eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszana Dolna › "BUDOWA OGÓLNODOSTĘPNEJ SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 W MIEJSCOWOŚCI KASINKA MAŁA"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„BUDOWA OGÓLNODOSTĘPNEJ SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY SZKOLE
PODSTAWOWEJ NR 3 W MIEJSCOWOŚCI KASINKA MAŁA”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mszana Dolna

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Mszana Dolna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490505683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spadochroniarzy 6

1.5.2.) Miejscowość: Mszana Dolna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-730

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mszana.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mszana

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„BUDOWA OGÓLNODOSTĘPNEJ SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY SZKOLE
PODSTAWOWEJ NR 3 W MIEJSCOWOŚCI KASINKA MAŁA”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7374b6d5-9c87-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182536

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055925/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa ogólnodostępnej sali gimnastycznej przy szkole podstawowej nr 3 w Kasince Małej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00058275

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2023.PK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie publiczne jest realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Przedmiotem zamówienia jest budowa ogólnodostępnej Sali gimnastycznej przy Szkole podstawowej nr 3 w miejscowości Kasinka Mała w formule „zaprojektuj i wybuduj” w poniższym zakresie:
a) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz przygotowanie materiałów do dokonania w imieniu i na rzecz Zamawiającego właściwego zezwolenia na wykonanie robót budowlanych oraz uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) oraz odpowiednie przepisy prawa,
b) wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa,
c) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych do dnia upływu rękojmi za wady robót budowlanych.
Wykonawca w zakresie przygotowania dokumentacji projektowej zobowiązany będzie między innymi do:
− sporządzenia aktualnej mapy do celów projektowych;
− wykonania wszelkich niezbędnych badań i pomiarów niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej;
− opracowania dokumentacji projektowej i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych , z uwzględnieniem wymagań rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. 2021 poz. 2454);
− opracowania projektu budowlanego i wykonawczego wszystkich niezbędnych branż wraz z uzyskaniem niezbędnych warunków technicznych, opinii i uzgodnień;
− pozyskania i przygotowania niezbędnych dokumentów i opracowań do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach – o ile dotyczy;
− uzyskania w imieniu Zamawiającego niezbędnych do realizacji przedsięwzięcia zezwoleń, decyzji, uzgodnień i opinii wymaganych obowiązującymi przepisami, w tym m.in.
• decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
• uzyskania pozwolenia na budowę ,
− ponoszenia wszelkich opłat administracyjnych w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii i decyzji.
Wykonawca w zakresie obejmującym roboty budowlane zobowiązany będzie między innymi do:
- Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonego projektu i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
- Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanego obiektu;
- Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji obiektu;
- Opracowanie dokumentacji powykonawczej,
- Uzyskanie pozwolenia lub zgody na użytkowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawo Budowlane.
Z uwagi na ściśle określone zasady i warunki otrzymania dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić
finansowanie inwestycji do czasu otrzymania wypłaty wynagrodzenia za zrealizowany przedmiot umowy na zasadach zawartych we Wstępnej Promesie dofinansowania inwestycji oraz opisanych w Projekcie Umowy § 11 i § 13.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

45232460-4 - Roboty sanitarne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych

51700000-9 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego

34928200-0 - Ogrodzenia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6962000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8940000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6962000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Oleksy Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych "OLEXBUD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 869 101 97 03

7.3.4) Miejscowość: Kąty Porąbka Iwkowska

7.3.5) Kod pocztowy: 32-862

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6962000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 33 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Inwestycja realizowana w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.