla uczestników kursów podnoszących kwalifikacje kadry medycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Kursy podnoszące kwalifikacje kadry medycznej udzielającej świadczeń zdrowotnych, w tym w związku z chorobą zakaźną, w szczególności COVID-19”, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój w ramach osi priorytetowej VII Wsparcie REACT-EU dla obszaru zdrowia

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094929

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CP-24-283/2023/UE

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 301840,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1; Grupa odbiorców szkoleń: Elektroradiolodzy; Nazwa modułu: Moduł VI - Stres zawodowy występujący u elektroradiologów związany z realizacją procedur radiologicznych i radioterapeutycznych; Temat zajęć dydaktycznych: Stres zawodowy występujący u elektroradiologów związany z realizacją procedur radiologicznych i radioterapeutycznych. ; Opracowanie materiałów dydaktycznych: TAK; Liczba godzin dydaktycznych na jednym szkoleniu (1 godz. dyd. = 45 min.) = 1; Liczba edycji szkoleń: 32; Łączna liczba godzin dyd. na wszystkich edycjach szkoleń = 32; Wartość zamówienia w PLN = Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w PLN = 15 650,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

4.5.5.) Wartość części: 15650,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2; Grupa odbiorców szkoleń: Elektroradiolodzy; Nazwa modułu: Moduł VII - Studium Przypadku – choroba zakaźna w obrazach radiologicznych ; Temat zajęć dydaktycznych: Przedstawienie konkretnych przypadków pacjentów z chorobą zakaźną lub po przebyciu choroby zakaźnej w odniesieniu do obrazów radiologicznych tego pacjenta wykonanych podczas trwania choroby i w czasie procesu leczenia. ; Opracowanie materiałów dydaktycznych: TAK; Liczba godzin dydaktycznych na jednym szkoleniu (1 godz. dyd. = 45 min.) = 2; Liczba edycji szkoleń: 32; Łączna liczba godzin dyd. na wszystkich edycjach szkoleń = 64; Wartość zamówienia w PLN = Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w PLN = 31 300,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

4.5.5.) Wartość części: 31300,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3; Grupa odbiorców szkoleń: Elektroradiolodzy; Nazwa modułu: Moduł I - Pacjent w pracowniach radiologicznych i w pracowniach radioterapii a choroby zakaźne; Temat zajęć dydaktycznych: Temat 1: Podstawowa wiedza z zakresu chorób zakaźnych dla elektroradiologów pracujących z pacjentami w ochronie zdrowia. ; Opracowanie materiałów dydaktycznych: NIE; Liczba godzin dydaktycznych na jednym szkoleniu (1 godz. dyd. = 45 min.) = 1; Liczba edycji szkoleń: 31; Łączna liczba godzin dyd. na wszystkich edycjach szkoleń = 31; Wartość zamówienia w PLN = Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w PLN = 14 260,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

4.5.5.) Wartość części: 14260,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4; Grupa odbiorców szkoleń: Elektroradiolodzy; Nazwa modułu: Moduł I - Pacjent w pracowniach radiologicznych i w pracowniach radioterapii a choroby zakaźne; Temat zajęć dydaktycznych: Temat 2: Zasady postępowania z pacjentem zakażonym czynnikiem alarmowym w pracowniach radioterapii i pracowniach radiologicznych. ; Opracowanie materiałów dydaktycznych: NIE; Liczba godzin dydaktycznych na jednym szkoleniu (1 godz. dyd. = 45 min.) = 1; Liczba edycji szkoleń: 31; Łączna liczba godzin dyd. na wszystkich edycjach szkoleń = 31; Wartość zamówienia w PLN = Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w PLN = 14 260,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

4.5.5.) Wartość części: 14260,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5; Grupa odbiorców szkoleń: Elektroradiolodzy; Nazwa modułu: Moduł III - Diagnostyka obrazowa a choroby zakaźne ; Temat zajęć dydaktycznych: Temat 1: Wskazania i zalecenia do wykonywania badań obrazowych u pacjentów z potwierdzeniem choroby zakaźnej, w tym choroby COVID-19.; Opracowanie materiałów dydaktycznych: NIE; Liczba godzin dydaktycznych na jednym szkoleniu (1 godz. dyd. = 45 min.) = 1; Liczba edycji szkoleń: 31; Łączna liczba godzin dyd. na wszystkich edycjach szkoleń = 31; Wartość zamówienia w PLN = Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w PLN = 14 260,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

4.5.5.) Wartość części: 14260,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6; Grupa odbiorców szkoleń: Elektroradiolodzy; Nazwa modułu: Moduł III - Diagnostyka obrazowa a choroby zakaźne ; Temat zajęć dydaktycznych: Temat 2: Metody wykonywania (rodzaje) i zastosowanie badań w procesie diagnozowania i leczenia chorób zakaźnych, w tym zarażeniem koronawirusem SARS-CoV-2. ; Opracowanie materiałów dydaktycznych: NIE; Liczba godzin dydaktycznych na jednym szkoleniu (1 godz. dyd. = 45 min.) = 1; Liczba edycji szkoleń: 31; Łączna liczba godzin dyd. na wszystkich edycjach szkoleń = 31; Wartość zamówienia w PLN = Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w PLN = 14 260,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

4.5.5.) Wartość części: 14260,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7; Grupa odbiorców szkoleń: Elektroradiolodzy; Nazwa modułu: Moduł III - Diagnostyka obrazowa a choroby zakaźne ; Temat zajęć dydaktycznych: Temat 3: Badania radiologiczne w kierunku powikłań po zakażeniu koronawirusem SARS-CoV-2, wywołującym chorobę COVID-19.; Opracowanie materiałów dydaktycznych: NIE; Liczba godzin dydaktycznych na jednym szkoleniu (1 godz. dyd. = 45 min.) = 1; Liczba edycji szkoleń: 31; Łączna liczba godzin dyd. na wszystkich edycjach szkoleń = 31; Wartość zamówienia w PLN = Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w PLN = 14 260,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

4.5.5.) Wartość części: 14260,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 8; Grupa odbiorców szkoleń: Elektroradiolodzy; Nazwa modułu: Moduł III - Diagnostyka obrazowa a choroby zakaźne ; Temat zajęć dydaktycznych: Temat 4: Badanie klatki piersiowej aparatami przyłóżkowymi u pacjentów z chorobą COVID-19 – badanie niedoceniane. ; Opracowanie materiałów dydaktycznych: NIE; Liczba godzin dydaktycznych na jednym szkoleniu (1 godz. dyd. = 45 min.) = 1; Liczba edycji szkoleń: 31; Łączna liczba godzin dyd. na wszystkich edycjach szkoleń = 31; Wartość zamówienia w PLN = Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w PLN = 14 260,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

4.5.5.) Wartość części: 14260,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 9; Grupa odbiorców szkoleń: Elektroradiolodzy; Nazwa modułu: Moduł VI - Stres zawodowy występujący u elektroradiologów związany z realizacją procedur radiologicznych i radioterapeutycznych ; Temat zajęć dydaktycznych: Stres zawodowy występujący u elektroradiologów związany z realizacją procedur radiologicznych i radioterapeutycznych. ; Opracowanie materiałów dydaktycznych: NIE; Liczba godzin dydaktycznych na jednym szkoleniu (1 godz. dyd. = 45 min.) = 1; Liczba edycji szkoleń: 31; Łączna liczba godzin dyd. na wszystkich edycjach szkoleń = 31; Wartość zamówienia w PLN = Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w PLN = 14 260,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

4.5.5.) Wartość części: 14260,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 10; Grupa odbiorców szkoleń: Elektroradiolodzy; Nazwa modułu: Moduł VII - Studium Przypadku – choroba zakaźna w obrazach radiologicznych; Temat zajęć dydaktycznych: Przedstawienie konkretnych przypadków pacjentów z chorobą zakaźną lub po przebyciu choroby zakaźnej w odniesieniu do obrazów radiologicznych tego pacjenta wykonanych podczas trwania choroby i w czasie procesu leczenia.; Opracowanie materiałów dydaktycznych: NIE; Liczba godzin dydaktycznych na jednym szkoleniu (1 godz. dyd. = 45 min.) = 2; Liczba edycji szkoleń: 31; Łączna liczba godzin dyd. na wszystkich edycjach szkoleń = 62; Wartość zamówienia w PLN = Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w PLN = 28 520,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

4.5.5.) Wartość części: 28520,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 11; Grupa odbiorców szkoleń: Pozostała kadra pracująca w medycznych laboratoriach diagnostycznych; Nazwa modułu: Moduł II Etiologia, obraz kliniczny i diagnostyka wybranych zakażeń wirusowych ; Temat zajęć dydaktycznych: Etiologia, obraz kliniczny i diagnostyka wybranych zakażeń wirusowych ; Opracowanie materiałów dydaktycznych: TAK ; Liczba godzin dydaktycznych na jednym szkoleniu (1 godz. dyd. = 45 min.) = 5; Liczba edycji szkoleń: 27; Łączna liczba godzin dyd. na wszystkich edycjach szkoleń = 135; Wartość zamówienia w PLN = Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w PLN = 66 750,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

4.5.5.) Wartość części: 66750,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 12; Grupa odbiorców szkoleń: Pozostała kadra pracująca w medycznych laboratoriach diagnostycznych; Nazwa modułu: Moduł II Etiologia, obraz kliniczny i diagnostyka wybranych zakażeń wirusowych; Temat zajęć dydaktycznych: Etiologia, obraz kliniczny i diagnostyka wybranych zakażeń wirusowych ; Opracowanie materiałów dydaktycznych: NIE; Liczba godzin dydaktycznych na jednym szkoleniu (1 godz. dyd. = 45 min.) = 5; Liczba edycji szkoleń: 26; Łączna liczba godzin dyd. na wszystkich edycjach szkoleń = 130; Wartość zamówienia w PLN = Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w PLN = 59 800,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

4.5.5.) Wartość części: 59800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12090,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12090,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12090,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH2MARKET Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551971613

7.3.3) Ulica: ul. Zielona 11

7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12090,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12090,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12090,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12090,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH2MARKET Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551971613

7.3.3) Ulica: ul. Zielona 11

7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12090,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12090,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12090,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12090,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH2MARKET Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551971613

7.3.3) Ulica: ul. Zielona 11

7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12090,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.