eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiskoRealizacja kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem
w ramach projektu „Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Niżański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409198

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Wolności 2

1.5.2.) Miejscowość: Nisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158412700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gm@powiatnizanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnizanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bac8d1f0-f811-45f7-9a50-7847fda880e1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem
w ramach projektu „Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bac8d1f0-f811-45f7-9a50-7847fda880e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182630

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044043/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Szkolenia i kursy zlecone dla uczniów ZS Rudnik nad Sanem w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu operacyjnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00136695

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GM.272.23.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 165986,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Kurs prawa jazdy kat. C+CE wraz z kwalifikacją dla 10 uczniów
Realizacja kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem
w ramach projektu „Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim”
Miejsce prowadzenia kursu: do 25 km od miejscowości Rudnik nad Sanem (przejazd samochodem osobowym na podstawie strony https://odleglosci.info/ ).

Termin realizacji kursów: do 14 grudnia 2025 r. (Szczegółowy termin kursu do uzgodnienia ze szkołą. Zamawiający wymaga, aby zajęcia teoretyczne i praktyczne organizowane w dniach nauki szkolnej odbywały się w godzinach niekolidujących ze szkolnym planem lekcji.).

Czas trwania kursu: kurs kwalifikacji wstępnej – 280 godzin, kurs prawa jazdy kat. C – 40 godzin, kurs prawa jazdy kat. C+E – 25 godzin (liczba godzin, podział na zajęcia teoretyczne i praktyczne zgodnie z obowiązującymi przepisami).

Liczba uczestników: 10 osób - uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem

Opis kursu/wymagania:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy mogą przeprowadzić ww. kursy zgodnie z odrębnymi przepisami.

Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego,
 zapewnienie uczestnikom materiałów szkoleniowych, pojazdów i urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia kursu na czas trwania kursu,
 ubezpieczenie NNW i OC uczestników kursu,
 przeprowadzenie badań lekarskich i psychologicznych uczestników kursu,
 przeprowadzenie i opłacenie egzaminu z kwalifikacji oraz przygotowanie dokumentacji do egzaminu na prawo jazdy kategorii C oraz dokonanie wpłaty za pierwszy egzamin teoretyczny i praktyczny,
wydanie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 110686,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem
w ramach projektu „Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim”
Część 2 – Kurs obsługi wózka jezdniowego dla 15 uczniów Miejsce prowadzenia kursu: Zespół Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem (szkoła zapewnia salę szkoleniową na zajęcia teoretyczne).

Termin realizacji szkolenia: do 25 kwietnia 2025 r. (Szczegółowy termin kursu do uzgodnienia ze szkołą. Zamawiający wymaga, aby zajęcia teoretyczne i praktyczne organizowane w dniach nauki szkolnej odbywały się w godzinach niekolidujących ze szkolnym planem lekcji.).

Czas trwania szkolenia: minimum 40 godzin teoretycznych + 10 godzin zajęć praktycznych.

Liczba uczestników: 15 osób - uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem

Opis kursu/wymagania:
Celem kursu jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczestników do wykonywania czynności za pomocą wózka jezdniowego.
Program kursu: Kurs zgodny z obowiązującymi wytycznymi Urzędu Dozoru Technicznego, przygotowującego do egzaminu organizowanego przez ww. Urząd.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy mogą przeprowadzić ww. kursy zgodnie z odrębnymi przepisami.

Wykonawca zapewnia:
- przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego dla uczniów,
- przeprowadzenie szkolenia BHP dla uczestników przed rozpoczęciem kursu,
- zapewnienie uczestnikom materiałów szkoleniowych, pojazdów i urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia kursu na czas trwania kursu,
- ubezpieczenie NNW i OC uczestników kursu,
- przeprowadzenie niezbędnych badań lekarskich uczestników kursu,
- przeprowadzenie egzaminów państwowych UDT (przygotowanie dokumentacji zgłoszeniowej, dokonanie stosownej opłaty, przeprowadzenie egzaminów),
- wydania zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu,
- wydanie zaświadczenia kwalifikacyjnego UDT.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 18049,95 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem
w ramach projektu „Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim”
Część 3 – Kurs spawania MAG 135 dla 15 uczniów Miejsce prowadzenia kursów: Zespół Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego
w Rudniku nad Sanem. Zamawiający udostępnia nieodpłatnie sale szkolne
i spawalnię na czas trwania kursu (Wykonawca zapewnia spawarki i niezbędne materiały spawalnicze do przeprowadzenia kursu).

Termin realizacji szkolenia: do 25 kwietnia 2025 r. (szczegółowy termin szkolenia dla każdej grupy do uzgodnienia ze szkołą).

Czas trwania szkolenia: 145 godzin (25 godzin teoria + 120 godzin praktyka).

Liczba uczestników: 15 osób uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem.

Opis kursu/wymagania:
Celem kursu jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu spawacza metodą MAG 135.
Program kursu: Kurs zgodny z obowiązującymi wytycznymi Instytutu Spawalnictwa
w Gliwicach, przygotowującego do egzaminu organizowanego przez ww. Instytut.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy mogą przeprowadzić ww. kursy zgodnie z odrębnymi przepisami.

Wykonawca zapewnia:
- przeprowadzenie kursu dla uczniów,
- przeprowadzenie szkolenia BHP dla uczestników przed rozpoczęciem kursu,
- zapewnienie uczestnikom materiałów szkoleniowych i urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia kursu na czas trwania kursu,
- ubezpieczenie NNW i OC uczestników kursu,
- przeprowadzenie badań lekarskich uczestników kursu,
- przeprowadzenie egzaminów państwowych (przygotowanie dokumentacji zgłoszeniowej, dokonanie stosownej opłaty, przeprowadzenie egzaminu),
- wydania zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu,
- wydanie świadectwa kwalifikacyjnego spawacza (certyfikat) oraz książeczki spawacza.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 37249,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Doskonalenie i Szkolenie Kierowców sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180672085

7.3.3) Ulica: Osiedle 21/3

7.3.4) Miejscowość: Nisko

7.3.5) Kod pocztowy: 37-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLISTAL Adrian Flis

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383606094

7.3.3) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 29B lokal 28

7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa

7.3.5) Kod pocztowy: 36-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLISTAL Adrian Flis

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383606094

7.3.3) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 29B lokal 28

7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa

7.3.5) Kod pocztowy: 36-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.