eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Wykonanie robót polegających na modernizacji budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego Nr 1 - wzmocnieniu stropów, dostosowanie budynku do zaleceń ppoż.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót polegających na modernizacji budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno –Wychowawczego Nr 1 – wzmocnieniu stropów, dostosowanie budynku do zaleceń ppoż.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 1 IM. MARII KONOPNICKIEJ W OTWOCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000868075

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Majowa 17/19

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 779-20-89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przybysz.e@soswotwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.soswotwock.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.soswotwock.pl/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Szkoła Publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót polegających na modernizacji budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno –Wychowawczego Nr 1 – wzmocnieniu stropów, dostosowanie budynku do zaleceń ppoż.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16e74211-ae94-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183706

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010880/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1-wzmocnienie stropów, dostosowanie budynku do zaleceń ppoż

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101947/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót polegających na modernizacji budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 – wzmocnieniu stropów, dostosowanie budynku do zaleceń ppoż, w tym wykonanie m. in.: robót rozbiórkowych; robót budowlanych; robót hydraulicznych; robót elektrycznych. Szczegółowo przedmiot zamówienia określają: Opis Przedmiotu Zamówienia – stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ; Dokumentacja projektowa;
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; Przedmiar robót (przedmiar ma charakter pomocniczy) – stanowiące Załączniki Nr: 13, 14, 15, 16, 17, 18 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych Postanowieniach Umowy (IPU) stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Załączniki szczegółowo wymienione są w punkcie 39 SWZ. Wyżej wymieniona dokumentacja jest załącznikiem do Ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania –adres strony podany jest w punkcie 3.1.) niniejszego Ogłoszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 488930,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 734000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 488930,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Instel s. c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agnieszka Margis-Rybińska wspólnik spółki cywilnej INSTEL; Wojciech Rybiński wspólnik spółki cywilnej INSTEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222485124

7.3.3) Ulica: Suchy Las 17 A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 488930,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.