Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00106046/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-14
- 2025/BZP 00116245/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKI OŚRODEK SPORTU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000589228
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romualda Traugutta 29
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-221
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sportgdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sportgdansk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9bbb5b8-4793-4c1a-ab41-48a342a2b3811.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport i rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9bbb5b8-4793-4c1a-ab41-48a342a2b381
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00183541
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028467/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106046
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP1.272.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje najem kontenerów na imprezy organizowane lub współorganizowane przez Gdański Ośrodek Sportu w 2025 roku:1) impreza: Triathlon
a) kontener magazynowy - 1 szt.,
b) kontener typu biuro - 1 szt.,
2) impreza: Bieg Westerplatte
a) kontener typu kasa - 3 szt.,
b) kontener magazynowy - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.5.) Wartość części: 12628,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest najem kontenerów biurowo-sanitarnych, magazynowych oraz sanitarnych wraz z wyposażeniem na potrzeby zaplecza magazynowo-socjalnego Kąpielisk Morskich w Gdańsku w 2025 roku:1) kąpielisko morskie Gdańsk Orle
a) kontener biurowo-sanitarny 1 szt. wraz ze zbiornikiem na fekalia - 1 szt.,
b) kontener magazynowy - 1 szt.,
c) kontener sanitarny wraz ze zbiornikami na fekalia - 1 szt.,
2) kąpielisko morskie Gdańsk Sobieszewo
a) kontener biurowo-sanitarny 2 szt. wraz ze zbiornikiem na fekalia - 1 szt.,
b) kontener magazynowy - 2 szt.,
b) kontener sanitarny wraz ze zbiornikami na fekalia - 1 szt.,
3) kąpielisko morskie Gdańsk Świbno
kontener biurowo-sanitarny 1 szt. wraz z ze zbiornikiem na fekalia – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.5.) Wartość części: 151800,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest najem toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku:1) Kompleks Sportowy przy Grunwaldzkiej 244 – toaleta przenośna - 1 szt.,
2) Kąpieliska morskie:
a) ulica Trałowa - toaleta przenośna - 3 szt.,
b) ulica Falowa - toaleta przenośna - 4. szt.,
c) ulica Lazurowa - toaleta przenośna - 2 szt.,
3) Obiekt Sportowy przy ulicy Traugutta 29 – toaleta przenośna 1 szt.,
4) Imprezy sportowe:
a) RUN GDN Sobieszewo – 5 kabin, 1 umywalka wolnostojąca
dwustanowiskowa,
b) RUN GDN Jasień – 5 kabin, 1 umywalka wolnostojąca
dwustanowiskowa,
c) RUN GDN Oliwa – 5 kabin, 1 umywalka wolnostojąca
dwustanowiskowa,
d) Cross Duathlon Oliwa – 5 kabin, 2 umywalki wolnostojące
dwustanowiskowe,
e) RUN GDN Hevelianum – 5 kabin, 1 umywalka wolnostojąca
dwustanowiskowa,
f) Zawody pływackie - 3 kabiny, 1 umywalka wolnostojąca
dwustanowiskowa,
g) Gdański Maraton Zumby - 5 kabin, 1 umywalka wolnostojąca
dwustanowiskowa,
h) Bieg Westerplatte Lokalizacja nr 1 - 45 kabin, 10 umywalek
wolnostojących dwustanowiskowych,
i) Bieg Westerplatte Lokalizacja nr 2 - 20 kabin, 8 umywalek
wolnostojących dwustanowiskowych,
j) Bieg Westerplatte Lokalizacja nr 3 - 2 kabiny, 1 umywalka
wolnostojąca dwustanowiskowa,
k) Gdańsk Biega - 14 kabin, 5 umywalek wolnostojących
dwustanowiskowych, 1 kabina dla niepełnosprawnych,
l) Impreza 1 - 5 kabin, 2 umywalki wolnostojące dwustanowiskowe,
ł) Impreza 2 - 10 kabin, 4 umywalki wolnostojące dwustanowiskowe,
m) Impreza 3 - 5 kabin, 2 umywalki wolnostojące dwustanowiskowe,
n) Impreza 4 - 5 kabin, 2 umywalki wolnostojące dwustanowiskowe,
m) Impreza 5 - 5 kabin, 2 umywalki wolnostojące dwustanowiskowe,
5) Obiekty hydrotechniczne:
a) Przystań kajakowa na Kamiennej Grodzy - toaleta przenośna – 1 szt.,
b) Przystań kajakowa na Kanale Młynkówka w Sobieszewie - toaleta przenośna – 1 szt.
c) Przystań kajakowa na Szańcach – toaleta przenośna – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215500-2 - Toalety publiczne
4.5.5.) Wartość części: 18708,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11721,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25461,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11721,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WC SERWIS Polska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482730408
7.3.3) Ulica: Szybowa 20E
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11721,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-08Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145041,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185976,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145041,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOI TOI Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180042784
7.3.3) Ulica: Płochocińska 29
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-044
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145041,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 67 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Okoliczności faktyczne:
1) Zamawiający na realizację w/w części przedmiotowego zamówienia zabezpieczył kwotę: 20.205,00 zł.
2) W postępowaniu złożono trzy oferty z cenami:
a) 23.582,66 zł,
b) 26.603,40 zł,
c) 28.988,94 zł.
Okoliczności prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (zwana dalej „ustawą PZP”), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (…).
Konkluzja
Okoliczności faktyczne - w których w przedmiotowym postępowaniu oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia części nr 3 – Toalety przenośne - wypełniają ustawową przesłankę, określoną w art. 255 pkt 3 ustawy PZP do unieważnienia postępowania w odniesieniu do tej części przedmiotowego zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa i montaż i konfiguracja urządzeń multimedialnych w 3 pomieszczeniach Wydziału Farmacji Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Dostawa krzeseł i biurek dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OBSŁUG TECHNICZNYCH - OT, NAPRAW BIEŻĄCYCH POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH UŻYTKOWANYCH PRZEZ KPP W CHOJNICACH, TCZEWIE, BYTOWIE I SZTUMIE PRZEZ PODMIOTY ZEWNĘTRZNE
- Remont łazienek wraz z wymianą instalacji, wentylacji mechanicznej, części instalacji wod-kan i C.O. w budynku administracji
- Dostawa zestawów pomiarowych obejmujących systemy pomiarowe oraz komputery przenośne dla WIMiO PG w ram proj. "Opracowanie podwodnego półautonomicznego pojazdu ..." finans. z NCBiR, z podz. na 2 cz.
- Wykoszenie roślinności zielnej w rezerwacie przyrody "Mechowiska Sulęczyńskie" wraz z usunięciem i utylizacją biomasy.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa czterech budynków kontenerowych o funkcji zaplecza szatniowo-socjalnego i magazynowego z przyłączem kanalizacji sanitarnej i zagospodarowaniem terenu
- Dostawa wyposażenia dla filii Szkoły Podstawowej nr 4 oraz oddziałów Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Toruniu w zakresie dostawy artykułów i sprzętu ogrodniczego oraz budowlanego, sprzętu AGD, kontenera
- Remont istniejących szatni Akademii "LGKS 38 PODLESIANKA" oraz zakup nowych szatni kontenerowych dla drużyny seniorów w ramach Budżetu Obywatelskiego.
- Zakup i dostawa przenośnych kontenerów.
- Budowa toalety publicznej w Parku Miejskim w Skawinie
- Mieszkania socjalne - budowa lokali wraz z zagospodarowaniem terenu
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.