Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00454195/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
- 2022/BZP 00471058/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-01
- 2024/BZP 00070494/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe w budynkach Oddziału Kopalnie Węgla Kamiennego
w Całkowitej Likwidacji w Rudzie Śląskiej przy ul. Niedurnego 13”
dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mczajka@srk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.srk.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
GÓRNICTWO
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty remontowe w budynkach Oddziału Kopalnie Węgla Kamiennegow Całkowitej Likwidacji w Rudzie Śląskiej przy ul. Niedurnego 13”
dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c85194f-6b1f-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182910
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454195/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-KCL-0024/22-2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje następujące obiekty:
1. Zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót stanowiący załącznik
do przedmiotowego SWZ, w tym:
Budynek Dyrekcji – roboty wewnętrzne:
1. roboty rozbiórkowe, demontażowe
wykucie drzwi wewnętrznych
wykucie okienek podawczych
poszerzenie otworów drzwiowych
rozebranie ścian wewnętrznych
2. roboty betonowe, murowe
wykonanie nowych nadproży drzwiowych
wykonanie nadproży po rozbiórce ścian
wymurowanie ścianek działowych
3. roboty posadzkowe
zerwanie gumolitu
rozebranie posadzek z paneli podłogowych
rozebranie posadzek z płytek
skucie nierówności
wykonanie warstw wyrównawczych
dostawa i ułożenie paneli podłogowych winylowych typu CLASSEN SPC PINIA DWUKLEPKOWA min. 4mm – lub
równoważnych
ułożenie cokolików dla nowych posadzek z paneli
dostawa i ułożenie płytek 30x30 cm metodą zwykłą w zaadaptowanych WC
wykonanie nowych progów lub uzupełnień w progach drzwiowych nowych drzwi wewnętrznych
4. roboty stolarskie
dostawa i montaż drzwi typu EXMOOR 90 białe drzwi pełne wraz ościeżnicami oraz niezbędnym okuciem – lub
równoważnych
wykonanie ścianki w pełni szklanej wraz z dostawą i montażem drzwi podwójnych asymetrycznych 140x220 cm w całości z
PCV – III piętro
wykonanie ścianki w pełni szklanej wraz z dostawą i montażem drzwi podwójnych 180x220 cm w całości z PCV -parter
dostawa i montaż nowych okienek podawczych z PCV
5. roboty tynkowe i okładzinowe
wykonanie nowych tynków na wymurowanych ściankach działowych
wykonanie faset pionowych i poziomych na łączeniach z wymurowanymi ściankami dział.
uzupełnienie tynków po rozebranych ściankach i wykonanych nadprożach
odbicie tynków zawilgoconych – pom. 310
wykonanie tynków wraz z zbrojeniem siatką w pom. 310
licowanie ścian zaadaptowanych WC płytkami ściennymi wraz z listwami
wykonanie fartuchów ochronnych przy umywalkach w pomieszczeniach biurowych z płytek
6. instalacje wodno-kanalizacyjne
dostawa i ułożenie rur z PVC doprowadzających wodę w zaadaptowanych WC wraz z podejściami dopływowymi
dostawa i montaż pompy do WC typu SANMATIC PRO lub równoważnej
z niezbędnymi robotami towarzyszącymi –
dostawa i ułożenie rur kanalizacyjnych z PVC umożliwiających odprowadzenie ścieków z umywalek i toalet w
zaadaptowanych WC
obudowa z płyt gipsowo-kartonowych z wykończeniem w celu zabudowy rur instalacji wodno-kanalizacyjnej
7. instalacja klimatyzacji
dostawa i montaż jednostek klimatyzatorów, tj. agregat zewnętrzny + nawiew wewnętrzny w pomieszczeniach biurowych,
montaż agregatów na wspornikach przymocowanych do elewacji budynku wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi –
klimatyzator BOSCH Split CL 3000 lub równoważny
8. instalacje elektryczne, oprawy oświetleniowe, instalacje sieci internetowej
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00370241/01 z dnia 2022-09-29
2022-09-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
wykucie bruzd dla nowych przewodów elektrycznych
dostawa i ułożenie nowych przewodów elektrycznych
zaprawianie i tynkowanie bruzd
dostawa i montaż puszek dla gniazd i włączników
dostawa i montaż gniazd elektrycznych
dostawa i montaż włączników klawiszowych oświetlenia
dostawa i montaż tablic rozdzielnikowych
dostawa i montaż opraw rastrowych typu LED EKOLIGHT natynkowa T8, 4x9W, 60cm – lub równoważna
demontaż przewodów istniejącej sieci telekomunikacyjnej
dostawa i montaż szaf dystrybucyjnych typu RACK 19” 42U 1000mm stojąca S8142 – lub równoważna
dostawa i montaż korytek teletechnicznych
dostawa i ułożenie okablowania internetowego, kabel światłowodowy, obrobiony RJ45
dostawa i montaż gniazd RJ45
wykonanie pomiarów transmisyjnych – kabel światłowodowy
wykonanie opomiarowania energii elektrycznej Budynku Dyrekcji – dostawa i montaż licznika wraz z niezbędnymi robotami
towarzyszącymi
9. roboty malarskie
zabezpieczenie pomieszczeń przed malowaniem
przygotowanie powierzchni sufitów i ścian z poszpachlowaniem nierówności
dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów
dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian
10. montaż urządzeń sanitarnych
zakup i montaż umywalki porcelanowej wraz z szafką typu KOŁO FREJA 65 cm biała – 2 szt. – lub równoważnej
zakup i montaż umywalki porcelanowej typu GOODHOME ZUARI 45x34 cm – 30 szt. – lub równoważnej
zakup i montaż ustępu typu kompakt WC KOŁO PIANO 3/6 L z deską wolnoopadającą – 2 kpl. – lub równoważnego
11. roboty porządkowe
mycie po robotach malarskich drzwi
mycie po robotach malarskich okien
mycie po robotach malarskich podłóg
Budynek Dyrekcji – roboty zewnętrzne:
1. roboty pokrywcze
drobne naprawy pokrycia z papy, wstawienie łat
drobne naprawy pokrycia z papy, umocowanie i zakitowanie
2. wejście do budynku
rozebranie okładziny z płytek schodów wejściowych
skucie nierówności podłoża
dostawa i wykonanie nowej okładziny schodów z płyt z granitu płomieniowanego o gr. min. 10mm
dostawa i wymiana wycieraczki stalowej
Budynek BHP – roboty wewnętrzne:
1. roboty posadzkowe
zerwanie gumolitu
wykonanie warstw wyrównawczych
dostawa i ułożenie paneli podłogowych winylowych typu CLASSEN SPC PINIA DWUKLEPKOWA min. 4mm – lub
równoważnych
ułożenie cokolików dla nowych posadzek z paneli
wykonanie nowych progów lub uzupełnień w progach drzwiowych nowych drzwi wewnętrznych
2. roboty malarskie
zabezpieczenie pomieszczeń przed malowaniem
przygotowanie powierzchni sufitów i ścian z poszpachlowaniem nierówności
dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów
dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian
3. roboty porządkowe
mycie po robotach malarskich drzwi
mycie po robotach malarskich okien
mycie po robotach malarskich podłóg
Budynek Warsztatu I piętro – roboty wewnętrzne:
1. roboty adaptacyjne
wymurowanie nowej ścianki działowej w pom. 104 z kotwieniem w ścianie
wykonanie tynków
wykonanie faset
dostawa i ułożenie rurociągów z PVC – doprowadzenie wody do kabin natryskowych wraz z podejściami dopływowymi
dostawa i ułożenie rurociągów kanalizacyjnych z PVC
obudowa z płyt gipsowo-kartonowych z wykończeniem w celu zabudowy rur instalacji wodno-kanalizacyjnej
dostawa i montaż kabin prysznicowych typu MEXEN ROMA uchylna 90x100cm
wraz z brodzikiem flat oraz z armaturą – 2 kpl. – lub równoważnych
dostawa i wymiana ustępu typu kompakt WC KOŁO PIANO 3/6 L z deską wolnoopadającą – 1 kpl. – lub równoważnego
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00370241/01 z dnia 2022-09-29
2022-09-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
dostawa i wymiana umywalki porcelanowej typu GOODHOME ZUARI 45x34 cm – 1 szt. – lub równoważnej
2. roboty malarskie
zabezpieczenie pomieszczeń przed malowaniem
przygotowanie powierzchni sufitów i ścian z poszpachlowaniem nierówności
dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów
dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian
3. roboty porządkowe
mycie po robotach malarskich drzwi
mycie po robotach malarskich okien
mycie po robotach malarskich podłóg
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1360000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2209530,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1360000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDMAZ SO. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241672265
7.3.3) Ulica: SZOPIENICKA 60
7.3.4) Miejscowość: KATOWICE
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1360000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa rur i kształtek rurowych, w tym: Część I - IV dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Sukcesywna dostawa certyfikowanych materiałów odniesienia CRM (ISO 17034) oraz gazów wysokiej czystości przez okres 12 miesięcy wraz z dzierżawą butli
- Wykonanie robót modernizacyjnych w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom - II
- "Naprawa instalacji wentylacyjnej w szalecie miejskim przy ul. Kościelnej 10 w Bytomiu - montaż jednostki wentylacyjnej z nagrzewnicą wodną, chłodnicą z odparowaniem bezpośrednim" - II
- Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej wieży szybu Staszic dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Dostawa farb, pędzli, lakierów, benzyny, rozpuszczalników dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń."
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany układów klimatyzacji VRF w Ośrodku Szkoleniowym NBP w Zalesiu Górnym
- "Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
- "Przebudowa obiektów w Placówce Straży Granicznej w m. Krynica Morska"
- Remont i modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Wierzchosławice wraz z remontem i budową infrastruktury terenów przyszkolnych placówek edukacyjnych
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Różnowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.