Ogłoszenie z dnia 2023-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00158577/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów promocyjnych, toreb dla Instytutu Adama Mickiewicza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkieloch@iam.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://iam.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów promocyjnych, toreb dla Instytutu Adama Mickiewicza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f87e6303-ce63-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00111183/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów promocyjnych dla IAM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158577
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/IAM/2023/03
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 303000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 13910,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych, toreb dla Instytutu Adama Mickiewicza. a) Żółta Torba „Jelonek” – Wystawa Arrasów Zygmunta Augusta w Wilnie, Złoty i Srebrny Wiek
Ilość: 100 szt.
Materiał całej torby: rączki, tył i przód dno płaskie, panama bawełna 250 gram lub równoważny
Kolor: żółty Pantone 585U
Wymiary: wysokość 42 cm +/- 2 cm, Szerokość 38 cm +/- 2 cm
Rączki premium: wymiary: 4 cm/70 cm, kolor żółty Pantone 585U
Kieszonka: wymiary: do formatu A5 wszyta w listwę podwinięcia, materiał panama bawełna 250 gram lub równoważny, kolor żółty Pantone 585U
Zadruk elektroniczny : 1 kolor tła: żółty Pantone 585U na całej powierzchni
Podpis: liczba znaków – od 40 do 50 znaków ze spacjami
Metka dla 50 sztuk: żółta Pantone 585U wszyta z lewej strony frontu torby, materiał: tyvek soft lub równoważny, wymiary metki: po wszyciu 80 mm x 30 mm, zadruk na metce dwustronny 1+1 (przód i tył inny wzór; 3 logo – IAM, partner, partner).
Metka dla 50 sztuk: żółta Pantone 585U wszyta z lewej strony frontu torby, materiał: tyvek soft lub równoważny, wymiary metki: po wszyciu 50 mm x 30 mm, zadruk na metce dwustronny 1+1 (przód i tył inny wzór; 1 logo – IAM)
b) Niebieska torba „Jelonek”– Wystawa Arrasów Zygmunta Augusta w Wilnie, Złoty i Srebrny Wiek
Ilość: 100 szt.
Materiał całej torby: rączki, tył i przód dno płaskie, panama bawełna 250 gram lub równoważny
Kolor: niebieski Pantone 551U
Wymiary: wysokość 42 cm +/- 2 cm, Szerokość 38 cm +/- 2 cm
Rączki premium: wymiary: 4 cm/70 cm, kolor niebieski Pantone 551U
Kieszonka: wymiary: do formatu A5 wszyta w listwę podwinięcia, materiał panama bawełna 250 gram lub równoważny, kolor niebieski Pantone 551U
Zadruk elektroniczny : 1 kolor tła: niebieski Pantone 551U na całej powierzchni
Podpis: liczba znaków od 40 do 50 znaków ze spacjami
Metka dla 50 sztuk: niebieska Pantone 551U wszyta z lewej strony frontu torby, materiał: tyvek soft lub równoważny, wymiary metki: po wszyciu 80 mm x 30 mm, zadruk na metce dwustronny 1+1 (przód i tył inny wzór; 3 logo – IAM, partner, partner).
Metka dla 50 sztuk: niebieska Pantone 551U wszyta z lewej strony frontu torby, materiał: tyvek soft lub równoważny, wymiary metki: po wszyciu 50 mm x 30 mm, zadruk na metce dwustronny 1+1 (przód i tył inny wzór; 1 logo – IAM)
c) Torba „Postartistic Assembly” – Gwangju Biennale 2023
ilość: 250 sztuk
Kolor materiału: jasny niebieski (błękit) (tył i przód, dno płaskie), bawełna 270g/m2.
Rączki premium: 4 x 70 cm (szer/dł) (tolerancja do 1 cm ) kolor zielony identyczny jak odcień zieleni nadruku.
Wymiary torby: 42 x 38 cm (szer/dł)
Zadruk: z jednej strony (sitodruk): front 3 kolory
Kolory grafiki na froncie: Zielony Pantone 340 C/U, Czarny 100%, Biały
Kieszonka: wymiary: do formatu A5 wszyta w listwę podwinięcia wykonana w kolorze jasny niebieski (błękit), materiał bawełna 270g/m2.
Metka: czarna wszyta z lewej strony frontu torby, materiał tyvek soft lub równoważny,
wymiary metki po wszyciu 50 mm x 20 mm
zadruk na metce dwustronny 1+1 (przód i tył inny wzór) 100% czarny
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 226 ust.1 pkt 3) ustawy w związku z art. 63 ust. 2 ustawy odrzuca ofertę złożoną przez Wykonawcę: Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna PANATO ul. Jedności Narodowej 68 A 50-258 Wrocław, gdyż oferta jest niezgodna z przepisami ustawy.Zamawiający po przeprowadzeniu deszyfracji złożonej przez Wykonawcę oferty, poddał ją walidacji (sprawdzeniu czy oferta została prawidłowo podpisana). Zamawiający dokonał dwukrotnej walidacji:
a. na platformie Marketplanet gdzie uzyskał Status weryfikacji: „Brak możliwości weryfikacji. Nie odnaleziono pliku z osadzonym Podpisem Elektronicznym”;
b. na stronie internetowej weryfikujpodpis.pl gdzie w wyniku sprawdzenia poprawności podpisu Zamawiający otrzymał raport z którego wynika, że: „Nie znaleziono plików z podpisami. Przesłany plik nie zawiera podpisu lub pieczęci elektronicznej weryfikowalnego/ej za pomocą certyfikatu, co uniemożliwia dostawcy usług zaufania dokonania jednoznacznego potwierdzenia pochodzenia oraz integralności danych w postaci elektronicznej. W związku z powyższym, stosownie do:
art. 3, pkt 25 eIDAS, dokument nie zapewnia autentyczności pochodzenia oraz integralności;
art. 35, pkt 2 eIDAS, dokument nie korzysta z domniemania integralności danych i autentyczności pochodzenia;
art. 18 ust. 1 UUZ lub art. 20b, ust. 1 UIDPRZP, dokument może nie wywoływać skutków prawnych”.
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oznacza to, że w przypadku braku odpowiedniego podpisu elektronicznego złożona oferta będzie nieważna.
Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający postanawia jak na wstępie tj. odrzuca ofertę złożoną przez ww. Wykonawcę. na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy jako niezgodną z przepisami ustawy.
Mając na uwadze powyższe okoliczności Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia postępowania na podstawie 255 pkt.2) gdyż jedyna oferta złożona w przedmiotowym postępowaniu podlega odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Koźla 2/4 m 7, część nr 2: Piwna 45/47 m 4
- ODNOWIENIE WSPARCIA PRODUCENTA DLA SYSTEMU FLOWMON NA OKRES 3 LAT DLA WYDZIAŁU ELEKTRYCZNEGO
- Świadczenie usługi serwisu oprogramowania DLP Safetica Enterprise służącego do ochrony przed wyciekami informacji oraz udzielenie nowych licencji oprogramowania
- Dostawa wyrobów medycznych.
- Kompleksowa usługa wsparcia w zakresie przygotowania dokumentów do archiwizacji oraz zniszczenia
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały promocyjne Muzeum Bitwy Warszawskiej 1920 w Ossowie
- Wykonanie ulotek informacyjnych dotyczących projektu pn. Wokół rzeki Poprad realizowanego w ramach programu INTERREG Polska - Słowacja 2021 - 2027
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby Departamentu Edukacji i Rynku Pracy
- Dostawa materiałów promocyjnych
- Opracowanie projektów graficznych wraz z umieszczeniem na artykułach odpowiednich logotypów oraz wykonania i dostarczenia artykułów informacyjno-promocyjnych do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla potrzeb Projektu pn.: "Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej 2025 r."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.