Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00145028/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zamojski Szpital Niepubliczny Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 951217536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Peowiaków 1
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamojskiszpital.ezamawiajacy.pl/pn/zamojskiszpital/demand/200056/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb9b2442-80d2-4935-b6b1-d18331643c1a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182295
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145028
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/TP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mleko - folia 2 % a` 1 litr litr 38 000Śmietana 18 % homogenizowana a' 1 l litr 3 500
Ser twaróg półtłusty kg 4 500
Ser topiony a 100g szt. 6 000
Ser żółty kg 200
Masło extra (min.82 %tłuszczu) kg. 1 900
Kefir naturalny a` 200 g szt. 8 000
Jogurt owocowy a` 150g szt. 1 000
Margaryna zwykła a' 250g szt. 2 600
Serek homogenizowany waniliowy a' 150g szt. 800
Ser favita sałatkowo-kanapkowy tłusty a' 270g szt. 250
Jogurt naturalny 180g szt. 4 800
Serek naturalny 150g szt. 4 600
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 32885 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kiełbasa szynkowa kg 900Kiełbasa mortadela kg 200
Kiełbasa parówkowa kg 100
Kiełbasa zwyczajna kg 100
Szynka drobiowa kg 1 300
Parówki wieprzowe w folii kg 550
Smalec wieprzowy kg 600
Szynka wieprzowa kg 50
Boczek wędzony kg 20
Kiełbasa łopatkowa kg 50
Mielonka tyrolska kg 400
Kiełbasa krakowska kg 300
Kiełbasa podwawelska kg 50
Szynka konserwowa wieprzowa kg 500
Polędwica drobiowa z warzywami kg 500
Parówki z indyka kg 200
Pieczeń cielęca kg 50
Pieczeń wołowa kg 50
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 94790 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Schab bez kości wieprzowy klasa I kg 400Łopatka wieprzowa bez kości klasa I kg 4 000
Żeberka wieprzowe (paski extra) klasa I z powłoką mięsa od 1cm do 1,5 cm) kg 700
Ozory wieprzowe (świeże, nie krojone) kg 550
Płuca wieprzowe, czyste bez żył kg 600
Wątroba wieprzowa kg 160
Słonina bez skóry kg 800
Karczek wieprzowy bez kości klasa I kg 20
Kości wieprzowe schabowo-karczkowe kg 800
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 113730 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurczak świeży patroszony kg 900Filet z kurczaka(piersi)świeży bez skóry kg 2 100
Udko świeże z kurczaka kg 2 000
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 65800 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Barszcz czerwony koncentrat a` 0,33 l szt 10Budyń śmietankowy, waniliowy z/c 60g szt 700
Chrzan tarty a` 290g szt 400
Cukier puder kg 10
Cukier wanilinowy a` 32g szt 1 500
Cynamon mielony 15g szt 20
Kawa Nescafe Gold rozp. 200g czerwona szt 5
Dżem brzoskwiniowy lub truskawkowy a` 280g szt 600
Fasola czerwona konserwowa a` 380g szt 200
Galaretka (cytrynowa,pomarańczowa) 90 g szt 150
Groszek zielony konserwowy a` 400g szt 500
Herbata Lipton exp. 100 x 2g op 15
Herbata granulowana a` 100g szt 1 500
Kakao a` 200g szt 150
Kasza gryczana kg 1 300
Kasza jęczmienna kg 900
Kasza manna kg 700
Ketchup (pikantny) a` 1 kg kg 50
Kawa Nescafe Gold rozp. 200g żółta szt 10
Kawa Tchibo Family mielona 500g szt 45
Kawa zbożowa a' 500g szt 600
Kisiel (cytrynowy,pomarańczowy) z/c 77g szt 1 200
Koncentrat pomidorowy a` 1 kg szt 850
Kukurydza konserwowa a` 400g szt 600
Kwasek cytrynowy a` 20g szt 1 600
Liść laurowy a` 1kg kg 3
Majeranek suszony kg 4
Majonez a` 5kg szt 90
Makaron nitka jajeczny kg 400
Makaron kolanko jajeczny kg 2 200
Mąka ziemniaczana kg 60
Musztarda stołowa a 180g szt 4
Ocet a` 0,5l szt 800
Ogórki konserwowe 1 kg szt 60
Oliwki konserwowe czarne kg 40
Pasztet drobiowy podlaski a' 195g szt 5 500
Pieczywo bezglutenowe a' 100g szt 20
Pieprz naturalny a` 20g szt 2 000
Pieprz ziołowy a` 20g szt 1 500
Płatki jęczmienne błyskawiczne kg 320
Płatki owsiane kg 450
Proszek do pieczenia 30g szt 30
Przyprawa do kurczaka kg 30
Przyprawa do ryb kg 15
Przyprawa do zup a' 1 kg ( drobno mielona) kg 430
Przyprawa do zup w płynie a 1 l szt 400
Rodzynki 100 g szt 6
Ryż kg 2500
Soda oczyszczona 60g szt 50
Sos czosnkowy majonezowy a` 1 kg szt 15
Sos ogrodowy do sałatek a' 700g szt 150
Sos sałatkowy grecki a' 9 g szt 500
Sól kuchenna a` 1kg kg 1500
Ziele angielskie kg 10
Żelatyna spożywcza a` 50g szt 250
Miód pszczeli 25g. szt. 6000
Mus jabłkowy bez cukru 100g. szt 12 000
Przyprawa do gulaszu 1 kg. szt 18
Aromat do ciasta cytrynowy 9 ml szt 200
Sok jabłkowy 200 ml szt. 6000
Sok pomarańczowy 200 ml szt. 6000
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 174650,60 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cukier kryształ kg 4 5004.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 15750 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Olej uniwersalny rzepakowy litr 2 2004.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 16200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332498,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 371764,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332498,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzilenia Mleczarska Bieluch w Chełmie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5630000464
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA BIELUCH W CHEŁMIE
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA BIELUCH W CHEŁMIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332498,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90651,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132352,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90651,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masarnia rzemieślnicza Elżbieta Zając sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7150202051
7.3.4) Miejscowość: Spławy Drugie
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MASARNIA "RZEMIEŚLNICZA" ELŻBIETA ZAJĄC SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MASARNIA "RZEMIEŚLNICZA" ELŻBIETA ZAJĄC SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90651,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101461,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114875,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101461,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masarnia z Ubojnią Adam Kurantowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222588116
7.3.4) Miejscowość: Hrubieszów
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Masarnia z Ubojnią - Adam Kurantowicz
jakie przetargi wygrała firma
Masarnia z Ubojnią - Adam Kurantowicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101461,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71251,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86835 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71251,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomar Hurtownia Wędlin s.c. Tomasz Duszejko, Leszek Korol
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222976976
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TOMAR" HURTOWNIA WĘDLIN S.C. TOMASZ DUSZEJKO, LESZEK KOROL
jakie przetargi wygrała firma
"TOMAR" HURTOWNIA WĘDLIN S.C. TOMASZ DUSZEJKO, LESZEK KOROL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71251,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154349,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195476,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154349,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH Polaris Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154349,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11761,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16524 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11761,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mars Dystrybucja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222813889
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11761,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15661,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18849,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15661,8 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH Polaris Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15661,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa sprzętu do zamknięcia wad strukturalnych serca i zamknięcia uszka lewego przedsionka
- Dostawa testów alergologicznych i autoimmunologicznych wraz z dzierżawą wyposażenia
- Remont pomieszczeń piwnic pawilonu B Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa odzieży roboczej i branżowej w zakresie 2 części.
- Budowa placu zabaw w m. Chyża - etap II.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa żywności dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
- Dostawa artykułów spożywczych
- Zakup i dostawę artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach oraz dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie
- Sukcesywna dostawa mięsa na potrzeby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Suchowoli
- "Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Goworowo"
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Centrali, Składnic oraz Ośrodka RARS
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.