Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00062814/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynków siedziby Nadleśnictwa Borne Sulinowo - ETAP III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Borne Sulinowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330111066
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 32
1.5.2.) Miejscowość: Borne Sulinowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-449
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: borne@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://borne-sulinowo.szczecinek.lasy.gov.pl/en/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nbs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodrka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynków siedziby Nadleśnictwa Borne Sulinowo - ETAP III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbef7637-9e23-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181460
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00062814
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
• przebudowę wiat 3A i 3B na budynek garażowo-gospodarczy;
• przebudowę wiatrołapu przy wejściu bocznym do głównego budynku biurowego;
• budowę wiaty edukacyjnej;
• wykonanie parkingów, dróg wewnętrznych i utwardzeń terenu;
• wykonanie wiaty na pojemniki na odpady stałe oraz sprzęt ppoż.;
• montaż elementów małej architektury;
• wykonanie ogrodzenia terenu, bramy oraz furtki;
• wykonanie instalacji i przyłączy technicznych zewnętrznych w zakresie branży elektrycznej oraz branży sanitarnej;
• założenie trawników oraz wykonanie nasadzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Zgodnie z treścią art. 255 pkt 7 PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Uzasadnienie faktyczne:
W ww. postępowaniu, w wyznaczonym terminie do składnia ofert tj. do dnia 13.02.2023 r. do godz. 915, wpłynęły dwie oferty. Zamawiający w dniu 17 marca 2023 r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w ww. postępowaniu. Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybrał ofertę złożoną przez Pana Tomasza Wojtasika prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą BUD-GARDEN FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA TOMASZ WOJTASIK z miejscem prowadzenia działalności Turowo 104B, 78-400 Szczecinek (dalej Wykonawca). Druga ze złożonych ofert została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w zw. z art. 63 ust. 2 PZP. Zamawiający wyznaczył Wykonawcy termin na zawarcie umowy, który na jego prośbę zmieniany był dwukrotnie. Pomimo tego Wykonawca do dnia 12 kwietnia 2023 r., na który to został wyznaczony dzień zawarcia umowy, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w związku z czym ziściła się ww. przesłanka unieważnienia postępowania
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2037557,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2037557,40 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Rożno-Parcele, gmina Aleksandrów Kujawski
- Konserwacje i remonty leśnych dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwie Lębork w 2025 r.
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.