eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Wykonanie nasadzeń drzew w Płońsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie nasadzeń drzew w Płońsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG I MOSTÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130335984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zajazd 8

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdimplonsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdimplonsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdimplonsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie nasadzeń drzew w Płońsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-565f8f08-c946-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183211

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147255

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 06/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 46 sztuk drzew oraz wykonanie ich nasadzeń na Placu 15 Sierpnia i przyległym skwerze w msc. Płońsk (09-100).
2. W cenie oferty należy uwzględnić koszt roślin, wykonania nasadzeń oraz materiałów / elementów potrzebnych do nasadzeń drzew (cele antykompresyjne, moduły kierunkujące korzenie, ekrany przeciwkorzeniowe, substraty itp.) – zgodnie z załącznikami nr 7-11 do SWZ.
3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z własnych nowych materiałów oraz przy użyciu własnego sprzętu.
4. Zakres prac obejmuje:
a) dostawę drzew;
b) przygotowanie podłoża – oczyszczenie terenu z zanieczyszczeń;
c) wykopanie odpowiednich dołów pod każde drzewo;
d) całkowita lub częściowa zaprawa dołów (w zależności od warunków glebowych);
e) umieszczenie drzew we właściwej pozycji i na odpowiedniej głębokości;
f) dot. drzew sadzonych w nawierzchni: wykonanie cel antykompresyjnych, modułu kierunkującego korzenie i linii kroplującej;
g) wykonanie ekranów przeciwkorzeniowych;
h) ustabilizowanie drzewa podziemnym zestawem kotwiącym;
i) wykonanie systemu napowietrzająco-nawadniającego; rura perforowana ma być wyprowadzona nad poziom gruntu i zabezpieczona zaślepką z otworami;
j) wypełnienie dołów odpowiednim materiałem (ziemię urodzajną zapewnia Zamawiający);
k) ubicie nowej warstwy ziemi;
l) obfite podlanie roślin po ich posadzeniu (wodę do podlewania zapewnia Zamawiający);
m) uprzątnięcie terenu po wykonanych pracach.
5. Wykaz drzew z podziałem na miejsce nasadzeń (w nawierzchni utwardzonej, w trawnikach i w zieleńcach) oraz wymagania dotyczące drzew stanowi załącznik nr 7 do swz.
6. Szczegóły dotyczące sposobu sadzenia drzew w zależności od nawierzchni, w jakiej zostaną posadzone zostały przedstawione na załączonych rysunkach (załączniki nr 8-10 do swz).
7. Szczegółowy opis materiałów/elementów do sadzenia drzew zawarty jest w załączniku nr 11 do swz.
8. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac. (dot. m.in. materiału roślinnego oraz ewentualnych uszkodzeń istniejących nawierzchni, urządzeń wodnych, kabli, rur oraz innych instalacji podziemnych i nadziemnych).
9. Wykonawca ma obowiązek umożliwić Zamawiającemu wykonanie dokumentacji zdjęciowej wszelkich prac zanikowych podczas sadzenia takich jak: wielkość dołu względem bryły korzeniowej, ustawienie drzewa w dole, zakładanie systemu mocowania drzewa, zaprawianie dołu, odkładanie ziemi z dołu na folię lub do worka typu „big bag”.
10. Każdorazowa potrzeba użycia środka ochrony roślin powinna zostać niezwłocznie przekazana do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i przekazania kopii dokumentacji (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1107/2009 art. 67 z dnia 21 października 2009 r. (Dz. U. UE. L. 309/1) dotyczącej stosowania przez niego środków ochrony roślin, zawierającej nazwę środka ochrony roślin, zastosowanie i zastosowaną dawkę, powierzchnię i lokalizację na której użyto środek ochrony roślin. Dokumentację należy dostarczyć Zamawiającemu wraz z rozliczeniem prac.
11. Uwaga: w ofercie nie należy uwzględniać kosztu ziemi urodzajnej oraz ściółkowania korą.
12. Po zakończeniu nasadzeń Wykonawca przekaże Zamawiającemu zasady pielęgnacji drzew i roślin, na najbliższe 3 lata po dokonanym odbiorze (na każdy rok oddzielnie).
13. Zgłoszenie gotowości do sadzenia drzew, należy wysłać za pomocą poczty elektronicznej na adres wskazany w umowie. Odbiór czynności sadzenia drzew odbędzie się w trakcie sadzenia, pod obecność przedstawiciela Zamawiającego, który sporządzi protokół odbioru.
14. Po upływie okresu gwarancji nastąpi odbiór końcowy przedmiotu umowy, mający na celu ustalenie stanu roślin w odniesieniu do ich zakresu ilości i jakości oraz zgodności z opisem przedmiotu zamówienia oraz stwierdzenie usunięcia wad okresu gwarancji.
15. Drzewa obumarłe (także częściowo) z winy Wykonawcy Wykonawca zobowiązuje się wymienić na nowe tego samego gatunku i odmiany, w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
16. Materiał zdewastowany i skradziony nie jest objęty gwarancją.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211600-8 - Sadzenie drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03452000-3 - Drzewa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 519534,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599031,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 519534,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARKFLOR Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791038610

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 519534,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.