Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie nieruchomości administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy (teren Administracji Nieruchomości nr 7) zamówienie podobne do umowy nr GN/PS/64/22/NZ z dnia 01.09.2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Walewska 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-022
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.zgnpragapld.pl/menu_powyzej_130000.html
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie nieruchomości administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy (teren Administracji Nieruchomości nr 7) zamówienie podobne do umowy nr GN/PS/64/22/NZ z dnia 01.09.2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73cded51-c969-4069-81a1-022722eddfeb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00181987
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024333/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Sprzątanie AN-7
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00154006
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W wyniku rozstrzygniętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Nr ZP/PN/U/31/22 została zawarta umowa z
Wykonawcą, nr GN/PS/64/22/NZ w dniu 01.09.2022 r., polegająca na: wykonywaniu usługi sprzątania nieruchomości
administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy stanowiących własność m.st. Warszawy (teren Administracji
Nieruchomości nr 7).
Obecnie Zamawiający otrzymał dodatkowe środki na udzielenie zamówienia publicznego, które polegają na powtórzeniu
podobnych usług. Zamówienie będzie udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług na warunkach określonych ww.
umowie.
Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług zostało przewidziane w SWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla
zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowitą wartość tego zamówienia została
uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Wartość powtórzonych podobnych usług nie przekracza 200% całkowitej wartości umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/WR/U/12/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 243464,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie nieruchomości administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy,na
terenie Administracji Nieruchomości nr 7.
2. Zakres prac obejmuje m.in.:
1) sprzątaniu powierzchni zewnętrznej utwardzonej na terenach nieobsługiwanych przez dozorców,
2) odśnieżaniu i odladzaniu powierzchni zewnętrznej utwardzonej na terenach nie obsłu-giwanych przez dozorców,
3) sprzątaniu powierzchni terenów zielonych na terenach nieobsługiwanych przez dozor-ców,
4) wykonywaniu usług, o których mowa w pkt 1-3 tylko na terenach obsługiwanych przez dozorców, w tym wewnątrz
budynków, w razie ich nieobecności lub wakatów.
5) sprzątaniu powierzchni zewnętrznej utwardzonej (sporadyczne sprzątanie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKROMAK Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-000-37-47
7.3.3) Ulica: ul. Górczewska 80 lok. 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-401
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie kwater internatowych w artykuły łazienkowe oraz w wyposażenie gospodarstwa domowego
- Dostawa macierzy dyskowej
- Dostawa przełączników SAN
- Świadczenie usług zapewnienia kopii, wydruków, skanowania i faksowania, wraz z dzierżawą drukarek przez okres maksymalnie 24 miesięcy
- ZAKUP 12 REFLEKTORÓW SCENICZNYCH WRAZ Z SYSTEMEM ŁĄCZNOŚCI BEZPRZEWODOWEJ DMX ORAZ WYKONANIE PRAC NIEZBĘDNYCH DO ICH ZAINSTALOWANIA I URUCHOMIENIA
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania czystości w obiekcie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie przy ul. Grójeckiej 186
- Usługi sprzątania i utrzymywania czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Konserwacja systemu odwadniającego na polderach SPN
- Usługi sprzątania i utrzymywania czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Świadczenie usług sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
- Świadczenie usług cateringowych dla uczniów Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Grajewie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.