Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00108737/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
polegających na przebudowie, rozbudowie i zmianie przeznaczenia
budynków użytkowych Domu Pomocy Społecznej w Malborku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MALBORSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Słowiański 17
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 556460427
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.sikorska@powiat.malbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.malbork.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-malbork.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanychpolegających na przebudowie, rozbudowie i zmianie przeznaczenia
budynków użytkowych Domu Pomocy Społecznej w Malborku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a2f8402-011c-4307-9d33-e4d8c5c68d65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182829
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040644/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa, rozbudowa i zmiana przeznaczenia budynków użytkowych Domu Pomocy Społecznej w Malborku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycja jest realizowana przy dofinansowaniu z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108737
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.272.13.2025.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3386135,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych, w zakresie których należy wykonać przebudowę, rozbudowę i zmianę przeznaczenia budynków użytkowych Domu Pomocy Społecznej w Malborku.
W ramach zamówienia należy wykonać:
1) dokumentację projektową:
- inwentaryzację,
- projekt budowlany,
- projekt techniczny wszystkich niezbędnych branż,
- specyfikacje techniczne wykonania robót,
- wszystkie wymagane i niezbędne uzgodnienia, decyzje, warunki techniczne;
2) uzyskać pozwolenie na budowę;
3) roboty budowlane związane z rozbudową, przebudową i zmianą przeznaczenia budynków DPS;
4) wyposażyć obiekt zgodnie z wymaganiami PFU;
5) uzyskać pozwolenie użytkowanie lub przyjęcie bez sprzeciwu zgłoszenia o zawiadomieniu zakończenia budowy;
6) zakup i montaż tablicy informacyjnej / pamiątkowej na terenie obiektu z uwzględnieniem przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych
(Dz.U. z 2021 r., poz. 953 i 2506)
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym: „Program funkcjonalno-użytkowy dla planowanego przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na ,,Przebudowie, rozbudowie i zmianie przeznaczenia budynków użytkowych Domu Pomocy Społecznej w Malborku” (dalej PFU) oraz pozostałych załącznikach do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Inwestycja jest realizowana przy dofinansowaniu z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Przedmiot zamówienia udzielony jest w całości (bez podziału na Części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71325000-2 - Usługi projektowania fundamentów
71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3960000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3960000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3960000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ZOJAX S.C. JAN I ZOFIA WILDMAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922112997
7.3.3) Ulica: Kasztanowa 3
7.3.4) Miejscowość: Zblewo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-210
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom następującą część zamówienia:
TERMOWENT SERVICE SP. Z O.O.,
ul. Zakładowa 8A 89-600 Chojnice,
NIP: 5552131694 REGON: 522119613
1) Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby:
UDOSTĘPNIENIE ZASOBÓW OSOBOWYCH W POSTACI KIEROWNIKA ROBÓT SANITARNYCH ORAZ NADZÓR TECHNICZNY NAD WYKONANIEM ROBÓT
2) Sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia:
PEŁEN OKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA, PRACOWNICY I SPRZĘT DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA
3) Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą:
NADZÓR TECHNICZNY NAD WYKONYWANYMI PRACAMI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3960000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- "Świadczenie usług przewodnickich dla grup turystów zorganizowanych oraz turystów indywidualnych na terenie Muzeum Zamkowego w Malborku - część nr 2"
- Kompleksowe ubezpieczenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku
- Prace konserwatorskie przy krużganku zachodnim i komnatach dostojników - Zamek Wysoki Muzeum Zamkowego w Malborku
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. z siedzibą w Malborku
- Usługa melioracyjna: kompleksowa konserwacja rowów otwartych i wylotów wód opadowych systemów odwodnienia terenów 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
- Zawarcie Umowy Ramowej na awaryjne i naprawcze roboty elektryczne do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budynków mieszkalnych w ramach budownictwa społecznego"
- "Jubileusz 50-lecia i nowa era. Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji Choszczeńskiego Domu Kultury" - wykonanie wielobranż. dokumentacji wraz z uzyskaniem odpowiednich zezwoleń.
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ząbkowicach Śląskich" - opracowanie kompleksowej - wielobranżowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.