Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00136695/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem
w ramach projektu „Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Niżański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409198
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Wolności 2
1.5.2.) Miejscowość: Nisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158412700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gm@powiatnizanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnizanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bac8d1f0-f811-45f7-9a50-7847fda880e11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanemw ramach projektu „Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bac8d1f0-f811-45f7-9a50-7847fda880e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182630
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044043/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Szkolenia i kursy zlecone dla uczniów ZS Rudnik nad Sanem w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu operacyjnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00136695
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GM.272.23.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 165986,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Kurs prawa jazdy kat. C+CE wraz z kwalifikacją dla 10 uczniówRealizacja kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem
w ramach projektu „Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim”
Miejsce prowadzenia kursu: do 25 km od miejscowości Rudnik nad Sanem (przejazd samochodem osobowym na podstawie strony https://odleglosci.info/ ).
Termin realizacji kursów: do 14 grudnia 2025 r. (Szczegółowy termin kursu do uzgodnienia ze szkołą. Zamawiający wymaga, aby zajęcia teoretyczne i praktyczne organizowane w dniach nauki szkolnej odbywały się w godzinach niekolidujących ze szkolnym planem lekcji.).
Czas trwania kursu: kurs kwalifikacji wstępnej – 280 godzin, kurs prawa jazdy kat. C – 40 godzin, kurs prawa jazdy kat. C+E – 25 godzin (liczba godzin, podział na zajęcia teoretyczne i praktyczne zgodnie z obowiązującymi przepisami).
Liczba uczestników: 10 osób - uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem
Opis kursu/wymagania:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy mogą przeprowadzić ww. kursy zgodnie z odrębnymi przepisami.
Wykonawca zapewnia:
przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego,
zapewnienie uczestnikom materiałów szkoleniowych, pojazdów i urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia kursu na czas trwania kursu,
ubezpieczenie NNW i OC uczestników kursu,
przeprowadzenie badań lekarskich i psychologicznych uczestników kursu,
przeprowadzenie i opłacenie egzaminu z kwalifikacji oraz przygotowanie dokumentacji do egzaminu na prawo jazdy kategorii C oraz dokonanie wpłaty za pierwszy egzamin teoretyczny i praktyczny,
wydanie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 110686,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanemw ramach projektu „Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim”
Część 2 – Kurs obsługi wózka jezdniowego dla 15 uczniów Miejsce prowadzenia kursu: Zespół Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem (szkoła zapewnia salę szkoleniową na zajęcia teoretyczne).
Termin realizacji szkolenia: do 25 kwietnia 2025 r. (Szczegółowy termin kursu do uzgodnienia ze szkołą. Zamawiający wymaga, aby zajęcia teoretyczne i praktyczne organizowane w dniach nauki szkolnej odbywały się w godzinach niekolidujących ze szkolnym planem lekcji.).
Czas trwania szkolenia: minimum 40 godzin teoretycznych + 10 godzin zajęć praktycznych.
Liczba uczestników: 15 osób - uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem
Opis kursu/wymagania:
Celem kursu jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczestników do wykonywania czynności za pomocą wózka jezdniowego.
Program kursu: Kurs zgodny z obowiązującymi wytycznymi Urzędu Dozoru Technicznego, przygotowującego do egzaminu organizowanego przez ww. Urząd.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy mogą przeprowadzić ww. kursy zgodnie z odrębnymi przepisami.
Wykonawca zapewnia:
- przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego dla uczniów,
- przeprowadzenie szkolenia BHP dla uczestników przed rozpoczęciem kursu,
- zapewnienie uczestnikom materiałów szkoleniowych, pojazdów i urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia kursu na czas trwania kursu,
- ubezpieczenie NNW i OC uczestników kursu,
- przeprowadzenie niezbędnych badań lekarskich uczestników kursu,
- przeprowadzenie egzaminów państwowych UDT (przygotowanie dokumentacji zgłoszeniowej, dokonanie stosownej opłaty, przeprowadzenie egzaminów),
- wydania zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu,
- wydanie zaświadczenia kwalifikacyjnego UDT.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 18049,95 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanemw ramach projektu „Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim”
Część 3 – Kurs spawania MAG 135 dla 15 uczniów Miejsce prowadzenia kursów: Zespół Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego
w Rudniku nad Sanem. Zamawiający udostępnia nieodpłatnie sale szkolne
i spawalnię na czas trwania kursu (Wykonawca zapewnia spawarki i niezbędne materiały spawalnicze do przeprowadzenia kursu).
Termin realizacji szkolenia: do 25 kwietnia 2025 r. (szczegółowy termin szkolenia dla każdej grupy do uzgodnienia ze szkołą).
Czas trwania szkolenia: 145 godzin (25 godzin teoria + 120 godzin praktyka).
Liczba uczestników: 15 osób uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem.
Opis kursu/wymagania:
Celem kursu jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu spawacza metodą MAG 135.
Program kursu: Kurs zgodny z obowiązującymi wytycznymi Instytutu Spawalnictwa
w Gliwicach, przygotowującego do egzaminu organizowanego przez ww. Instytut.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy mogą przeprowadzić ww. kursy zgodnie z odrębnymi przepisami.
Wykonawca zapewnia:
- przeprowadzenie kursu dla uczniów,
- przeprowadzenie szkolenia BHP dla uczestników przed rozpoczęciem kursu,
- zapewnienie uczestnikom materiałów szkoleniowych i urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia kursu na czas trwania kursu,
- ubezpieczenie NNW i OC uczestników kursu,
- przeprowadzenie badań lekarskich uczestników kursu,
- przeprowadzenie egzaminów państwowych (przygotowanie dokumentacji zgłoszeniowej, dokonanie stosownej opłaty, przeprowadzenie egzaminu),
- wydania zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu,
- wydanie świadectwa kwalifikacyjnego spawacza (certyfikat) oraz książeczki spawacza.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 37249,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Doskonalenie i Szkolenie Kierowców sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180672085
7.3.3) Ulica: Osiedle 21/3
7.3.4) Miejscowość: Nisko
7.3.5) Kod pocztowy: 37-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOSKONALENIE I SZKOLENIE KIEROWCÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DOSKONALENIE I SZKOLENIE KIEROWCÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLISTAL Adrian Flis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383606094
7.3.3) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 29B lokal 28
7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa
7.3.5) Kod pocztowy: 36-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-258.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLISTAL Adrian Flis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383606094
7.3.3) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 29B lokal 28
7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa
7.3.5) Kod pocztowy: 36-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-258.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Wyposażenie pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim" - Pracownia robotów przemysłowych
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn.: "Budowa drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej Nr 1041R Jarocin - Huta Krzeszowska na odcinku Golce - Maziarnia"
- Dostawa artykułów gospodarczych, materiałów biurowych i baterii do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Wyposażenie pracowni językowej w RCEZ w Nisku w ramach projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim"
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług społecznych wyjazdowych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Połańcu"
- Usługa przygotowania publikacji w PDF dla Instytucji Rynku Pracy pt.: "Rola Powiatowych Urzędów Pracy (PUP) we wspieraniu sektora ekonomii społecznej"
- Prowadzenie programu korekcyjno - edukacyjnego dla osób stosujących przemoc domową
- Przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry dydaktycznej kształcącej na kierunku Energetyka Jądrowa, w ramach projektu pn. "PCz kształci kadrę dla rozwoju gospodarki" FERS.01.05-IP.08-0286/23
- Organizacja kursów/szkoleń dla nauczycieli i uczniów w ramach projektu "ZSCKR Oleszyce wspiera uczniów"
- Przeprowadzenie kursu - Program "Płatnik" - wprowadzanie danych i obsługa programu ( powiat wschowski)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.